Kõigest Mina

1.4K 139 12
                                    

Aurora's POV

Ärkasin üles lõhna peale mis mu ninna tungis... need olid kindlapeale vahvlid. Avasin oma silmad ja kahetsen seda, sest päike paistis otse mulle silma, hakkasin voodist välja kobima aga no muidugi kukkusin ma sealt juba välja... kõva mürts käis.

"Mis see oli?" küsis äkki Max kes tuppa tormas.

"Kõigest mina." vastasin maas lebades.

Max irvitas selle peale ja hakkas tagasi, ma oletan, et kööki kõndima.

"Aa vahvlid on valmis, seega võid sööma tulla." hõikas ta veel takkajärgi.

Võtsin Maxi riidekapist veel mingid sokid endale jalga ja läksin ka siis köögi poole.

Kohe kui toolile maha potsatasin pani Max mu ette taldriku, kus oli suur kohev vahvel mustikate ja vahukoorega... perfektne.

"Oh god, need vahvlid on nii head!" sõnasin ise samal ajal vahvlit jurades.

"Mu ema retsepti järgi tehtud." ütles Max naeratades.

Kui me ära sõime pesin ma nõud ära ning suundusin vannituppa.

"Max, kust ma rätiku võtan?" hõikasin vannitoast.

Ta ei vastanud...

"Ma-" katkes mu lause, sest Max astus uksest sisse... kahe rätikuga, endal muie näos.

"Ma liitun sinuga" sõnas ta silma pilgutades. Turtsatasin selle peale vaikselt. Aga lõpuks nii see ikkagi läks...

~1 tund hiljem

"Tsau ma lähen nüüd!" hõikasin veel ukse pealt Maxile ja lahkusin. Emps tuli mulle järgi, sest ta tahtis, et ma taga koos poodi läheks.

"Hei" sõnasin ja hüppasin autosse.

"Tsauki, kuule kust poest saab ilusaid kleite?" küsis ta ja hakkas sõitma.

"Mmm ma ei tea, sa nagunii sellist stiili kleiti ei kanna nagu mina.."

"Okei, siis lähme käime suvalistest poodidest läbi."

Raadiost tuli Sam Feldti "What About The Love" ja ma tantsisin vaikselt kaasa, sest see on üks mu lemmikutest lauludest.

Parkisime maa alusesse parklasse, nagu ikka, et auto soojaks ei läheks.

~2 tundi hiljem

"Ega see mind ikka paksuks ei tee?" küsis emps end peegli ees pöörates.

"Ei tee, see on väga ilus." vastasin tüdinenult, sest me oleme mingi mitu tundi kleite otsinud ja alles nüüd leidsime teise normaalse, mis empsile endale ka meeldiks.

"Ma võtan selle." sõnas ta ja läks tagasi riietuskabiini. Oh jess. Lõpuks, mu piin saab läbi. Ohkasin ja istusin mingile tumbale.

Emps ostis kleidi endale ära ja nüüd läheme me sööma. Astusime poest välja ja ma märkasin kaugemal Maxi, kes sisenes Gold Time, ah nagunii otsib endale järjekordset käekella.

Max's POV

Sisenesin just Gold Time, ma loodan, et keegi mind ei märka, eriti Aurora, sest ta on oma emaga poodlemas. Kui te mõtelete, et mida ma siin teen siis... ma otsin Aurorale sõrmust. Jah ma teen selle lõpuks ära...

Minu ettekujutus on hõbedast sõrmus, sinise teemantiga ja sõrmus ise on ka üleni kaetud pisikeste kivikestega.

"Tere, kas saan teid kuidagi aidata?" küsis müüja.

"Jah saate küll." vastasin naeratades. Kirjeldasin oma soovi.

"Tulge siiapoole!" sõnas müüja ja juhatas mind ühe kapi juurde, ta näitas näpuga ühel sõrmusel. See oli perfektne, nagu Auroragi.

Klassireis✔Where stories live. Discover now