Když jsem se ráno probudila,zjistila jsem že Shawn ještě spí.Nemohla jsem si pomoct,ale vypadal tak sladce,jen jsem tak ležela a koukala na něj jak spí.Doufala jsem že ho neprobudím.Víte co se říká...když se na někoho koukáte,tak on to vycítí a můžete ho i probudit :D Začala jsem mu prohrabovat vlasy.Přitulila jsem se k němu a on mi vlepil pusu na tvář.
,,Jé,dobré ráno.''
Nečekala jsem že se probudí.
,,Dobré ráno,princezno.''
Usmíval se na mě.
,,Ty jsi byl vzhůru celou dobu viď?''
Bylo mi jasné že byl nejspíš vzhůru celou dobu co jsem na něj koukala.Začal se smát na znamení že mám pravdu.
,,Jak jsi se vyspala?''
,,Byla jsem s tebou,takže výborně.A jak se spalo tobě?''
Přitáhl si mě,a políbil mě.Doufala jsem že mě nezačne líbat,ne že bych neměla ráda to jak mě líbá,ale po ránu,když vám smrdí z pusy mi to nepřijde jako dobrej nápad.Odtáhla jsem se a zvedla se z postele.Šel za mnou,šli jsme do koupelny.Ve skříňce jsme měli náhradní kartáčky,dala jsem mu jeden modrej a začala jsem si čistit zuby.Když jsme si vyčistili zuby,šli jsme do kuchyně,kde jsem přichystala snídani.Shawn mi pomohl,stoupl si za mě a chytl za ruce,manipuloval mi s rukama,tak že to vypadalo jako v tom filmu,kde krysa ovládala kuchaře(doufám že víte co myslím...Ratatouille :D).Uvařili jsme míchaná vajíčka,k tomu jsem osmažila asi čtyry kousky slaniny.Nakrájela jsem k tomu zeleninu, a dala na stůl.Shawn se ještě natáhl pro pomerančový džus a nalil nám ho do skleničky.
,,Mmm,teda musim říct,že se nám to vážně povedlo.''
Řekl,div se nezakuckal,jak měl plnou pusu vajíček.Usmála jsem se.Když jsem dojedla tak jsem se zvedla a uklidila nádobí do myčky.Šli jsme ke mě do pokoje,chystala jsem se převlíknout,ale byl tam Shawn.
,,Budeš tady jen tak sedět,nebo mě necháš se převlíct?''
Začala jsem se smát a naznačila mu že by měl jít vedle.
,,Ale notak,nech mě se koukat.''
Uchechtl se.
,,No to tě teda nenechám.''
Začala jsem odporovat,ale on na mě hodil psí oči.
,,No tak se ale musíš otočit,jasný?''
Zaradoval se,i když jsem nechápal proč,stejně mě neuvidí.Vzala jsem si na sebe podprsenku,kalhotky,už jsem se soukala do kalhot a on se otočil.
,,Co děláš?''
Zeptala jsem se a začala se smát.Byl trochu vyděšený,ale bylo na něm poznat že to byl jeho záměr.
,,Promiň.Teda,musim uznat že jsi fakt kus,a já jsem ten nejšťastnější kluk protože jsi moje.''
Usmála jsem se na něj a dopnula jsem si kalhoty.Přitáhl si mě k sobě,a začal mě hladit po zádech a líbat.Seděla jsem na něm(abych vám to nějak přiblížila...Seděl a já si obkročmo sedla na něj... :D).Začal mi sjíždět rukou k zapínání od podprsenky,ten zvrhlík...Rukou jsem ho odehnala.Po chvíli jsem se odtáhla,a shodila ho na postel(v dobrém slova smyslu..)Smála jsem se.
Dooblékla jsem si tričko.Shawn se mezitím také oblékl,a mohli jsme vyrazit.Sešli jsme schody dolů,a já zamkla dveře.Šli jsme se projít,vlastně ani jeden z nás nevěděl kam jdeme.
ČTEŠ
Just Friends
FanfictionCo se stane když se jeden z nich zamiluje?Dokáže pochopit že jde jen o přátelství,nebo je jejich chtíč přemůže? Shawn Mendes-19 let Nikki-18 let