Aurora's POV
auroramets
Throwback Pariisi... vaatasime Lianega telefone mida me nagunii kunagi ei saa lmao... #apple #paris
Liked by bbyliane, maxlu and 111 others.
bbyliane omg hahah, see mees ajas meid poest ära ju pärast😂💕
auroramets @bbyliane aa jaa, ta arvas, et me hakkame sealt varastama lol😂👅Panin telefoni tagasi kapi peale ja ajasin ennast voodist püsti. Õnneks võetakse mu kips ühe nädala pärast ära. Läksin riidekapi juurde ja võtsin seal välja oma lemmikretuusid ja punase pusa. Peale riietumist pesin kähku ka näo ära ja läksin kööki. Nägin külmkapil väikest kirjakest.
Aurora
Tulen täna hilja koju, pean tegema ettevalmistusi homseks firmapeoks. Võid näiteks Liane endale külla kutsuda ja külmkapis on ka hakklihavorm, mille ma sulle hommikul tegin.
Kallid, emme :)
Kuna mul hetkel kõht tühi ei olnud otsustasin endale smuuti teha. Võtsin kapist banaani ja maasikaid, sest, et maasika-banaani smuuti on mu lemmik.
Kui smuuti valmis sain otsustasin minna suurde tuppa telekat vaatama. Midagi huvitavat ei käinud, mõtlesin, et vaatan hoopis Youtube'st videoid ja minu rõõmuks on mul vaatamata viimased DolanTwins'de videod.
~2 tundi hiljem.
Mul on hetkel lihtsalt superigav. Aga siis tuli mulle briljantne idee... ma kutsun Liane külla ja me teeme väikse tüdrukuteõhtu...
"Heiipss" sõnas Liane.
"Kas sa minu poole viitsid tulla? Äkki teeks väikse tüdrukuteõhtu?" küsisin.
"Jaa ikka viitsin, aga kas ma võin ööseks ka jääda? Emps ja isa ikka veel tülitsevad ning Chris(Liane vend, kui juba ise ära ei mõikanud)läks ka kuhugile sõbra poole juba ja ma tõesti ei tahaks siin kauem olla hetkel..." jutustas ta.
"Muidugi, sa ei pea isegi küsima" vastasin.
"Okei ma olen viieks seal" ütles ta.
"Mhm, tsauki"
"Tsau" sõnas ta ja pani kõne kinni.
Nüüd peab vaid Liane ära ootama.
~1 tund hiljem
Kuulsin ukse pauku ja nägin, kuidas sisse astus Liane... hiigelkotid käes. Minu näoilme peale hakkas ta naerma.
"Noo... ma käisin poes ja ostsin meile veidike asju" rääkis ta.
"Hmm, veidike asju, seda ma tõesti näen" ütlesin ma sarkastiliselt ja muigasin.
"Mis head ostsid siis?" pärisin talt.
YOU ARE READING
Klassireis✔
Teen FictionAurora ja tema klass lähevad nädalaks lõpureisile Pariisi. Ühel õhtul otsustatakse minna kohalikule peole. Peol kohtab Aurora üht poissi Maxi. Nad said kohe jube hästi läbi, või oli see sellepärast, et Aurora ei olnud just kõige kainem igastahes peo...