Labirentten çıktığımda bir süre kovuğun içinde durup sakinleşmeye çalıştım. Bu yaşadıklarım da neydi böyle... Derken birden bazı sesler duymaya başladım.
"Kız bayıldı mı, acaba? "
Pislik herif kim bilir ne yapacaktı kıza...
-Ne duruyorsun? Kıza yardım etmeyecek misin?
" Ya sen ne biçim bir şeysin... Hem başımın etini yiyorsun intikam diye hem de iyi bir insan gibi nasihat veriyorsun... Çok tuhafsın. "
Dedim kısık sesle...
-Ben bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın mantığındayım. Hem böyle bir caniliye izin verecek değilim... İyi de değilim kötü de sadece kendime göre farklı inançlarım var... Hepsi bu
" Tamam, daha fazla böyle konuşursak hiç iyi şeyler olmayabilir"
Çantamda göz yakan sprey ve bıçak vardı evet ama kız baygındı... Onu böyle kurtaramazdım. Keşke elimde şu insanı bayıltan ilaçtan olsaydı. Dur bir dakika vardı. Evet, vardı. Bir ara çantamda onlardan bulunduruyor-
dum (şaka için falan, baya eğlenceli oluyordu.) ilacı alıp biraz peçeteye döktüğümde artık başlama zamanı-
mın geldiğini hissettim. Arkası bana dönüktü, bu iş çok kolay olacaktı.
Yavaşça yaklaştım kızı soyuyordu,
(cani köpek noolucak) aramızdaki mesafeyi indirebildiğim kadar aza indirip elimi ağzına attım. İtoğlu it,
güçlüydü pezevenk, bir süre sonra
daha fazla dayanamayıp bayıldı,sen
Beni ne zannettin lan ben öyle cılız kızlardan değilim kodum mu oturturum. Ama bunların etkisi ancak
yarım saat kadar oluyor bu kızı da ne yapsam ki acaba... En iyisi kovuğa kadar taşıyayım biri gelirse ya bayıltırım ya da bıçaklar... Kaybedecek bir şeyim yok.**********
Yaklaşık bir on dakika sonra kız sonunda kendine gelmişti.Sarı, dalgalı saçları karman çorman olmuştu, göz altlarında büyük bir yorgunluk kendini gösteriyordu."İyi misin, dostum? "
" Sende kimsin? Hem ben nereden senin dostun oluyorum? "
Iyyy pis ergen.
"Aslına bakarsan az önce seni pis bir sapığın elinden kurtardım. Sence bu dostun olmayan birinin yapacağı bir şey mi?"
Dedim bir kaşımı yukarı doğru kaldırırken..."Kim dedin? "
"Dışarıda baygın... İstersen bir bak! Ama sessiz ol!"
Yavaşça dışarı doğru baktı, şaşkınlıktan ağzı açık kalmıştı."Uyanıyor! "
Belki de korkudan. Tanrım, neden etkisi bu kadar kısa sürdü ki...
" Sessiz ol! Ve atla şuraya... "
Birlikte tünele atladık. Ben sadece bizi görmemesi için dua ediyordum. Ama görse de sonuçta elimde bıçak var...
Biz böyle bekleşeduralım,dışarıda sesler belirmeye başladı." Nerde lan bu kız? Hayır, ben nasıl bayıldım onu da anlamadım ki... "
Bir süre sessizlik baş gösterdi sonra ise tekrar ucubenin sesini duyduk.
" Neyse ne bee amaan ben kendime başka * bulurum nasıl olsa... "
İçimden bu şerefsize küfürler yağdırıyor olsam bile sessiz kalmayı tercih ettim. Bir yarım saat falan bekledik gittiğinden emin olmak için daha da beklerdik ya nefessizlikten ölmemek için mecburi bir çıkış yaşadık. Dışarı çıktığımızda etrafa bir göz attım, görünürde kimse yoktu. İçimde bir yerlerde bir taraflarım halay çekiyordu resmen. Kıza baktığımda o caninin kıyafetlerini yırttığını gördüm. Çantamdan yedek olsun diye aldığım kıyafetlerden bir tişört ve pantolon çıkarıp ona verdim. Dokunsam ağlayacak durumdaydı...
Sonunda işini bitirince aklımda olan soruları bir bir dökmeye başladım."Ah be kızım... Bu yaşında ne bulaşırsın böyle tiplere... "
" Başında ana babası olan birinin söyleyeceği tipten... Ne biliyim lan! Sevgi dediğin şeyin ilk basamağı yok bende anasız babasız bata çıka ilerlemeye çalışıyorum işte... O şerefsize güvenmekle hata yaptım biliyorum ama zamanı geri alma gibi bir seçeneğim maalesef yok... "
Biraz durgunlaşmaya başladı.
"... Sen olmasaydın belki de... Allahım.... Sağol sağol çok teşekkür ederim."
Dedi ve kollarımda ağlamaya başladı.
Sonunda içindekileri boşaltınca sordum."Zor mu? "
" Ne? "
" Annesiz babasız yaşamak... "
" Aslında çoğu zaman unutmakla geçiyor zamanım aklımaysa böyle anlarda geliyor... Sevgi, ilgi istediğim zamanlarda... Çok zor değil hayat, bir şekilde ilerliyor ama yanında güvenebilecek biri olsun istiyor insan. Kısacası çeken bilir kardeşim demekten başka bir şey söyleyemem."
Seni oraya bırakan vicdansızı mı istiyorsun yanında yani... Sanki düşüncelerimi okur gibi yanıt verdi, hemen.
"Onu değil. Beni oraya bırakanı değil. Anne baba bunlar farklı şeyler. Doğurmakla anne, terketmekle baba olunmuyor ben insan gibi insan bir anne babadan bahsediyorum. "
....." Eee sen gecenin bi saatinde burada ne yapıyorsun? "
" Beni boşver, uzun hikaye. Neyse benden bu kadar kardeş, sen yoluna ben yoluma artık. "
Deyip çantama uzanıp tam arkamı dönüp gidecekken kolumdan tutup çekti beni.
" Yok öyle yama. Ben kimsede borç morç bırakmam. "
" Naapacan? Bana nasıl yardımcı olabilirsin ki? "
" Bulurum ben bir yol hem sen bir dursana ben seni bir yerden tanıyorum sanki. Hangi okulda okuyorsun sen? "
" ***** okulu. "
" Way be bende orada okuyorum. "
Demek orada okuyorsun ha... Güzel.
" O zaman yardımcı olalirsin. "
" Nasıl? "
Ona başımdan geçen her şeyi anlattım ve neyi planladığımı söyledim.
" Bu çok saçma ama olsun yine de yardım edeceğim. Benim hayatımı kurtarıp kendi hayatını riske atmakta saçmaydı ama sen yine de bana yardımcı oldun... "Artık bir ortağım daha var. MERHABA ORTAK.
(MERHABA ARKADAŞLAR ÇOK UZUN OLMADI BİLİYORUM AMA BİRAZ MERAKLANIN İSTEDİM. EVET, ÇOK UZATMADAN SORULARA GEÇİYORUM.
SİZCE GELECEK BÖLÜMLERDE NE OLACAK VE NE OLMASINI İSTERSİNİZ? BU KIZ KİRAZ'IN HAYATINDA KALICI OLACAK MI? KİRAZ'IN PLANI NE? ŞİMDİLİK BU KADAR YORUMLARINIZI BEKLİYORUM LÜTFEN HAYALET OKUYUCU OLMAYIN VE YORUM YAPIN. TEŞEKKÜRLER 😊BU ARADA BAZI KÜFÜRSEL HAREKETLERDE BULUNDUM KUSURA BAKMAYIN AMA O KÖPEKLER BAŞKA TÜRLÜ DE ANLATILAMAZDI...)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİZOFREN GÜNLÜĞÜ -18
غموض / إثارة"Merhaba bay günlük, sen bir baysın çünkü annem bayların kötü olduğunu söyledi.Sen kötüsün çünkü sana senin gibi baylara yaptığım ve yapacağım tüm eziyetleri ve kötülükleri anlatacağım ve sonunda sende bir bay olarak benim sırlarımla beraber kül olu...