Když jsem se ráno probudila,ležela jsem v jeho náručí.Dala jsem mu pusu na nos,zřejmně se probudila přitáhl si mě ke mě.Vyhoupl se nade mě a začal mě lechtat.Normálně nejsem lechtivá,jen on ví na jakých místech lechtat.Smála jsem se až jsem se nemohla nadechnout.
,,Notak,přestaň už.''
,,Až řekneš že mě miluješ.''Dal mi pusu.
,,J-já tě mi-lu-ju.''
,,To jsem chtěl slyšet.''Usmál se a stoupl si.Šel ke skříni a převlékl se.Jen jsem ležela a kochala se jeho tělem.Po chvíli jsem se také zvedla a šla k němu.Objala jsem ho zezadu a dala mu pusu na záda.Otočil se a zvedl mě tak že jsem kolem něj obmotala nohy.Líbali jsem se.
,,Miluju tě.''Zašeptal mi do ucha.Usmála jsem se a zakousla jsem se mu do krku jako upír.Chvíli jsem mu krk sála,můj výsledek byl bravůrný.Nádherný cucflek.
,,Ty jedna.''Ušklíbl se na mě a udělal to co já před tím.Udělal mi taky cucflek,ale ten můj byl lepší.
,,Tak a teď jsi moje,označkoval jsem si tě.''Začal se smát.
,,Ježiš,to zní jako kdybys byl pes a očůral mě.''Dostali jsme záchvat smíchu.Šla jsem se převléct.Když jsem se převlékla šli jsme do koupelny si vyčistit zuby.Poté jsme zamířili ruku v ruce dolů do kuchyně.Babička nám už chystala lívance.
,,Dobré ráno děti.''
,,Dobré ráno.''Zase jsme to řekli jednohlasně.
,,Chcete na ty lívance javorový sirup?''
,,Ano prosím.''Než jsem to stačila doříct Shawn už si na lívance lil asi litr sirupu.Nalila jsem si na lívance sirup a dala si tam kanadské borůvky.Bylo to strašně dobrý.Shawn byl od malička tokovej jedlík.Pořád se něčím láduje,ale postavu má výbornou.Vždycky toho sní asi tak třikrát víc než já.Vždycky když jsme přijeli k babičce tak tu jen a jen jedl.
Po snídani jsme se rozhodli že pojedeme na výlet na koních.Spíš než výlet to byla spíš vyjížďka.Šli jsme do stáje a já si osedlala klisnu jménem Melody.Byla to hnědá klisna s bílou lisinkou na čele.Na Shawna zbyl jeho oblíbenec,černý hřebec Falco.Když jsem se vyhoupla na Melody,byl to úžasný pocit,sedět na koni a mít najednou lepší rozhled.Dlouho jsem nejezdila takže mi chvíli trvalo než jsem se rozcválala.Shawn byl celkem pozadu,nikdy mu to moc nešlo.Jeli jsme k jezeru.Po 10 minutách jsem se odhodlala cválat.Je pravda že Shawn si troufl cválat dřív než já,ale bylo to jen předvádění,ve skutečnosti mě jezdit naučil on.Ale já byla lepší.No co to on je z nás ten talentovanej,tak já snad můžu lépe jezdit na koni.
,,Notak,počkej na mě!''Zaječela jsem na něj.Beze slova zpomalil a nechal mě abych byla o pár kroků před ním a Falcem.Doufala jsem že neudělá to co mi vždycky dělával.
,,A hyjé!!''Jo,udělal to.Plácnul Melody do zadku a ta se hned rozcválala.Aby mě v tom nenechal,rozcválal se také.Po asi dvaceti minutách jsme dojeli k jezeru.
,,Tak,a jsme tady,''Pronesl a začal sesedat z koně.Seskočila jsem z Melody,a zamířili jsme k uvazišti.Uvázala jsem Melody a Shawn Falca.Samozřejmě jsme je odsedlali,a sedla hodili přes uvaziště.Byli jsme tam úplně sami.
Sundala jsem si tílko a kraťasy,plavky jsem už měla na sobě.Shawn si na sebe musel obléct plavky,jelikož není zrovna nejlepší nápad jet na koni v plavkách.Sundal si triko a kraťasy,na boxerky si navlékl plavky.
,,Notak poběž.''Zavolal na mě a přehodil si mě přes rameno.Pištěla jsem a smála se.Když doběhl k dřevěnému molu tak mě hodil do vody.Hned skočil za mnou.Po chvíli jsme se vynořila a obmotala jsem se okolo něj.Vždycky když jsem ve vodě,se buď potápím nebo se někoho držím jako klíště.Líbal mě,nikdy jsem nezažila nic romantičtějšího než líbání ve vodě.
Po chvíli jsem se odtáhla a potopila se.Potopil se také a díval se mi přímo do očí.Pod vodou normálně nic nevidím ale jeho oči jsme viděla,a to dost jasně.Dech dokážeme oba zadržet na dost dlouho,přitáhl si mou hlavu k jeho a začal mě líbat.Celkem jsme se bála co se stane,ale nic se nestalo.Bylo to normální líbání jen pod vodou.Jo a jak jsem před tím říkal že ta nejromantičtější věc je líbání ve vodě,tak to byl omyl.Nejromantičtější je líbání pod vodou.Oba jsme si to užívali,ale po chvilce nám začal docházet vzduch.Vyplavali jsme zpátky na hladinu.Usmál se na mě.A zamířili jsme zpátky k molu.
První lezl Shawn,potom mi pomohl se vyškrábat nahoru.Ruku v ruce jsme šli ke koním,kde jsme si vzali ručníky.Sedli jsme si pod strom a povídali si.
ČTEŠ
Just Friends
ФанфикCo se stane když se jeden z nich zamiluje?Dokáže pochopit že jde jen o přátelství,nebo je jejich chtíč přemůže? Shawn Mendes-19 let Nikki-18 let