Това беше последният час за днес. Имах психология и постоянно хващах погледа на Джаксън. Защо постоянно ме гледаше? Не можех да се сдържа, но и аз поглеждах към него. Просто... Нещо в погледна му ме караше да го погледна. Мел също имаше психология. До сега не беше влизала в часовете, но сега нямаше как да не забележа цветовете на дъгата в косата ѝ. Личеше си от километри. Исках да я поопозная.
- Хей, Мел. Имаш ли свободно време? - настигнах я веднага след часа.
- Да, всъщност... - каза плахо. - Но защо?
- Ами реших, че може да пием по едно кафе в кафенето надолу по улицата. Навита ли си? - усмихнах се мило.
- Ами да, добре.
~~~
След 30 минути вече стояхме на една маса в дъното на кафенето, до прозореца.
- Е, разкажи ми за себе си. От къде си?
- Аз съм родом от Италия, но се преместихме тук, когато бях още на 5 годинки. - каза, отпивайки от кафето си с мляко. Реших да я оставя да продължи. - Тук много ми харесва. - каза, след 1-минутна палза. - Не сме от най-богатите, но пък за сметка на това сме много щастливи. - каза, усмихвайки се.
Говорихме си поне 30 минути, когато телефонът ѝ извибрира. Тя го погледна, явно беше съобщение. Не мислех, че е нещо важно за нея, но щом я погледнах, тя цялата беше бледа.
- Мел, добре ли си? - попитах загрижено.
- Да, да... Просто трябва да тръгвам. - каза, ставайки бързо от стола.
- Ча...кай... - докато го кажа, тя вече беше избягала навън.
Това беше наистина странно... Дано всичко да е наред.
~~~
Беше 17:00 следобед и аз не знаех какво да правя. Вече бях в социалните мрежи. Четох. Гледах телевизия. Учих. А, сетих се! Не се бях обаждала на родителите си. Грабнах телефона си от нощното шкафче и набрах номера на майка ми. След 5-тото позвъняване, тя вдигна.
- Ало? - каза сънено.
- О, извинявай. Да не би да те събудих?
- Няма нищо, миличка. Малко си почивахме. - каза тя. - Франк. Франк! Събуди се. - чух я да казва на баща ми, който измрънка леко. Засмях се. - Как си, миличка?
YOU ARE READING
Мистерията
RandomПролог: Колежът е страхотен! Нов живот. Нови приятели. Нови момчета. Нови приключения. Нови преживявания. Но и нови мистерии, драми, романтика. Как щеше да се справи Катрин Филипс, която до сега е живяла под закрилата на родителите си, в малко градч...