Aurora's POV
Läksime siis koos Maxi tuppa, ta viipas käega, et ma voodi peale istuks.
"Nii, Jessica on üks tüdruk, kellega ma kunagi ammu purjuspeaga magasin ja ta käib mul ikka järel veel... kahjuks pole ta aru saanud, et ma ei taha temaga mingit tegemist teha ja see, mis juhtus oli viga" seletas ta mulle.
Okei nüüd tunnen ma ennast draamakuningannana.
"Oeh, anna andeks" sõnasin häbelikult. Siis istus ta mu kõrvale ja võttis mu kätest kinni.
"Sina küll vabandama ei pea, kust sa teadma oleksid pidanud, kes ta on" ütles ta ja naeratas mulle.
"Oota siin, ma tulen kohe tagasi" ütles ta ja läks toast ära. Okei...
Veidike aega hiljem tuli ta tagasi ja võttis oma käe selja tagant ära ja ulatas mulle roosikimbu.
"Palun kaunitar"
"Lubage naerda, ma näen nagu shit välja praegu, aga aitäh rooside eest" naeratasin talle.
"Ma lähen pesen näo ära vannitoas" ütlesin talle.
"Okei, kas sa filmi tahad vaadata?" küsis ta.
"Ikka, pane ükskõik mida" vastasin.
Max otsustas Närvidemängu vaadata. Mulle sobis, kuna see on üks mu lemmikfilmidest. Pikutasime koos ta voodil, või noh mina olin tema kaisus. Poole filmi ajal sosistas Max mulle kõrva.
"Je te désire" ta oskab prantsuse keelt?!? Kutsuge tuletõrje palun, enne kui ma tõsiselt ära sulan.
"Mh? Mida see veel tähendab?" küsisin ta käest.
"See tähendab ma tahan sind " ütles ta väga madalat ja atraktiivselt. Selle peale vaatasin talle otsa.
"M-m-mida!? Sa t-tahad mind?" kokutasin, ning ta muigas.
Äkki oli ta minu peal ja hakkas mu kaela suudlema.
"Just nimelt, ma tahan sind" ütles ta suudluste vahele. Oh my god.
Ma ei tea mis mulle sisse läks, aga mul tuli selline domineeriv tuju peale ja keerasin meid ümber, nüüd olin mina tema peal ja tegin talle kaela peale ühe maasika. Ta tundus üllatunud aga kattis selle kähku oma tüüpilise muigega. Tõmbasin tal t-särgi seljast, viskasin selle minema kuhugi, väga ei huvitanud sel hetkel kuhu. Siis tõmbasin oma küünega mööda ta kõhulihaseid kuni tema lõuani ja siis suudlesin teda. Ta suudles mind koheselt tagasi... võite arvata mis edasi sai...
Hommik
Ärkasin ülesse kellegi kaisus, täpsemalt Maxi kaisus. Vaatasin teda, kuidas ta magas. Keerutasin ühte ta juuksesalku oma näppude vahel, selle peale ärkas ta ülesse ja naeratas ning tegi ühe väikese musi mulle.
"Sulle meeldib kiusata" müksasin teda veidi.
"Ikka" muigas ta.
"Sa oled nii ilus" ütles ta.
"Aitäh" vastasin ja tundsin, et punastasin veidike.
Vaatasin ringi ja nägin, et Maxi t-särk oli teleka otsas.... et siis sinna see lendaski, mõtlesin endamisi.
"Ma peaks nüüd minema" ütlesin Maxile.
"Kas tõesti pead?" küsis ta mulle kutsika silmi tehes. Ta teeb asja ainult raskemaks, aga mul on tõesti vaja minna. Liane peaks toas olema ja ta kindlasti mõtleb kus ma olen...
"Kahjuks jah" ütlesin kurvalt.
"Saame õhtul kokku?" küsis ta, kui ma riidesse panin.
"Okei" naeratasin.
YOU ARE READING
Klassireis✔
Teen FictionAurora ja tema klass lähevad nädalaks lõpureisile Pariisi. Ühel õhtul otsustatakse minna kohalikule peole. Peol kohtab Aurora üht poissi Maxi. Nad said kohe jube hästi läbi, või oli see sellepärast, et Aurora ei olnud just kõige kainem igastahes peo...