Mă doare în cot, iar asta îmi alină sufletul, oricum a durut deja prea multă vreme, prea tare şi degeaba în suflet… Pentru un om care nu merita să sufăr din simplul motiv că m-a făcut să sufăr atunci când eu îmi doream din toată inima să-l fac fericit. A fost un prost şi îmi pare rău să spun asta, dar asta e realitatea… Oamenii pot fi proşti în iubire, pot pierde şanse, pot rata ocazii, pot spune cuvinte care dor sau pot chiar să facă ceva capabil să rănească profund un suflet. La un moment dat toţi suntem proşti în iubire, doar că unii mai mult, iar alţii mai puţin, la fel ca în viaţă. Unii pot fi proşti pierzând o ocazaie frumoasă, alţii pot fi proşti pierzând un om frumos pe de-a-ntregul. Eşti doar un bărbat, deşi te-am iubit. Am crezut mereu că tu eşti altfel, că tu nu răneşti şi eşti mereu sincer, dar m-am înşelat. În privinţa oricărui om m-am înşelat cândva, doar că în privinţa unora m-am înşelat într-un mod plăcut. Tu nu eşti altfel, dar nu eşti la fel ca ceilalţi… Poate nu eşti bărbatul meu, nu a fost să fii omul meu, acela care să-mi ajungă prin simpla sa prezenţă… Doar atât. Eşti doar un bărbat pe care nu-l mai iubesc.Pot să te uit, deşi avem amintiri. Pot să te uit, pot să nu mai stau cu gândurile toate la tine. În suflet pe undeva ai să-mi rămâi, îmi vor rămâne amintirile cu tine, dar asta nu mă va împiedica nicio secundă să fiu fericită cu mine însămi, fără tine, fără noi, fără toate acele planuri pe care nu le vom mai realiza niciodată decât, poate, cu oameni diferiţi. Sunt fericită, deşi m-a durut al dracu’ de tare. Eu am simţit iubirea până în măduva oaselor şi ajunsesem să am dureri de suflet, să respir greu, să sufăr pentru tine pentru că ştiam că doar aşa pot să-mi dau seama că trebuie să fie altfel şi că eu trebuie să fiu fericită. Şi după ce m-a durut atât de tare, am ajuns să mă simt foarte bine. M-am iertat, te-am iertat, am uitat, am lăsat trecutul într-un capitol încheiat şi am mers mai departe. Sunt fericită. Se întoarce roata, dragul meu. Nu mi-aş dori să se întoarcă şi la tine, totuşi… Ţi-a fost uşor la început… Prea ușor Mă doare în cot, iar asta îmi alină sufletul. Eşti doar un bărbat, deşi te-am iubit. Pot să te uit, deşi avem amintiri. Sunt fericită, deşi m-a durut al dracu’ de tare. Se întoarce roata, dragul meu.