Byl tak sexy.Neudržela jsem se.Vím že toho sexu bylo za poslední dobu hodně ale co.Žijeme jen jednou.
Hned co se zabouchli dveře,vrhla jsem se na něj.Líbala jsem ho všude.Sundala jsem z něho veškeré oblečení ,pak mě začal svlékat on.Hodil mě na postel,a pak to se mnou začal dělat.Bylo to úžasný.
Přirážel nejdřív málo,pak začal víc a víc.Vzdychal mi do tváře,a já zase do té jeho.
Byla to hodina nádherné rozkoše.Bylo mi jasné že je to nejspíš naposledy co to spolu děláme.
Potom jsme si lehli pod deku,a jen se tak mazlili.Líbali jsme se a koukali na Ariel....moje nejoblíbenějšì pohádka.Já vím,trochu dětinské...ale tak co.
Když pohádka skončila,Liam prolomil ticho.
,,Jak to s náma teď bude?"
,,Jak to myslíš?"
,,Budeme spolu ještě chodit?"
,,Já tě miluju."
,,To já tebe taky."
,,Tak co v tom hledáš za problém?"
,,Jen si nejsem jistý jestli naše láska vydrží takové odloučení."
,,Bude to těžký,ale my to zvládneme.Musíš v nás věřit."Usmála jsem se na něj a dlouze ho políbila.
,,Já v nás věřím,jen se bojím.Ty se tam budeš vídat se Shawnem a když ti něco udělá,tak tam nebudu pro tebe."
,,Mám ho ráda,to jo.Ale nebudu se tam s ním vídat.Nebo aspoň ne jako kdysi."
,,Týden beze mně ti bude stačit aby jsi si uvědomila co opravdu chceš."
,,Proč tohle říkáš?"
,,Bude lepší se rozejít."
,,Ne.Jak jsi tohle mohl říct?"
,,Nikki,tohle je lepší než se rozejít po telefonu."
,,Ale proč se musíme rozcházet?"
,,Vím že až bych za tebou přijel,měla by jsi pro mě špatnou zprávu."
,,Ne,já tě potřebuju."
,,Neztratíš mě,jen prostě nebudeme spolu."
,,Ty to nechápeš."
,,Já tě potřebuju stejně jako ty potřebuješ mě.Jsi pro mě důležitá jako kyslík.Pro mě je to taky těžký."
,,Tak proč tohle."
,,Ty ho pořád miluješ."
,,Ne,to tebe jo."
,,Nikki,prosím.Pojďme si užít poslední 2 dny spolu.Budeme si psát,volat.A až za tebou za 2 týdny přijedu,a budeš chtít být se mnou,budeme spolu.Ano?"
Nic jsem neřekla jen s brekem kývla.Přitáhl si mě k sobě do náruče.Nemůžu uvěřit tomu že jsme si právě dali pauzu.
,,Máme jenom pauzu,viď?"
,,Nikki,nikdy nedopustím abych tě ztratil nebo ti ublížil."
,,Tak proč mi teď lámeš srdce na milion kousíčků?"
,,Je to pro tvoje dobro.Chci pro tebe to nejlepší."
,,Já vím.Děkuju."
Takže pauza.Na dva týdny,pak se uvidí.Je sice pravda že by nám to asi dlouho nevydrželo.Já bydlím v Torontu a on v LA.
ČTEŠ
Just Friends
FanfictionCo se stane když se jeden z nich zamiluje?Dokáže pochopit že jde jen o přátelství,nebo je jejich chtíč přemůže? Shawn Mendes-19 let Nikki-18 let