Nu meriti ...

6 1 0
                                    

Dacă nu suporţi sa-mi vezi sufletul dezgolit,plin de vânătăi, lovituri cicatrici și arsuri ,atunci tu chiar nu meriti să-mi vezi gol trupul pe care îl dorești.

Ai să judeci la fel ca fiecare el, după aparenţe. Ai să doreşti la fel ca fiecare el, doar să mă ai ca pe un obiect pe care îl trânteşti în pat, îi dai ambalajul la o parte, îl laşi să te fascineze o jumătate de oră şi doar atât. Ai să reneşti ca fiecare el, fără să vrei, fără să-ţi dai seama, fără să realizezi că eşti vinovat de ceva şi în mod sigur fără să-ţi pară rău mai apoi. Ai să te temi atunci când vei realiza cât e de muncă într-un suflet îmbrăcat de un trup care atrage. Ai să-ţi dai seama că toate femeile sunt la fel într-o privinţă, adică ai să realizezi că toate vă vrem pentru suflet, că toate punem accent pe sentimente, că toate aşteptăm să devenim destinaţia finală a gândurilor cuiva, nu doar un hop de care te împiedici accidental şi pe care îl priveşti fugitiv… Toate aşteptăm să fim un pasaj din viaţa cuiva la care acel cineva să se întoarcă la fiecare capitol şi să nu se plictisească niciodată… Nu doar un rând pe care îl citeşti pentru a nu sta pe loc.   Nu cred că mai sunt pregătită să le deschid uşi, nici măcar ferestre, celor care nu sunt dispuşi să înţeleagă, să privească şi să iubească. Nu cred că mai vreau să le ofer atenţie celor care se îndreaptă spre alte destinaţii şi nu fac decât să-mi dea amintiri şi să-mi lase doruri în suflet.    Te crezi vizionar, tu ai impresia că eşti capabil să citeşti orice femeie, dar eşti oare pregătit, maestre, să îmi vezi sufletul dezbrăcat? Eşti oare pregătit să îţi fie milă, să te temi să atingi, să crezi că te depăşeşte situaţia? Eşti oare pregătit să-mi vezi sufletul gol, aşa cum trebuie să-l ştii dacă vrei să iubeşti şi să fii iubit?Dacă nu suporţi să-mi vezi sufletul dezgolit, plin de vânătăi, lovituri, cicatrici şi arsuri, atunci tu chiar nu meriţi să-mi vezi gol trupul pe care îl doreşti. Eşti pregătit, maestre, să fii bărbat?

TuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum