Jelikož byl víkend,tak jsme se se Shawnem rozhodli že pojedeme na chalupu k jeho babičce.Zabalili jsme si věci,no respektive jsem já zabalila věci.Do tašky jsem hodila čisté spodní prádlo a pyžamo,něco na převlečení.U Shawna jsem do tašky přihodila jeho věci a nasedli jsme do autobusu,který nás měl dovézt na místo.
O hodinu později...
,,Konečně jsme tady.''Řekla jsem a spadla na tašku s věcma.
,,Počkej,nepadej.''Zasmál se a podal mi ruku.Když mě zvedl tak mi dal pusu a objal mě.Od vrat babičiné zahrady jsme šli dlážděnou cestou přímo do chalupy.
,,Dobrý den.''
,,Ahoj babi.''
Řekli jsme jednohlasně a šli se obejmout s babičkou.Byl to ten nejhodnější tvor tvor na světěa taky byla asio 2 hlavy menší než Shawn a tudíž byla menší než já.Byla to jako moje babička,jako malý jsme u ní byly na prázdninách pořád.Po přivítání jsme vyšli schody na horu do prvního patra.Zabrali jsme si náš pokojíček,a Shawn hodil tašku na gaučík naproti naší postele.Zavřela jsem dveře,šla jsem k němu a skočila mu kolem krku.Nesl mě do postele a začal mě líbat.Líbali jsme se do té doby než k nám přišla babička.Vešla dovnitř ale nevypadala že by jí naše líbání uvedlo do rozpaků.
,,Jé,promiňte.Měla bych se naučit klepat,když jste teď pár.''
Usmála se a dala nám čisté ručníky na druhou půlku postele.Odešla a zavřela nám dveře,když je zavírala tak se na mě ušklíbla.Úsměv jsem jí oplatila.Odtáhla jsem se od něj a dala mu pusu na čelo.Zvedla jsem se a šla se převléknout.Zamířila jsem k tašce a sundala jsem si triko.Vzala jsem si na sebe modré tílko a legíny jsem vyměnila za černé kraťásky.Šel ke mě a plácnul mě přes zadek a sundal si tričko.Nadskočila jsem a vyndala mu nějaké tričko z tašky.Oblékl si takové plátěné kraťasy,chytl mě za ruku a šli jsme dolů.Babička byla na zápraží a chystala koláč.
,,Ukažte,já vám pomůžu.''
Řekla jsem a vzala jí mísu plnou borůvek.Usmála se na mě.
,,To budeš hodná holčičko.''
Nesla jsem tu mísu na stolek,který byl na terase a sedla jsem si.Vedle mě si sedl Shawn a držel mě za ruku.Usmála jsem se na něj.
Když babička dokončila koláč,nandala nám.Byl moc dobrý a Shawn snědl asi 4 kousky.Odebrali jsme se do pokoje,Vzali jsme si ručníky a já si s sebou vzala noční košilku.Babička má v koupelně takovou obrovskou vanu.Napustili jsme si jí a vlezli tam.Koupali jsme se spolu,líbali jsme se,objímali se.Po dlouhé koupeli jsme vylezli z vany a usušili se.Hodila jsem na sebe košilku a Shawn si oblékl boxerky.
Šli jsme do pokoje,vlezla jsem do postele a zapla notebook.Koukla jsem se na video,které jsme před měsícem uploadovali na YB.Když jsem to uviděla,nemohla jsem uvěřit vlastním očím.
,,Pane Bože,vidíš to?100 000 zhlédnutí!''Skoro jsem až vykřikla.
,,To není možný.''Zajásal se mnou a dal mi pusu.
Trvalo nám dlouho než jsme přečetli všechny ty komentáře.Najela jsem do Shawnového emailu a našla jsem tam email od jedné nahrávací společnosti.
Dobrý den,po zhlédnutí vaší audio nahrávky,jsme se rozhodli že bychom vám chtěli nabídnout smlouvu s Island Records.Pokud byste měl zájem,neváhejte a ozvěte se nám.Myslím že máte před sebou velkou budoucnost,kdybyste potřeboval agenta tak se na nás můžete obrátit. S pozdravem Island Records.
,,Shawne,to je úžasný.''
,,Jo,já vím.''
,,Měl bys to přijmout.''
,,Já nevím.Ta písnička byla jen pro tebe, jako vyznání lásky.Nechci aby to co cítím a jak to prožívám slyšeli všichni ostatní.Je to jen mezi námi.''
Vypadal sklesle.Políbila jsem ho na pusu.
,,Jen ať každý vidí,jak moc mě miluješ.''
Šťouchla jsem do něj ramenem.Nic neřekl,začal mě líbat.Sedl si tak že byl pode mnou a já seděla na něm.Líbal mě a sundaval mi košilku.Dalo mu to trošku práci,není to jednoduché ji sundat.Ale nakonec se mu to povedlo.Seděla jsem před ním nahá.Sundala jsem mu boxerky.Pak to začalo,přesně jako tenkrát.Akorát jsme už věděli co a jak.A já už užívala antikoncepci.
Když byl ve mě,prohla jsem se v zádech.Líbilo se mi to a jemu také.Takhle to pokračovalo asi 20 minut,než jsme každý dosáhl svého orgasmu.Poté mě políbil na čelo a lehl si vedle mě.Opřela jsem se mu hlavou o rameno.Přikryli jsme se dekou a hrál si s mýma vlasama.Chvíli jsme si ještě povídali a poté jsme usnuli.
Ahojky,zrovna jsem na cestě do španělska.Jedeme se školou.Budu se snažit vydávat kapitoly pravidelně ale nevím jak to bude s wifinou.Doufám že se vám kapitolka líbila a ahoj💓
ČTEŠ
Just Friends
FanfictionCo se stane když se jeden z nich zamiluje?Dokáže pochopit že jde jen o přátelství,nebo je jejich chtíč přemůže? Shawn Mendes-19 let Nikki-18 let