Kayıp

1.9K 61 2
                                    

MULTİMEDYA DA SAMANTHAMIZIN FOTOĞRAFI VAR :))) OKUYAN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM. İYİ OKUMALAR :))

Adam beni almadıgından okula tek gidiyordum. Tünele girdim. Ve alt kata girdim. Dün gece uyuyamamıştım. Gözlerim mosmor olmuştu. Samantha bu halimi görünce yanıma geldi. 

"Ne bu halin?" 

"Samantha konuşacak gerçekten halim yok." dedim ve gözlerimi kapıya sabitleyip Adam'ın gelmesini bekledim. İçeriye  Matt geldi. Ve hemen yanıma geldi. 

"Bu halin ne?"

"Matt uyuyamadım, sürekli kabus gördüm.Adam'a ya bir şey ol- " diyodum ki gözlerimden yaşlar gelmesiyle Matt  beni susturdu.

"Hayır aklından bile geçirme" dedi.  Gözyaşlarımı parmaklarıyla sildi. Ve bir an kapıda Adam belirdi. Herkesi yittim ve 

"Nerdeydin?" dedim sesim biraz gergin çıkıyordu.

"Nerde olabilirdim?" dedi pişkin tavırlarıyla. Sinir katsayım 1000 e çıktı.

"2 gün boyunca yoktun, kaç kere mesaj attım telefonunu aradım açmadın seni çok merak ettim ve şimdi gelmiş bana nerde olabiliriim mi diyorsun!!!" diye çıkıştım.

"Rahat bırak beni" dedi ve sınıftan çıktı. Olayın şokunu atlatamamışken Matt peşinden gitti. 

*****

Dersten çıktık. Gözlerim Adam'ı arıyordu. Ama hiçbir yerde yoktu. Sonra yanıma Matt geldi. Ağzı yüzü kan içindeydi. Adam'ın Matt'i dövmesi imkansızdı. Matt kaslı ve iriydi. Adam'ı yerle bir ederdi.

"Ne oldu yüzüne ?" dedim.

"Yok bir şey" dedi. Bugün insanların beni boşvermesiyle öyle bi dolmuştum ki ağlamamak için kendimi zor tutuyordum

"Matt yüzün mahvolmuş.Gel yanımda yara bandı var yüzünü temizleyelim" dedim sesim çok kırılgan çıkıyordu. Matt  bunu farketmiş olacak ki

"Tamam" dedi.  

Yüzünü lavaboya gidip yıkadım. Elleri bile kan içindeydi.Kesinlikle hastaneye gitmemiz gerekiyordu.Sınıfa götürdüm ve çantamdan yara bandını çıkardım.Sınıfın ecza dolabından oksijenli su ve pamuk buldum.Yaralarını tek tek temizledim.Ve yarabandını yapıştırdım. Pürüzsüz olan teni şuan yara bere içindeydi .Ama gözleri hala güzelliğini koruyordu.

"O mu yaptı?" dedim

"Boşversene." dedi gözleriini yere sabitlemşti böyle bir şeyi oda beklemiyordu tahminimce.

"Nasıl yapar? O çok kibar biri." dedim.

"Görmeyeli değişmiş." dedi. 

Son yarabandını da yapıştırırken kkafamı hıçkırıkların oldugu tarafa çevirdim. Samantha kapıda ağlıyordu. Bir anda geri döndü ve yürümeye başladı. Hemen eşyalarımı çantama koydum ve koşar adımlarla ilerledim 

"Claire" dedi Matt. 

"Efendim" dedim Matt'e döndüm.

"Teşekkür ederim." dedi . Gülümsedim ve hemen Samantha'nın koluna girdim.Kolunu kolumdan çekti. 

"Ne zamandır ?" dedi

"Ne ne zamandır?" dedim. Dediklerinden bir kelime anlamamıştım.

"Biliyorsun ne oldugunu Adamla da bu yüzden kavgalısınız değil mi "dedi.Bir an kafama dank etti. Matt ile beni öyle görünce yanlış anlamıştı.

"Ne saçmalıyorsun sen" dedim sesim çok sinirliydi.

"Ne mi saçmalıyorum içerde Matt ile yakınlıgınızı söylüyorum. İki kişiyi idare etmek çok mu kolay " dedi. O an sinirden ağlamaya başladım ve ne hissettiysem tek nefeste söyledim.

"Adam 2 gündür kayıptı.Matt ile ben hafta sonu boyunca onu aradık.O ise bugün umursamadı .Matt peşinden gitti kavga etmişler, çocugu dövmüş, bende o halde görünce yardım ettim.Tabi hafta sonu beni ne aradın ne sordun.Arasan bilirdin "dedim. İçimdekileri söyledim ve oradan uzaklaştım.Samantha ise oldugu yerde kalmıştı.Ama umursamadım ve ilerledim bana o kadar şey söyledikten sonra yüzüne bakmazdım artık. Hemen eve gittim ve yatagıma yattım. Gerçekten çok yorulmuştum.Anneme ayıracak zamanım bile olmamıştı .Gözlerimden yaşlar gelirken uyuyakalmıştım

****

"Hadi uyan uykucu" dedi başımda biri.Gözlerimi araladım.

"Saat kaç?" dedim

"8 oldu." dedi. Bu ses Samanthanındı.Hemen yerimden doğruldum ve 

"Samantha konuşacak bir şey yok sanırım" dedim.

"Hayır var sana anlatmam gerekenler var 3 yıldır Matt'i seviyorum. Sizi öyle görünce kendime hakim olamadım. Çok özür dilerim " dedi ve boynuma atladı.Bu  sırada annem odaya girdi. 

"Hadi bakalım daha fazla üzmeyelim Samantha'yı. Geldiğinden beri uyanmanı bekliyor.Size yemek hazırladım. Samantha'nın annesiyle de konuştum bu gece bizde yatacak "dedi. 
"Anne sen ne harika birisin" dedim. O an Samanthaya olan tüm kızgınlıgım geçti. Ve bende sarılmasına karşılık verdim. Beraber akşam yemeği yedik.Ve bol bol dedikodu yaptık. Üst dönemlerin bilmem nesinin bilmem kimle çıktıgını ondan ayrılıp eski sevgilisine döndüğünü falan filan.

Tam o sırada Matt beni aramıştı.Telefonu açtım

"Nasılsın" dedim hemen.

"İyiyim , ne oldu merak ettim Samanthayla. " dedi

"Ha o mu hallettik." dedim. Birbirimize iyi akşamlar deyip telefonu kapattık.

Bende sinirli bir ekilde Adam'ı aradım.

"Hemen mekana gel seninle konuşucam " dedim.

"Yok işim var." dedi sesi soğuktu.

"İkinci kez söylemiyorum hemen çık orda buluşacaz." dedim. Annemlere 15 dakika ya geliyorum deyip evden çıktım.

Karanlık OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin