- Хей, Кат, добре ли си? - Джаксън ме спря след часа по литература.
- Да, всичко е наред. - казах, готвейки се да тръгна, когато той ме хвана за лакътя.
- Сигурна ли си? - погледна ме. Не го гледай, Катрин, не го гледай! Господи, погледнах го!
- Не, но ще се оправя... - каква съм глупачка!
- Какво има? - настоя той, приближавайки се повече към мен.
- Джакси! - чух някакъв писклив женски глас. Клеър! Тя дойде при нас, хвърли се на врата на Джаксън, а аз стоях и гледах като попарена. - Какво гледаш? Не знаеш ли, че аз и Джаксън сме заедно?
- Какво?! - казахме аз и Джаксън едновременно.
- Точно така. Нали така, Джакси?
Погледнах към Джаксън. Дано не е истина, дано не е истина!
- Истина е. - каза той, не смеейки да ме поглежда.
- Оу... - беше единственото, което успях да кажа, преди да побегна към изхода на университета. Чух кикотенето на Клеър зад себе си, усещах погледа на Джак зад себе си, но не смеех да се обръщам. Не исках да се обръщам. Не трябваше да се обърщам.
~~~
Стоях пред телевизора в хола с кофа шоколадов сладолед в скута ми, с някаква широка и упърпана тениска, гледайки някакво детско. Защо изобщо бях тъжна? Не е като да имам чувства към Джаксън. Нали? Минаха 2 месеца откакто дойдох тук. След половин месец ще трябва да се върна за Коледа. Нямах чувства. Нямах!
Вратата се трясна и Касандра нахлу вътре.
- Какво става, мо... - погледна ме. - Чакай. Защо изглеждаш така? - попита.
- О, няма значение, просто проблеми в училище и с родителите ми. - насилих се да се усмихна. Явно ми се получи, защото тя се върза.
- Ясно, е, за да те разсеем... Довечера ще излезем по женски! - извика радостно тя. Не ми беше до това точно сега, но може би от това имах нужда.
- Добре, само да не е в старата дискотека, в която ни арестуваха. - засмях се аз.
- Няма, обещавам! - изкикоти се Касандра. Отиде в кухнята и се разровичка. Излегнах се на дивана и заспах.
YOU ARE READING
Мистерията
RandomПролог: Колежът е страхотен! Нов живот. Нови приятели. Нови момчета. Нови приключения. Нови преживявания. Но и нови мистерии, драми, романтика. Как щеше да се справи Катрин Филипс, която до сега е живяла под закрилата на родителите си, в малко градч...