12.

500 40 0
                                    

Když najednou mě políbil.Lekl jsem se tak jsem odskočil. ,,Zlato kazíš romantickou chvíli." Zasmála se Mariví.Oddechl jsem si,když jsem ji viděl živou jak se usmívá.Objal jsem ji co nejpevněji.Ona mě chytla za ruku a vedla do jídelny. ,,Martinusi tohle jsou moji rodiče .... Taťka George a mamka Anastasia.Mami,tati můj přítel,Martinus.'' Představila nás.Podal jsem si s nimi ruku.Pořád jsem nějak nevěděl, která bije. ,,Kliku byla sranda tě vidět tak vystrašeného." Zasmál se George a poplácal mě po zádech. ,,Takže vy-?" Zeptal jsem se zmateně. ,,No moje dcera mě donutila,aby jsme tu na tebe zahráli trochu divadlo tak jsem kývl." Zasmál se.

Pohled Mariví:
,,Víš měla jsem v plánu ti to nějak oplatit a když jsem byla asi v půli vaření naší večeře,tak se rodiče nečekaně vrátili domů,ale prý že ne na dlouho.Vlastně asi někdy za hodinu odjízdějí.Tak jsem se rozhodla,že to na tebe trochu zahrajeme.A povedlo se ne?" Vysvětlila jsem Tinusovi,když jsme přišli ke mě do pokoje. ,,To teda,ale už mi to v životě nedělej.Víš jaký jsem měl strach?!" Vyjel na mě.Nahla jsem se k němu a políbila ho.Šlo na něm vidět,že se značně uklidnil.

,,Podíváme se na nějaký film?" Zavěsila jsem ruce za jeho krk a zírala mu do očí. ,,Dobrý nápad." Usmál se.Lehli jsme do postele a natiskli se na sebe. ,,Tak co vybereme?" Tázavě pozvedl obočí. ,,Rande měsíce,prosím." Klikla jsem na složku a zapnula film. ,,Dobře." Zasmál se Martinus a upřel svůj pohled na monitor.Po asi půl hodině někdo zaklepal na dveře.Vydala jsem jenom tiché "hmmm" na pokyn,aby dotyčný vešel.Byla to Ashley s mamkou.

,,Co je?" Zeptala jsem se jich. ,,Zlatíčko mohla by si prosím s námi?" Ukázala mamka prstem na dveře.Neochotně jsem vstala a šla za nimi.Došli jsme k mamce do ložnice a posadili se na postel. ,,Takže za prvé." Usmála se mamka.A vytáhla dva košíky. ,,Tady jsem vám dovezla nějaké krémy a masky na obličej z Amsterdamu.At tady voňavku z Paříže." Dodala k tomu ještě krabičku. ,,Díky mami." Řekli jsme obě naráz s úsměvem na tváři. ,,A za druhé...." Povzdechla si. ,,Mariví chceme si promluvit o tobě a Martinusovi." Bože.Všechno jenom ne toto.Zabijte mě prosím.

,,Víš láska je pěkná věc,ale nesmíte to uspěchat." Položila mi ruku na rameno. ,,Jo správně.Víš asi by jste si měli chvíli počkat než to bude-" Tentokrát se do toho dala Ash.Musela jsem ji přerušit. ,,Už jsme to dělali." Prokroutila jsem očima.Obě dvě na mě zíraly jako na zjevení. ,,K-kdy?" Vykoktala Ash. ,,No nejmíň šestkrát tenhle týden,promiň přesný harmonogram si nepamatuju." Pokrčila jsem rameny se smíchem. ,,Takže už ti nic vysvětlovat nemusíme." Usmála se mamka. Záporně jsem zakroutila hlavou. ,,To je dobře." Usmála se a odešla.

,,Takže?!" Vyjela po mě Ash. ,,Co?Chceš vědět přesné detaily či co?!" Nechápavě jsme ji sjela pohledem. ,,Ne chci vědět v jakém stavu jste to dělali poprvé." Rozčilovala se. ,,Popravdě to ráno,kdy jsem si nic nepamatovala a měla příšernou kocovinu." Odmlčela jsem se. ,,Chceš mi říct že si na prvním sex s ním ani nepamatuješ?!" Vyjela.Kladně jsem zakývala hlavou.
,,A on tě t nechal samotnou... Děvkař jeden." Třískla dveřmi.Bylo mi jasné kam míří.

Okamžitě jsem vzala za kliku a běžela za ní. ,,Už se moji sestry ani nedotkneš jasné!!!!!" Snažila se ho vyhodit. ,,Ash nech ho!!!" Zakřičela jsem na ni. ,,Ne!! Nějaký děvkař se nebude zahazovat s mojí sestrou! Moc dobře vím co jsou zač!!" Zakřičela. Bylo vidět jak to Martinuse zasáhlo. ,,Ale víte co?! Dělejte si co chcete,ale za mnou pak nechoď ano?!!!" Ukázala prstem na mě opětovně třískla dveřmi.

,,Možná bych si s ní měla jít promluvit.Opravdu netuším proč tak vyšiluje." Obrátila jsem se na Martinuse. ,,Jo asi ano." Objal mě a dal mi jemnou pusu do vlasů.Otočila jsem se na patě a vyšla z pokoje. ,,Zlato tak my odjíždíme.Zase vám něco přivezeme z Londýna.Za Ash už jsme byli." Usmála se mamka. ,,Dobře ahoj." Bylo mi divné,že tu hádku a to jak tu křičíme neslyšeli.Imaginárně jsem nad tím mávla rukou a šla k Ash do pokoje.

Jemně jsem zaklepala na dveře. ,,Co je?!" Odsekla. ,,Můžu dál?" Povzdechla jsem.Slyšela jsem jak pomalu tahá za kliku a otevírá dveře.Nejistě jsem vešla a následovala ji k posteli. ,,Ash co se stalo?" Položila jsem jí ruku na rameno.Neodpovídala mi.Rozhodla jsem se tomu dát čas.Místností se roznášeli její tiché vzlyky. ,,Mám strach,že ti něco udělá Mariví.Vím jaký jsou tihle kluci.Jaquine se se mnou rozešel." Rozbrečela se.Objala jsem ji. ,,Uvidíš,že se najde u tu v Norsku mnohem lepší kluk než on." Pohladila jsem ji po vlasech.

,,Takže?" Zeptal se Martinus,když jsem přišla do pokoje. ,,Jaquine se s ní rozešel,takže je celkem na dně." Posmutněla jsem. ,,Ale notak.Určitě si najde lepšího kluka." Usmál se a objal mě.

Asi nejdelší kapitola ze všech.😮
Tak doufám,že se líbí.Rozhodla jsem se,že až skončí tenhle příběh začnu psát další a bude se jmenovat : ,,One coffee,please." A budu moc ráda když si přečtete i ten. :)

Každý vote a komentář potěší 💖
+Hope you like it like it+

Feelings.[Marcus&Martinus CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat