Tot despre tine...

12 1 0
                                    

Știi nu prea mai pot sa îmi expun sentimentele fata de tine, din cauza ei ...Eram cei mai buni prieteni ...și ne-am îndrăgostit că fraierii ,ne-a fost frica de greșeli și pierderea noastră ...Și totuși ne-am afundat eu in infernul privirii tale...iar tu te-ai adâncit în verdeață din ochii mei ...eu mă înecăm nu știam să înot dar îmi plăcea...iar tu ,tu te pierdeai și nu mai gaseai ieșirea și totuși parcă nu voiai să ieși...voiai să rămâi cumva...Deodată ne-am pierdut dar nu în ochi unui altuia ci pe drum pe drumul nostru pe care eram amândoi mi-ai dat drumul și fără nici o explicație mi-ai întors spatele, am cazut in genunchi lacrimile curgând din ochii pe care cândva îi priveau cu admirație, mă uitam in oglinda și mă gandeam...in locul în care totodată mă înecăm și găseam ...acei ochi m-i se va interzice privirea lor în sensul năucitor în care îi privesc...Îmi amintesc momente in care nu te-am văzut timp de 7 zile, am sărit la tine in brațe iar inima mea bătea atât de tare că simțeam că și tu o poți auzi, momentul când brațele tale mă înconjura se numea "acasă" m-ai izgonit de acolo, vocea ta suava care îmi canta sa mă liniștească acum îi cântă alteia, sărutul pe frunte nu îl mai primesc de mult poate și de aia nu mai zâmbesc...Acum totul e schimbat...eu plâng în fiecare noapte iar dimineața mascheze ochii roșii cu fond de ten îmi pun un zâmbet fals și ies in lume, m-ai privit zâmbeam și tremuram, ți-am spus că era din cauza frigului, dar de fapt simplul fapt că te vedeam nu îmi puteam controla emoțiile te gândești cum îmi bătea inima? Nu eu sunt ok, tot ce aveam in mine e distrus dar e ok incerc sa maschez asta e mai ușor...oricum cui ii pasa, ai plecat cu ea aveați treabă m-ați îmbrățișat și ai plecat cu ea, un fior trece pe lângă mine când mă atingi și lacrimile curg, am incercat să mă abțin ,nu acolo nu era momentul și totuși ...O noua zi fara tine!O noua zi fara mine...

TuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum