Aurora's POV
Kuivatan hetkel fööniga juukseid, kuna mu nii nimetatud patsidest tulema pidavad lained nägid kohutavad välja ja ma ei leidnud sirgendajat ülesse... Mul on alati nii, et kui ma sirgendada ei saa siis ma pesen lihtsalt oma juuksed üle ja föönitan neid, nii jäävad nad enamvähem sirged.
Kui juustega asjad ühele poole said, siis asusin meigi kallale. Nüüd kirjeldan ma teile oma igapäevast rutiini, seega kui teid meigiasjad ei huvita siis soovitan selle osakese vahele jätta.
Esiteks siis pesin ära oma näo, kuivatasin selle tehes rätikuga oma näol ringikesi. Siis panin peale veidi näokreemi, mis mu näonahka kaitseks. Kui see nahka ära oli imbunud võtsin ma veidike peitekreemi ning panin seda silmade alla, otsa ette, nina alla ja lõuale. Hajutasin selle beautyblenderiga ilusti ära. Kulmude jaoks kasutasin kulmukreemi. Huultele ja silmadele otsustasin seekord mitte midagi panna, tavaliselt on mul lainer, ripsmetušš ja huuleläige ka peal...Ning siis tuli minu lemmik osa, highlighter, seda lisasin ülemistele põseosadele, nina otsale ja huule ülaossa.
Ja valmis saigi! Kuna duši all sai mul juba varem käidud, siis heitsin oma hommikumantli seljast ja panin selle asemel selga oma uue pesu. Peale otsustasin võtta ainult pika õhukese mantli moodi asja... noh, selleks, et Maxile asja veidike kergemaks teha... teate küll. Lasin ka paar sortsu (Issand jälle sõna, kas kellegil on mulle soovitada mingit paremat sõna... palun, sest jah..see sõna häirib mind hahah) lõhna peale ja siis läksin oma ema autosse, sest mul endal pole veel kahjuks autot. Sõitsin Maxi vanemate juurde, täpsemalt, et Zaraga kokku saada. Kui te mõtlete miks, siis laske ma seletan kohe teile... Nii...
Olin juba duši all ära käinud ja siis otsustasin helistada Zarale, jah ta andis mulle ka oma numbri siis kui ma Maxi perega kohtusin, ärge küsige miks aga praegu olin ma vägagi õnnelik, et ta seda tegi.
"Hei Zara, Aurora siinpool, on sul ehk hetk rääkida?"
"Ja, kullake sinu jaoks ikka"
"Mul tuli idee, seoses Maxi sünnipäevaga aga mul on selleks veidi su abi vaja"
"Nii, kuulan..."
"Vaata Max elab muidu ju oma korteris ja ma tahtsin teda üllatada. Aga mul oleks tema korteri võtmeid selleks vaja. Ning ta ükskord mainis mulle, et tal on varuvõtmed enda toas, teie kodus. Ehk kokkuvõttes, kas sa saaksid need võtmed mu jaoks üles otsida?"
"Muidugi, mis kellaks sa siia tuled?"
"Neljaks, sobib?"
"Ja sobib küll, aga anna andeks ma pean nüüd minema, ma ei taha, et mu kook ära kõrbeks"
"Suur aitäh sulle! Tsauki" sõnasin ja panin kõne kinni.
Ehk siis minu mõte on, minna tema korterisse, seda veidike kaunistada ja siis tuleb oodata, kuni ta koju jõuab. Ta mainis mulle hommikul messengeris, et ta tuleb töölt kella 5-6 ajal ära, ning peale seda saaksime me restorani minna... oma plaanist ma obviously talle ei rääkinud.
~1 tund hiljem
Jõudsin just ettevalmistustega valmis, ning otsustasin teda magamistoas ootama jääda... kell oli kõigest viis läbi kümme minutit, seega vaatasin ma telefonist youtube'st videoid.
Veidike aega hiljem kuulsin ukse avamist, panin kähku telefoni ära ja läksin, istusin voodi servale... üks jalg üle teise... kuna mind siiski see jakk häiris võtsin ka selle juba pealt ära.
Uksest astus sisse aga hoopis...
...Sam?!!! Kiljatasin ja krapsasin endale voodist teki ümber."Aurora, mida sina siin teed?" küsis ta olles ise päris šokeeritud.
"Mida sina siin teed? See on ju Maxi korter, kuidas sa teda üldse tead!?"
"Ta on mu vend..." vastas ta oma kukalt kratsides.
Oota mida, miks ta mulle oma vennast ei rääkinud.
"Aga ikkagi, mida sa siin teed? Ja veel pesuväel...mitte, et mul selle vastu midagi ol-" sõnas ta ja ta pilk liikus mu kehale.
"Max on mu poiss, pervo selline" katkestasin teda ja viskasin teda padjaga, kahjuks püüdis ta selle kinni.
"Aa, okei..." sõnas ta vist veidi pettunult?kurvalt? Ma ei saanud täpselt aru.
"Ma peaks minema, ma arvan." ütlesin ja hakkasin oma jaki selga tõmbama, aga siis astus uksest Max sisse, väga segaduses oleva näoga...
"Mis siin toimub?" küsis ta veidike vihaselt.
"M-ma tahtsin sind üllatada, aga sinu asemel astus uksest sisse hoopis su vend" sõnasin kurjalt, rõhutades sõna vend. Ma ei saa aru, kuidas ta sellist asja minu eest varjas...
"Aurora... ma võin seletada" ütles ta ja haaras mu käest, kui ma magamistoa uksest välja hakkasin kõndima.
"Lase mind lahti, palun."
Ta lasi mu käest lahti ning ma kõndisin sealt minema. Hõikasin ka uksest enne välja minekut talle "Palju õnne!" ...
Agh, kurat. Poisil on sünnipäev ja mina käitun järjekordselt nagu draamakuninganna. Ma olen kindel, et tal on hea seletus... Kõndisin tagasi ukse juurde ja astusin sealt sisse, Max ja Sam mõlemad vaatasid mind üllatunult. Seadsin oma sammud Maxi poole, haarasin tal kraest ja lihtsalt suudlesin teda tugevalt, ta oli algul üllatunud, kuid siis suudles tagasi... kuulsime kõrvalt kellegi turtsatust ja siis tuli mulle meelde, et Sam on ka siin. Läksime Maxiga üksteisest lahku, naeratasin talle häbelikult ja siis lahkusin ta korterist taas...
Heiii! See osa tuli veidike lühem, kui ma tavaliselt kirjutan, seda aga sellepärast, et ma kirjutan täna ka teise osa!!! Yayy✌ Igastahes, vote'ge, kui teile meeldis ja võite kommenteerida ka💕
xoxo Jen💋
YOU ARE READING
Klassireis✔
Teen FictionAurora ja tema klass lähevad nädalaks lõpureisile Pariisi. Ühel õhtul otsustatakse minna kohalikule peole. Peol kohtab Aurora üht poissi Maxi. Nad said kohe jube hästi läbi, või oli see sellepärast, et Aurora ei olnud just kõige kainem igastahes peo...