Ochii lui

22 3 1
                                    

De data asta vorbesc despre el...despre o persoana asemănătoare și totuși atât de diferită de mine.Eu sunt atât de sensibila emoțional , iar el ei bine sta prost cu nervii dar este puternic.Amandoi am trecut prin multe și am învins.Curajosi dar încăpățânați.Orgoliosi dar seducători.Ma enervează.Il enervez.Suntem că șoarecele și pisica.Dar tot îmi lipsește.Doar o singura data l-am putut privii in ochi...in ochii aia strabateam oceane, in ochii lui doar eu admiram acele mari.Dar mi-e frica, acolo pot veni și furtuni sa mă inece.In ochii lui trăiau sirene care mă ademeneau din ce in ce mai mult de stânci dureroase...Că voi incepe să îl iubesc iar el mă va răni.Cu greu am încetat să îl mai privesc.Ochii lui ascund temeri.Frici.Ura.Durere.Iubire.Si multe altele.As fi vrut să mă afund acolo doar că să îl ajut.
Iar buzele acelea? Oh spun sincer că am sărutat o bomboana pufoasa de ciocolata și carnoasa, buzele lui nu se compara cu ale nimănui.
Dar caracterele diferă.
Iar el nu a vrut, și nici nu a avut curajul de a de arunca in ispita ce ne incerca.
Ochii lui caprui nu au vrut sa ii privească pe ai mei verzi.
Și uite așa, Idiotule mi-ai intrat în cap.
Te urasc atât de mult cat te ador.

TuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum