Глава 12 - Харесвам само теб.

22 0 0
                                    

   Беше 8 часа сутринта. Лежах в леглото си, чудейки се дали да стана или не. След около 5 минутно въртене в леглото, просто станах и отидох в банята, за да си измия зъбите. Родителите ми още спяха. Влязох в банята и направих сутрешните си процедури, а именно да измия зъбите и лицето си, но имах чувството, че забравям нещо. Погледнах се в огледалото и се сетих, че забравих кърпата си! Притичах до стаята и взех розовата си кърпа. Върнах се в банята и си взех бърз душ. Върнах се отново в стаята си и облякох един клин и една тениска. Излязох от стаята си и се запътих към края на коридора, където беше стаята на Джаксън. Влязох вътре, съвсем тихо, защото знаех, че той все още спи. Промъкнах се на пръсти до леглото му и го погледнах. Спеше като ангелче, жалко, че ще трябва да го събудя. Подсмихнах се и скочих на леглото му. Той подскочи, стряскайки се, а аз се засмях.

   - Какво беше това? - попита той сънено.

   - Просто много исках да го направя. - отвърнах.

   - О, така ли? - каза той, хващайки ме за кръста, прехвърляйки ни така че аз да съм отдолу, а той отгоре. - А аз искам да направя това. - каза той, целувайки ме страстно по устните. След това надигна глава, погледна ме и се усмихна. - И това. - каза, целувайки врата ми, правейки ми смучка. Прехапах устни, заради удоволствието.

   - Джаксън... - прошепнах.

   - Ммм? - каза, заровил глава във врата ми.

   - Колкото и да ми е приятно... - започнах, след което усетих как той захапва врата ми. - ... трябва да направя закуска... - казах.

   - Не е задължително. - изръмжа той. Защо звучеше толкова секси, за Бога?!

   - Напротив... - казах, започвайки да шавам под него.

   - Не го прави, скъпа... - каза той, целувайки ключицата ми. Настръхнах.

   - Джаксън... трябва... да... стана... - казах, заеквайки.

   - Твоя беше грешката, че влезе тук. - каза той, засмивайки се.

   - Стани от мен! - разписках се. Той отново се засмя, целуна ме, след което се отмести.

   Завъртях се и седнах на леглото. Тъкмо станах, когато две ръце ме дръпнаха обратно на леглото.

   - Джаксън! - изпищях.

   - Много си сладка. - каза той.

   Обърнах се и го целунах. Той задълбочи целувката и махна ръцете си от кръста ми, слагайки ги на бузите ми. Прекъснах целувката, завъртайки се и ставайки от леглото бързо. Прекосих стаята, тичайки, отидох до вратата, след което се обърнах и се изплезих на Джаксън.

МистериятаWhere stories live. Discover now