7.

611 54 0
                                    

Probudila jsem se ve svojí posteli.Snažila jsem se vstát,ale silné výstřely bolesti hlavy mi to nedovolily.Zase jsem si zpět lehla a rozhlížela se kolem sebe.Martinus nikde,že by byl dole na to myslet fakt nemůžu takže..... ,,Děvkař jeden!!!" Zaklela jsem sama pro sebe.Do pokoje vstoupila Ash.Doufala jsem,že mě neslyšela. ,,Chceš donést čaj?" Sklonila se ke mě a sáhla mi na čelo. ,,Chceš abych se poblila?" Pokusila jsem se úsměv.Ash se sebrala a odešla,já jsem se zase zavrtala do peřiny a snažila se znovu usnout.

.....
Když jsem druhý den otevřela dveře do školy,cítila jsem se fakt zvláštně.Procházela jsem si takhle chodbou a všechny pohledy padaly na mě.Projdu kolem hloučku sportovců a všichni si skousávají rty a hází na mě balící pohledy.Když jdu kolem roztleskávaček tak na mě nevěřícně kroutí hlavou a dělají jak je to nechutné,přitom ony už to udělaly několikrát a taky jim to nemá nikdo za zlé.A potom.... Martinus,Marcus,Cheril a asi další tři fotbalisti.Tentokrát se na mě díky bohu díval jenom Martinus.

Sledoval mě jeho temnými oči a já se do nich vpíjela.Nepřestával se na mě dívat ani když jsem je už přešla,cítila jsem to.Celá chodba si začala šeptat hned po tom co jsem zahla za roh.Veděla jsem o čem se baví a taky jsem věděla,že to tu dnes asi nevydržím.Pokračovala jsem dál až na konec chodby na záchod.Přešla jsem k zrcadlu,spustila jsem studenou vodu a chrstla si ji do obličeje.Musel jsem se probrat.Vzala jsem ubrousek a otřela jsem si obličej od vody a slz. Nedá se to brát jako znásilnění když si to nepamatuju??? Začala jsem přemýšlet.Z toho mě ale vytrhlo zvonění,tak jsem si pobrala věci a běžela do třídy.

Svůj zadek jsem hodila na židli vedle Rose.Lehla jsem si na lavici a poslouchala nudný výklad učitelky.Sem tam jsem si přečetla papírek k tom,že jsem kurva a že by mě chtěli i ostatní kluci,nebo jsem slyšela jak si holky mezi sebou šeptají skoro to samé.Takhle jsem přežila čtyři úmorné hodiny.Ve 5. hodině jsem měla volno tak jsem se vydala do knihovny.Prošla jsem pár regálu a snažila jsem se najít nějakou oddechovou knížku.Nakonec jsem skončila u knihy,která byla v angličtině a byla o Norsku. ,,Alespoň budu mít práci s překládáním a na chvíli vypnu." Zašeptala jsem si sama pro sebe a otevřela knihu.

Ze čtení mě vyrušilo hlasitě povzdechnutí.Zvedla jsem hlavu a můj pohled padl na Rose,která mě pozorovala soucitným výrazem. ,,Asi nám ten plán nevyšel." Znovu povzdechla a sedla si vedle mě na křeslo.Zavřela jsem knihu a odložila ji na stůl vedle nás. ,, Nepamatuju si to." Sklopila jsem hlavu a začala si hrát s rukávem od mikiny. ,,Ne?"Podívala se na mě dosti zmateně. ,,Ne." ,,A co se přesně stalo?" Nakrabatila čelo.

,,....No a potom jsem se probudila a on vedle mě neležel takže tak." Dopověděla jsem celou svou story.Na konci mi z toho už malém tekly slzy,protože nejen,že se se mnou prostě vyspal a udělal že mě nějakou děvku,ale ještě k tom ví celá škola.Jenže to není žádná novinka,pamatuji si jak na tom byla Rose špatně,když se to stalo a jak na tom byla špatně každá jiná holka.Žádná z nás na to prostě není nějak extra pyšná.Teda když se nepočítají roztleskávačky,těm je to jedno.

S Rose jsme se zvedly a odešly jsme zpět na hodinu.,,Víš,ale takhle hezky se na příklad ke mě vůbec nechoval." Zakroutil a hlavou.Když jsme procházeli chodbou a šly nahoru do schodů,zase mě všichni pozorovali znechucenými výrazy.A takhle po celý zbytek týdne.

Tak jo lidi další kapitola je na světě.😳
Asi nemám moc co bych vám k tomu řekla takže asi jenom ↓

Každý vote a komentář potěší 💖
+Hope you like it like it+

Feelings.[Marcus&Martinus CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat