9.

729 53 3
                                    

,,Máš vše?" Zeptal se mě Martinus,když jsem mu podala kufr. ,,Asi ano." Nejistě jsem mu odpověděla na jeho otázku. Abych objasnila o co se jedná..... Martinus mi včera slíbil,že jestli chci můžu s nimi jet na jejich koncert,souhlasila jsem.Takže teď je úterý večer a my přes noc pojedeme do Osla.Nasedla jsem do auta mezi Marcuse a Martinuse.Cestou jsme chvíli poslouchali písničky a pak už se ostatní rozhodli jít spát.Nemohla jsem usnout tak jsem měla zakloněnou hlavu a koukala se střešním okýnkem na hvězdy.Pomalu se mi začali zavírat oči a já jsem se přitulila k Tinusovi.
.....
,,Šípková Růženko vstávej!" Drkl do mě Martinus. ,,To už jsme tu?" Rozespale jsem se porozhlédla po autě.Martinus jenom tiše zakýval hlavou. ,,A kde jsou ostatní?" ,,Už jsou v hotelu.Byla si roztomilá,když si spala a nechtělo se mi tě budit." Políbil mě na čelo. ,,Děkuju.Ale příště bych možná uvítala měkkou postel v hotelu a ne auto." Zasmála jsem se. ,,Promiň" Začal mě líbat a já spolupracovala.Odebrali jsme se na hotelový pokoj.
.....
,,Jsem zpět!!" Zakřičel Tinus na celý pokoj. ,,Potišeji." Zašeptala jsem a převalila se ze strany na stranu. ,,To si vážně celé dopoledne spala?" Zasmál se Martinus.Jemně jsem zakývala hlavou. ,,Tak se pojďme obléct,protože teď bude oběd,potom jdeme na interview,po něm máme asi hodinu čas a pak následuje zkouška v Ještě si zbal,protože hned po koncertu jedeme domů." Neochotně jsem se zvedla a přešla ke skříni,Martinus taky.
,,Co myslíš můžu si vzít tohle?" Vytáhla jsem ze skříně černé body s tyrkysovou sukní.( Média.)

Ještě jsem si dala do batohu kraťasy do kterých se převleču později.Nakonec jsem si v koupelně zapletla vlasy do dvou copů a jemně se namalovala.
.....
,,Takže kluci následuje nás nejčastější otázka..." Povzdechl moderátor. ,,Máte přítelkyni?" Marcus jenom zakýval hlavou v nesouhlas,přičemž Martinus koukal někam do blba. ,,Já ano." Vypadlo z něho po chvíli.Když to řekl polil mě pít a přísahám,že jsem celá zrudla. ,,Vážně? Je to ta dívka co s vámi přišla?" Všechny pohledy a kamery se otočili na mne.Martinus jen usměvavě zakýval hlavou. ,,A jak se jmenuje?" Vrátili se zpět do normální konverzace. Martinus se na mě díval upřeným úsměvem a pak řekl: ,,Mariví." Až mě to zahřálo u srdce.
.....
Ruku v ruce jsme si to s Martinusem mířili ke stánku se zmrzlinou. ,,Takže na stupnici jedna až deset jak moc mě teď tvoje fanynky budou nesnášet?" Měla jsem z toho opravdu obavy. ,,Asi 2 187,ale já si myslím,že se budou krotit i když to pro ně bude těžké,jenže přiznejme si to.Ani jedna nemá žádnou šanci se mnou být [pz. Au :'(],uvidíš že tě budou mít rády." S úsměvem mi podal melounovou zmrzlinu. ,,Dobře." Usmála jsem se.
,,Dobře." Naklonil se nade mě.Začalo se schylovat k polibku,jenže to by tu nesměli být ti příšerní novináři. ,,Asi už půjdeme do arény ne?" ,,Ano." Odkývala jsem a rychlým krokem jsme se vydali do arény.
.....
,,Překřížení nohy a pak to zase celé zopakuj." Řekla Ella.Martinus s Marcusem musí zkoušet mikrofony,všechny efekty a potom se mají jít nachystat.Takže jsme si s jejich tanečníci Ellou řekli,že si zkrátíme chvíli tím,že mě něco naučí.Musím říct,že má opravdu pevné nervy. ,,Mám nervy." Přiběhl k nám nachystaný Martinus. Pevně jsem jo objala. ,,No tak zlato nemáš se čeho bát." Políbila jsem ho.Martinus mi polibek oplatil a šel se nachystat.

Celý koncert jsem se v backstagi bavila se SamanthouJ,Madconem a ještě pár slečnami, které tu byli buď jako náhradní tanečnice nebo byli také z MM týmu. ,,Byl to super koncert." Přiběhl celý nadšený Martinus. ,,Chceš se napít?" Podal mi flašku pití,i když jsem měla pocit,že by se měl napít spíše on,protože byl celý udýchaný.Stejně jsem si,ale od něj flašku vzala a napila se.
Po koncertě jsme všichni nastoupili do auta za účelem,že pojedeme domů a samozřejmě jsem opět usnula.
.....
Probudila jsem se sama,na místě, které mi absolutně nic nepřipomínalo.Najednou mě popadl strach a panika.

Už mám zase nápad na další příběh.. to je nekonečné opravdu..
Jestli jo napíšu budu moc ráda když si přečtete i ten.💕

Každý vote a komentář potěší💖
+Hope you like it like it+

Feelings.[Marcus&Martinus CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat