Kalıyor muyum ?, Gidiyor muyum?-5

11 3 0
                                    

Beni içeri çeken kolu tanımıştım. Müdür beydi. Bana biraz takıntılıydı. 25 yaşındaydı buraya torpille gelmişti. Yoksa kimse 25 yaşında hemen müdür olamaz. Deri koltuğa oturmamı istedi. Bir şey içermisin Dedi. Kafamı hayır dercesine salladım. Neden bu şekilde hizmet edercesine davranıyordu ki?

O da karşımdaki koltuğa oturup beni taciz edercesine baktı ve kahvesini yudumladı. 5 dakika böyle geçti. Bu odada onunla yalnız kaldığım için korkuyordum. Konuya yavaş yavaş girdi.
"Hazan" Dedi gıcık sesiyle.
-efendim?

Hala bana saf saf bakıyordu. Korkuyla karışık sinir duygusunu yaşıyordum. Dün buraya bir aile geldi. Çocukları ne kadar deneselerde olmamış tüp bebek yöntemini dahi denemişler. Sonuç yok. Artık her şeyden ümitlerini kesmişler ve bölgedeki yetimhaneleri araştırmışlar. Burası 2. Geldikleri yermiş. Zaten senin de bildiğin gibi bu semtte fazla yetimhane yok.

Soğumuş kahveyi yudumladı. Onlar seni bir süredir uzaktan bir şekilde gözlemliyor. Seni üsluplu,akıllı bir kız olarak görmüşler. Bana geldiler ve seni çocukları olarak istediklerini dile getirdiler.

Ben şok olmuştum. Ailemin beni birgün alacağı ümidinin bitmiş olmasına üzülüyüm mü yoksa artık beni sahiplenen koruyan kollayan birileri var seviniyim mi?

Tabi konuşmalar ve düşünceler burada bitmedi. Yine söze devam etti.

"Sen benimsin kimselere veremem kusura bakma onlar geldiğinde onlara gitmek istemediğini söyleyeceksin güzelim olur mu ? Konuşacaklarım bu kadar eğer bir itirazın varsa "BANANE?"

Gözlerim dolmuştu birden haykırdım. Onlar geldiğinde o lanet çenemi kapatmıcam ve buradan defolup gidicem anladınmı? Eğer bir itirazın varsa "BANANE?" Diyerek hızlı adımlarla kapıya yürüdüm. Peşimden gelecekti ama uğraşmadı. Kapıyı çarpıp tuvalete doğru ilerledim. Niye böyle yapıyor anlamadım. Sinirlerim çok bozulmuştu. Ağlıyordum heryer puslu puslu görünüyordu gözlerime. Tuvalete gittiğimde aynada kan çanağına dönmüş o gözlerime baktım ve dayanamayıp sinirle aynaya yumruk attım.

Naptım ben?

Ne yapıyordum?

Kendime zarar veriyordum?

Ne için?

Her yer kan içindeydi. Elime giren bir cam parçası gördüm. En çok acıyan yerde oraydı. Canım yansada bir şekilde çekerek çıkardım. Musluğu açtım elime su tuttum. Birden bir yanma geldi. Oluk oluk akıyordu. Kan kaybettiğim için başım dönüyor, gözlerimin altı mora çalıyordu. Yerdeki cam parçalarını ayağımla kenara ittim. Kanayan elime peçete bulmaya çalışıyordum. Tuvaletin oraya bir adım attım. Baya bir peçete kopardım. Elime sardım. Kanama çok fazlaydı. Bastırdıkça acıyordu, durmuyordu sinirlendim. 10-15 dakika yerde yüzüm bembeyaz gözlerimin altı ise mosmor bir şekilde oturdum . Kan durmamıştı.

Hafif başım dönüyordu. Gözlerime birden karartı indi. Sanki kör oluyordum. Bakıyor ama göremiyordum. Kendimden geçtim ve gözlerim kapalı bir şekilde orada bayıldım.

Gözlerimi açtığımda...

🌟SINIFIMDAKİ ÇOCUK🌟Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin