Perde Arkasında Bir Gösteridir Sırlar

143 19 11
                                    

3.Şahıs anlatım :
Nedensizce okul biraz fazla sessizdi. Son olayın üzerine iki gündür hiç bir şey olmuyordu. Ceyhun her gün güvenlik kameralarına bakıyor fakat hiç bir şey bulamıyordu. Artık ders zili çalmış, herkes bir şey olmayacağından emin olmuştu ama biri hala bir köşeye sinmiş bir şeyler olmasını bekliyordu. Derken koridorda iki kişi belirdi. Ceyhun (evet bekleyen kişiyi tahmin etmek çokta zor değil) birden kameralara baktı ama hayır çalışmıyorlardı. Bunun nasıl olduğu sorusuna gelirsek nedeni koridordaki iki kişiden birinin okulda ajan ve ötekinin patron olması ve aralarındaki işbirliği diyebiliriz . Ne olduğunu anlamak biraz zor olsa da konuşmalar kesik kesik geldikçe gizem azalmaktaydı.

"Ne istiyorsun? Bana dedin ki başka birine zarar verme ve bende zarar vermiyorum sadece sen bayılacaksın ve burada yatacaksın. Hepsi bu. "

" İyi de neden... Burada bazı detayları atlıyorsun. Birincisi ben neden bayılıyorum,ikincisi seni burada birinin görebileceğini unuttun mu, ve neden yalandan değilde cidden bayıltman gerekiyor? "

" Şöyle beni karşında görünce bayılıyorsun, aşırı heyecan, ben artık gizlenmek saklanmak istemiyorum zaten beni kim görürse görsün yakalayamayacak ve işi senin oyunculuğuna bırakamam. Anladın mı? "

Bu sözlerin ne anlama geldiğini anlamak çokta zor değildi. Bu onun son oyunuydu ve hamlesini yapıp kaybolacak, kendini bir otobüs yolculuğuna atacaktı.Bu sözlerin ne anlama geldiğini çözünce hemen Beril Hanım ve Olcay Beye haber verdi ve okula gelmelerini istedi. Ama konuşma bittiğinde Kiraz yerinde değildi. Kız bayılmıştı ve üstünde bir not vardı. Ceyhun etrafı gözleyip yavaşça yaklaştı. Kızın üstünden mektubu alıp okumaya başlamıştı bile...

"Hiç anlaşılmadım kimse tarafından hiç bir zaman... Ve birgün beni anlayan insanların gerçek olmadıklarını öğrendim... Kime göre? Siz normal insanlara göre mi? Madem o kadar normalsiniz neden hiç beni anlamaya çalışmadınız. Ben sizin için ailem için bir canavardan başka bir şey değildim... Ama mutlu olun çünkü canavar öfkesini kurutmak için yaptığı bu oyunu terk ediyor. İstedim ki benim yalnız kalmaktan korktuğum o an gibi sizde korkun farklı sebeplerle olsa da... Ailem yokluğum için siz canınız için korkun istedim. Ama artık bıktım herkesten, herşeyden bu diyar zor geliyor bana başka diyarlara göçmek iyi gelecektir mutlaka. "

Ceyhun mektubu okur okumaz hemen dışarıya koşmaya başladı. Fakat ortalıkta kimse yoktu. Aklına kız gelince merdivenleri uçarcasına çıkdı. Kızın yanına ulaştığında hala baygın olduğunu gördü ve üzerine su atmaya, bileklerini ovmaya başladı. Yaklaşık bir on dakika sonra kız kendine geldiğindeyse kocaman bir soru yağmuruna tutuldu .

"O nerede!? Kiraz nerede!? "

" Biii... lmi... yorum, ben ne biliyim (?)"

"Bana maval okuma, adın gibi biliyorsun kalk ayağa! Beni oraya götüreceksin. "

" Peki, peki lütfen kolumu bırak canımı acıtıyorsun. Seni götüreceğim... "

O ana kadar kolunu tuttuğunun bile farkında değildi. Yavaşça bıraktı ve kızın peşinden gitmeye başladı.

***********
Bir süre sonra bir ormanın derinliklerine doğru girmeye başladılar. Ceyhun bir yerlerden bu-
rayı hatırladığını hissediyordu. Aklı-
nın ona gerçeği göstermesiyse çokta uzun zaman almamıştı.

-Uuu Uuu korkak tavuklar.

-Sensin korkak tavuk!!!

-Uuu Uuu

-Kendine sakla! cidden mi yani?
Hayaletli bir yer olduğuna inanmamımı bekliyorsun?

-Belki inanırsın...

ŞİZOFREN GÜNLÜĞÜ -18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin