Pesusahtel

1.5K 141 14
                                    

Aurora's POV

Kaks nädalat on möödunud sellest, kui ma haiglas olin. Need elajad saadi kätte ja nad on nüüd vanglas. Meil Maxiga läheb väga hästi. Kui nüüd juba jutt Maxile üle läks siis hetkel otsin ma talle google'st sünnipäeva kingi ideed... särk enda nimega, kruus enda ja tema nimega, issand kui lame... Kirjutan parem Lianele, tal on kindlasti paremaid ideid.

mina: Heipss, mul on su abi asap vaja!!

Liane: nii, kuulan...

mina: Vaata, Maxil on homme sünnipäev ja ma ei tea mida talle kinkida.. :(

Liane: uuu.... osta mingi seksikas pesu endale ja ma arvan, et küll sa midagi edasi mõelda suudad ;)

mina: hahaha, võibolla.. okei see päris hea idee tegelt, talle kindlasti meeldiks :D

Liane: mul on alati parimad ideed!!

mina: ma ei tea mis ma ilma sinuta teeks, aga tsauki ma pean pesujahile minema❤

Liane: tsauu :*

Panin oma telefoni laadima, otsisin oma rahakotti aga ei leidnud seda kuskilt. Vaatasin voodi alla, oma peeglikapi peale, käekoti sisse... mitte kuskil ei olnud seda. Ohkasin ja kukutasin ennast tagasi voodisse, kuid tundsin midagi oma selja all, keerasin ennast ümber ja seal oligi minu rahakott... ma olen ikka pime küll.

Võtsin nagist oma nahktagi ja suskasin jalga punased conversed. Algul mõtlesin, et jalutan kaubanduskeskusesse aga siis otsustasin hoopis ratta kasuks, kuna ma pole nii kaua aega rattaga sõitnud.

Veidikese aja pärast jõudsin kohale ja panin oma ratta lukku. Vaatasin kähku ka üle, et kui palju mul raha kaardil on, 77€, loodan, et sellest piisab.

Läksin Triumphi, kuna see on mu lemmik pesupood. Kuid kõik pesud mis valikus olid, olid ulme pitsilised, mulle ausalt öeldes pits väga ei meeldinud, sellesmõttes, et kui seda veidi oli siis mind see ei häirinud, aga siin olid hetkel kõik üleni pitsist. Muud mul üle ei jäänud, läksin siis mingisse poodi, mille nimi oli vist pesusahtel...

Mulle jäid silma kaks komplekti üks punane ja teine must. Proovisin neid ka selga ja see must oli mugavam, seega otsustasin selle kasuks. Vaatasin ka enne ostmist üle ka hinna, selleks et veenduda, et see hind on sobilik.

Ükskord ma läksin poodi ja võtsin endale ühe coca-cola ja mingi jätsi, ning läksin siis maksma aga müüja ütles, et teie kaardil pole piisavalt raha ja mul läks alla 2€ kokku... see oli suhteliselt piinlik, pidin need tagasi viima...

"39,99€" sõnas müüja.

"Maksan kaardiga" ütlesin õrnalt naeratades.

"Aitäh ostmast! Head päeva teile!" sõnas müüja, mulle kotti ulatades.
Noogutasin talle ja läksin poest välja.

Kuna mul oli janu, siis läksin ostsin Boostist ühe jääjoogi endale. Sammusin kaubanduskeskusest välja, aga komistasin kellegile otsa ja mu jook lendas otse sellele inimesele näkku.

"Oih, vabandust, ma tõesti ei näinud" sõnasin. Märkasin, nüüd et see oli üks kutt, tundus Maxi vanune olevat. Ja veidral kombel, nägi ta veidike Maxiga sarnane välja...

"Ei, pole midagi. See on minu süü, ma ei vaadanud, kuhu tormasin" ütles ta kukalt kratsides.

"Vabandust ikkagi, nüüd on mu jääjook su särgi peal" sõnasin muiates. Samal ajal ulatades talle ühe paberi.

"Nojah, aga ma annan sulle andeks kui sa minuga näiteks lõunale tuled" ütles ta muiates, ning pühkis oma näo siis puhtaks.

"Hea küll, aga see on lihtsalt üks lõuna. Mitte midagi muud." sõnasin talle, vihjates, et see pole kohting ega midagi, sest mul on Max.

Klassireis✔Where stories live. Discover now