M-ai întrebat cum mă simt.
Am tras aer in piept...Oh iubire sunt bucăți, inca nu am putut sa trec peste faptul că mi-ai distrus inima,eu plâng în fiecare noapte pe ursuletul care îți poartă numele,plângând adorm iar dimineața, poi trebuie sa vă mint și să mă mint pe mine că voi fii bine, sunt pe geam e seara și că de obicei vorbesc cu ea de tine,încă o rog sa te vegheze noaptea ,da vorbesc cu Luna ,ea mă ascultă și în momentul asta îmi ascultă lacrimile, fumul gros ce îl trag din țigară îmi lasă un gust amar, așa au devenit buzele mele de când nu le mai saruti.Par nebuna, și așa și sunt, nebuna după tine, dar nu , tu stai departe de mine îmi faci rău, dar totuși tanjesc, și mă scurg știi? Mă înec in propriile lacrimi, stau și privesc Luna cu caietul pătat de lacrimi și cuvinte despre tine, ii spun in fiecare seara "Ai grija de el pentru că îl iubesc" pare nebunesc dar tu nu m-ai vrut dar eu încă mă rog să-ți fie bine.Ma găsești exact unde m-ai lăsat intre pustiu și furtuna.M-am pierdut și eu iubire, și sunt disperata că nu mă găsesc ,găsesc doar o masca pe care o folosesc zi de zi ,pentru tine din cauza ta sunt franta, nu mai am cu ce să lupt împotriva mea nu mai am putere și nici arme.Ai ucis tot în mine asta ai făcut.
Și tot ce am rostit a fost "Sunt bine"...