Probudila jsem se uprostřed noci.Uslyšela jsem jak hřmí a tak jsem se ještě víc natiskla na Martinuse.Vnímala jsem jeho tělesné teplo a jeho nádhernou peprmintovou vůni.Ne,že bych se bouřek bála,naopak,miluju je.Ale v jeho objetí jsem se cítila božsky.Po chvíli jsem vstala a přešla k oknu.Otevřela jsem jo na ventilačku a vdechovala tu čerstvou vůni.Přemýšlela jsem o tom jak moc mě Martinus musí milovat,že pro mě udělal všechno tohle.
Škubla jsem sebou když se kolem mého pasu obmotali ruce.Ale hned jak jsem zjistila kdo to je jsem se uklidnila. ,,Miluju tě tak moc,že by to ani nejlepší matematik nemohl spočítat." Jemně mě políbil do vlasů. ,,Mimochodem zase si řekla nahlas." Zasmál se. Otočila jsem se. ,,Taky tě tak moc miluju." Usmála jsem se a dala mu pusu.Nakonec jsme skončili u něčeho více než pusy.
.....
Po víkendu jsme se bohužel už museli vrátit domů,protože ještě máme školu a takové věci.Ale byl to úžasný výlet.Od našeho příjezdu jsem pořád přemýšlela jak to Tinusovi oplatím a myslím,že jsem to konečně vymyslela.Zvedla jsem se z gauče a běžela do kuchyně.Zjistila jsem,že je lednička dostatečně plná na to,abych zapojila svoje kuchařské umění tak jsem se tedy do toho dala.Pohled Martinuse:
Je to necelé tři hodiny co jsme přijeli a mě už se po Mariví nehorázně stýská.Tahle dívka se mnou dělá divy,prostě něco co ještě nikdo neudělal.Zrovna jsem přemýšlel,že bych ji zavolal a zeptal se co dělá nebo tak,když mi cinkl telefon.Napsala mi.
(M-jako Mariví a T-jako Tinus♥)M: Ahoj zlato♥
T: Ahoj♥
M: jak pak se máš? :)
T: Bez tebe je nuda ty? :*
M: jsem vystrašená.
M: Martinusi bojím se.T: čeho?
M: Pssttt..
M: Martinusi bojím se.Hodně.T: Mariví jsi v pořádku?!!
M: musíš přijít... Hned!!!
M: Dělej!!!T:Dobře už jdu.
Absolutně jsem nechápal co se děje.Rychle jsem se oblekl a běžel k ní domů.Celou cestu tam jsem přemýšlel co se mohlo stát.V hlavě se mi přemítali jen ty nejhorší scénáře jako například,že ji tam někdo chce zabít a tak.Měl jsem o svojí princeznu takový strach.
T: Jsem tu.
M:Pojď do vnitř.Je otevřeno.
T: Dobře.
Jemně jsem vzal za kliku a otevřel dveře do domu.Zavrzali což mi přidalo na strachu.Udělal jsem několik kroků předsíni než se ozval hlas. ,,Stůj!!!" Zakřičel na mě silný mužský hlas.Neodvážil jsem se neposlechnout,takže jsem tam stál jako skála. ,,Popravdě...Poprvé jsem měl v plánu zabít tebe a až potom ji...Ale vymklo se to kontrole." Zabít?! Jak zabít?! Moji princeznu někdo zabil?! Snažil jsem si slzy udržet do doby než to budu mít stoprocentně jisté. ,,Zavři oči!" Nakázal mi.Jak chtěl tak jsem udělal.Slyšel jsem kroky.Čím víc se blížili ke mě tím víc mě popadala panika.Najednou jsem jeho dech cítil už úplně u mě.Když najednou....
Ahoj👐
Normálně se sama sobě divím,ale za jeden den jsem stihla dvě kapitoly.😍 Tak jen aby to takhle šlo dál ✊(možná to taky bude kuli tomu,že je tahle kapitola hrozně krátká😅) Kdo myslíte,že to bude?😏☠😂
Jinak je On this day na ytb😍 moje nová nejoblíbenější písnička od nich,přijde mi jak znělka z pohádky😍❤😂
Taky se nemůžu dočkat až vyjde Dance with you 😍😘
Každý vote a komentář potěší 💖
+Hope you like it like it+