4.

764 64 2
                                    

,,Fajn Joshi budu s tím počítat." Zasmál se Tinus u telefonu. ,,Fajn.Měj se.Zdar." Típl hovor a lehl si zpátky do postele. ,,Kdo ti sakra volal tak brzo ráno?!" Řekla jsem trochu napruženě. ,,To byl Josh.Musel mi oznámit,že jeho rodiče příští víkend jedou na dovolenou a že bude párty.Víš... byl celej nadšenej." Ukázal rukama do takového toho výbušného gesta.(Ahaaaaaaa😅)

,,Chceš jít se mnou?" Naklonil se ke mě. ,,Pojď bude sranda." Znervózněla jsem.Nemůžu s ním jít na párty,nahrála bych mu do karet.Ale když vezmu v potaz že ho miluju tak.... ,,Jo půjdu." Zašeptala jsem. Špatné rozhodnutí. No prostě kdo by to svědomí nemiloval že? ,,Tak to jsem rád." Nahnul se a dlouze mě políbil. ,,Miluju tě Mariví." ,,Já tebe taky." Obmotala jsem mu ruce kolem krku a snažila se vychutnat tuhle nádhernou chvíli.Věděla jsem,že jenom já jsem ta co to myslí upřímně,ale nevadí mi to.Mělo by,ale nevadí.Jsem fakt zvláštní stvoření.

Jak jsme se líbali jsem musela přetrhnout hned po tom co jsem ucítila jak se mu v kalhotech tvoří boule. ,,Bože Martinusi." Zasmála jsem se. ,,No a co? To není moje vina."Do tváří se mu hnala rudá barva.Položila jsem si hlavu na jeho rameno a nepřestávla jsem se smát. ,,Hele všechno je to jenom tvoje chyba." Začal mi to vyčítat. ,,No to promiň." Sedla jsem si na  obkročmo a párkrát pohla pánvi.Martinus zaklonil hlavu a zasyčel.

,,Nesnáším tě." Zaklel.Vpíjela jsem se do jeho očí plných touhy a napětí. ,,Miluju tě." Chytl mě za zadek a začal ho různě mačkat. ,,Come on Mariví." Začal mluvit mezi polibky. ,,Fuck you Martinus." Zvedla jsem se. ,,Půjdu do sprchy." Pobrala jsem si věci a šla do koupelny. Martinus mě pronásledoval. Začal mi zběsile klepat na dveře. ,,Co chceš?" Zakřičela jsem na něho. ,,Jsem hladový!" Pomalu ťukal prstamy na dveře. ,,Tak se jdi najíst." Zastavila jsem vodu abych dobře slyšela jeho odpověď. ,,Ale to musím s tebou." Hned mi došlo o co tu jde. Hladový-nadržený. Povzdechla jsem a dále pokračovala ve sprchování.

,,No tak zkazila si tak pěknou chvíli." Obmotal mi ruce kolem pasu hned co jsem vyšla z koupelny. ,,Zapomeň." Položila jsem mu ruku a rameno. ,,Martinusi..." Povzdechla jsem. ,,Byl by si hrozně hodný kluk,ale to že jsi děvkař ti nějak moc nepomáhá." ,,Jednoho dne změníš názor." Pokrčil rameny a začal mě líbat. ,,Pojď teď se půjdeme nasnídat."  Zatáhl mě za ruku do kuchyně. Něco tam začal chystat a já jsem se zapřemýšlela jaké by to bylo kdyby to chtěl změnit.Jenže on nechce,jde to na něm vidět,ale je to škoda.Možná časem....

,,Prosím." Podal mi talíř s palačinkami.Kousek jsem si strčila do pusy a myslela jsem,že se blahem rozteču. ,,Bože takhle výborný palačinky jsem ještě nikdy nejedla." Zběsile jsem jedla jedno sousto za druhým. ,,Ehhh... Děkuju!" Pousmál se.

Tak jo fakt se omlouvám,že je dneska kapitola až tak moc
krátká,ale fakt už mě nenapadá co napsat😕👍

Každý vote a komentář potěší💓
+Hope you like it like it+

Feelings.[Marcus&Martinus CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat