16.

198 9 0
                                    

,,Nehceš jít dovnitř?''

,,Musím si jít pro kytaru.''Usmál se na mě a šli jsme do stáje.Vzali jsme tam jeho kytaru a běželi do chalupy.Šli jsme se nahoru usušit,a převléct se.

,,Nechceš jít dneska někam ven?''Zeptal se mě.

,,Kam myslíš?''

,,Je tu jeden místní bar.''Šibalsky se na mě usmál.

,,Tak jo.''

Oblékli jsme se a já se šla trochu upravit.Dala jsem si jen řasenku a rty přetřela jahodovým leskem na rty.Přišel ke mě.

,,Dáš mi ochutnat?''Moc jsem ho nechápala.

,,Co?''

,,Jestli mi dáš ochutnat,abych se ujistil že je opravdu jahodový.''Zasmál se a já šla k němu.Dala jsem mu pusu,z pusy se vyvinulo líbání.

,,Mm vážně je jahodovej.''

Zasmála jsem se a šli jsme dolů.Rozloučili jsme se s babičkou,a oznámili jí že se nejspíš vrátíme pozdě večer.Nic nenamítala,a tak jsme mohli vyrazit.Celkově často chodíme pěšky.Shawn sice auto má,ale takhle je to větší dobrodružství.

Asi po dvaceti minutách cesty jsme dorazili do toho baru.Nebyl to teda bar jako u nás v Torrontu,ale nebylo to nejhorší.

,,Bude se ti tu líbit,uvidíš.''Usmál se a pevně mě stiskl za ruku.

,,S tebou všude.''Dala jsem mu pusu.

Šli jsme přímo k baru si dát něco k pití.Dneska se mi nechtělo zrovna moc pít,a tak mi Shawn objednal jen Colu,sobě objednal pivo.Stáli jsme na baru,líbali se,a povídali si.

,,Jdu na záchod.Počkáš tu na mě?''zeptal se.

,,Jo,jasně.''A dal mi pusu.

Seděla jsem a koukala jsem se na lidi okolo,jak se baví,tancují a pijí.Najednou ke mně ale někdo přišel.

,,Ale koho pak tu vidím.''

Byl to Trevis.

,,Jsi tu s ním?''Snažila jsem se ho ignorovat,ale nešlo to.

,,Jo.''

,,Tak to tu na něj počkám.''

,,Proč nám sakra nemůžeš dát pokoj?''

,,Od malička měl všechno lepší,dostal se do města a já tu zůstal.A teď má tebe.''

,,Možná to bude tím že se narodil v Torontu,a má mě protože se nechová jako totální idiot.''

,,Kdyby ses necukala,mohla by jsi teď říkat tohle o mě.''

,,To bych musela být padlá na hlavu.Vždyť ty jsi blázen.Copak nevidíš co děláš?''

,,A co podle tebe dělám?''

,,Mstíš se svýmu sokovi na jeho holce.''

Nejspíš viděl že se Shawn vrací a začal mě líbat.Shawn moc dobře věděl že jsem to nechtěla,a taky jsem moc dobře věděla že tohle nedopadne dobře.Snažila jsem se odtrhnout,ale měl sílu.Nešlo to.Shawn k nám přiběhl a odstrčil ho.

,,Okamžitě jí pusť!''Rozkřičel se tak že na nás celý bar koukal.

,,Klid,nic špatnýho jsem nedělal.''

,,Jo tak nic špatnýho jo?Líbal jsi mojí holku.Už po druhý.''

,,Nechala se.''

,,To není pravda.''Vložila jsem se do toho.

,,Nech jí na pokoji,nebo-''

,,Nebo co?''

,,Ti rozmlátim tu tvojí tvářičku.''

,,Tak pojď ven a můžem si to vyřídit po našem.''

Oba se přesunuli ven a já běžela za nima.Začali se rvát,co jiného že.Křičila jsem na ně ať toho nechají ale neposlouchali mě.

,,Přestaňte!''

,,Ty se do toho nepleť.''Shawn mě odstrčil a začal se zase prát.Nemohla jsem se na to dívat a vložila jsem se do toho.Stoupla jsem si mezi ně a natáhla ruce tak aby na sebe nemohli.

,,Dost!''

Přestali se rvát,a udiveně se na mě dívali.Shawnovi tekla krev ze rtu a Trevis měl rozmlácený celý obličej.

,,Přestaňte,oba.Trevisi,nikdy nebudu tvoje,takže nevím za co tady bojuješ.A ty Shawne,já budu tvá navždycky.Nemá to cenu se tady o mě rvát.''Řekla jsem s klidem a šla k Shawnovi do objetí.

,,Když já mu chtěl ukázat že jsi moje.''

,,A mě baví se prát o holku.''

,,Měl by sis to dát ošetřit.''Řekla jsem a ukázala si na nos.

Shawn mě chytl za ruku a dlouze mě políbil,myslím že lepšího ochránce jsem si nemohla přát.Bylo už celkem pozdě a proto jsme se rozhodli jít domů.

Když jsme přišli domů tak babička ještě nespala.

,,Co se ti stalo?''

,,Ale srážka s volem.''Usmál se na ní a šel se podívat do zrcadla.

,,Že ty ses pral,kvůli Nikki.Viď?''

,,No,jeden kluk si myslel že mi jí přebere,a tak jsem mu ukázal ke komu patří.''

,,Je to můj ochránce.''Řekla jsem a chytla ho za ruku.

,,Tak to je hezké že jsi se postavil za vaší lásku.''Babička se usmála a vypadala unaveně.

,,Tak děti,měli byste si jít lehnout.Zítra je neděle,tak abyste byli vyspalí.''

,,Dobrou noc.''

,,Dobrou babi.''

Šli jsme se osprchovat a zalezli jsme si po náročném dni do postele.Hned jsme usnuli,i když jsem musela pořád přemýšlet nad tím co se dnes stalo.Dala jsem mu pusu na dobrou noc a usnuli jsme.

Just FriendsKde žijí příběhy. Začni objevovat