Aurora's POV
Sõitsin peale Maxi sõnumit koju, parkisin auto hetkel garaaži, sest emps on õhtuni tööl. Vahetasin Liane riided enda omade vastu ning tegin köögis endale ühe jääjoogi, sest nii palav on väljas ja isegi siin toas...
Vaatasin kella, mis oli kohe saamas pool kolm... otsustasin telekast mingit kokandussaadet vaadata. Veidikese aja pärast kuulsin ukse kella ja läksin ust avama.
"Hei" sõnas Max õrnalt naeratades.
"Hei, tule sisse!" ütlesin ja tulin ukse eest ära, et Max sisse saaks tulla. Ta noogutas ja astus sisse.
"Lähme suurde tuppa." sõnasin ja sammusin suurde tuppa. Istusime diivanile.
"Noh, kust siis alustada.." podisesin vaikselt.
Rääkisin Maxile kõik ära, Chrisist, suudlusest ja Miast. Õnneks sai ta kõigest aru ja meie vahel on jäädavalt kõik korras.
"Kuule, lähme masinajäätist sööma!" sõnas äkitselt Max.
"Hea mõte, ma lähen panen ainult teised lühkarid jalga."
Vahetasin riided ära ja läksin tagasi suurde tuppa.
"Valmis?" küsis Max, ise diivani ääre peal istudes.
"Mhm"
"Lähme siis." ütles ta ja me läksime välja. Otsustasime Maxi autoga minna. Sõitsime ühe tankla juurde.
"Tere, kaks segu masinajäätist, palun." ütles Max teenindajale, kes talle flirtivaid pilke saatis... siis kui Max ära tellis ja me ootama pidime, suudlesin ma teda kirglikult... see teenindaja vaatas mind kurjalt, minult vastu sai ta vaid muige. Võtsime oma jätsid ja lahkusime tanklast.
Istusime mingile pingile maha ja Max pani oma käe ümber mu piha ja toetas oma pea mu õlale.
"Sa lõhnad alati nii hästi."
"Heh, aitäh" vastasin naeratades ja tegin ta põsele musi, mille peale ta naeratas. Agh. Ta on nii armas lihtsalt.
Kui jäätised söödud said siis Max tegi ettepaneku tema poole minna ja ma olin nõus.(Nüüd läheb asi veidi kuumaks
-liigutan veidralt kulme- seega jah...)Kohe kui uksest sisse astusime hakkas Max mind suudlema, lükkasin veel jalaga ukse kinni.
"Olen seda juba terve päev teha tahtnud" sõnas Max suudluse vahele.
Mina muigasin lihtsalt.Panin oma käed ta kaelale ja me liikusime köögi poole. Max tõstis mu köögikapile ja ise tuli mu jalge vahele. Siis tõmbas ta mul särgi seljast, ning just täna oli mul seljas pool pitsist rinnahoidja, nagu ma oleks juba ette teadnud... kähku võtsin ka mina tema särgi ära ja nagu ma see super särgilennutaja olen, siis muidugi lennutasin ma selle ka seekord kuhugi tundmatusse kohta. Max tegi mulle mõned maasikad rangluule ja veidike allapoole... lasin valla ühe ohke, mille peale Max muigas. Siis lükkas ta mind rohkem kapi peale ja liikus ise ka mulle lähemale... tundsin kedagi vastu enda reit... tõmbasin Maxi kaela pidi enda peale ja siis... ah te teate ise ka mis edasi juhtus.
"Max.." muigasin, samal ajal vastu uksepiita toetades.
"Mh?" küsis ta kulmu üles tõstes.
"Ma ikka veel ei suuda uskuda, et me seda köögis tegime." vastasin naeratades.
"Mis tehtud see tehtud!" sõnas Max ja sammus minu poole.
"Vähemalt on mul nüüd meelde tuletus iga päev, sellest kuidas sa seal kapil o-" sosistas ta mulle kõrva, aga ma katkestasin teda müksuga vastu õlga.
YOU ARE READING
Klassireis✔
Teen FictionAurora ja tema klass lähevad nädalaks lõpureisile Pariisi. Ühel õhtul otsustatakse minna kohalikule peole. Peol kohtab Aurora üht poissi Maxi. Nad said kohe jube hästi läbi, või oli see sellepärast, et Aurora ei olnud just kõige kainem igastahes peo...