Aurora's POV
Ma ikka ei suuda uskuda, et Max palus mind endale naiseks. Emotsioonid mis mind valdavad on kirjeldamatud... olen lihtsalt nii õnnelik.
Sõitsime Maxiga tagasi hotelli ning vahetasime oma riided pidulikemate vastu, sest me lähme ühte restorani sööma.
"Valmis?" küsis ta.
"Jep" vastasin naeratades. Ta võttis mu käest kinni ja me lahkusime hotellist.
Sõitsime mingisuguse väga uhke restorani ette. Ma oleks mäkis käiguga ka õnnelik olnud... aga nojah.
"Max see restoran on liiga kallis."
"Sa väärid parimat" sõnas ta ja läks mulle ust avama. Astusin autost välja ja siis kõndisime me Maxiga sisse.
"A table for two reserved for Max Luha." sõnas Max inglise keeles, kuna kumbki meist ei oska ju prantsuse keelt või noh Max midagi oskab aga järelikult mitte piisavalt.
Ettekandja noogutas ja juhatas meid lauani.
Tellisime toidud ära ja siis jutustasime veidike. Pärast restoranis käiku läksime tagasi hotelli.
Otsustasin emale ka helistada ja uudisest teatada.
"Tsau emps!"
"Tsau kullake, kuhu Maxike sind siis viis ka?"
"Pariisi."
"Aga sa juba oled ju seal käinud.."
"Jup, aga Maxil oli mulle üks suur üllatus."
"Noh."
"Minust saab Aurora Luha!!" sõnasin väga elevil olles telefonisse.
"Mida!?" kiljatas emps vastu.
"Appi nii lahe!!"
"Palju õnne lapsed!"
"Aitäh emme, ma olen niii õnnelik." ütlesin rõõmsalt.
"Ja mina olen teie üle õnnelik. Kallid sulle. Ma pean kahjuks nüüd lõpetama. Tsauki!"
"Tsau! Varsti näeme."
Panin telefoni kapi peale ja sammusin siis aeglaselt Maxi poole, kes mind voodist jälgis.
Läksin voodisse ja ronisin Maxi peale. Tal tuli näkku suur muie. Siis ta suudles mind ja võttis mu reitest kinni. Tõmbasin tal särgi seljast ja otse loomulikult lennutasin ma selle minema. Tõmbasin oma näpuga ta kaelast püksi piirini. Siis tõmbas tema minu särgi seljast ja suudles mu rangluud ning hammustas seda õrnalt. Panin oma käed ta juustesse ja suudlesin teda tugevalt. Tegin ta kõhule ka mõned maasikad... olen kindel, et te teate mis edasi juhtus seega...
Hommik
Ärkasin täiesti lambist üles ja nägin, kuidas Max veel magas. Vaatasin hetkeks ka oma sõrmust, mis on muide täiesti hingematvalt ilus. Tõusin voodist üles ja tõmbasin kardinad eest ära ja läksin rõdule. Pariis on imeilus linn, siia võiks kasvõi elama tulla... oma pulmad tahan ma siiski Eestis pidada, sest Eesti on ikkagi mu kodumaa. Läksin tagasi tuppa ja äratasin Maxi üles.
"Arru ära kiusa." sõnas ta pahuralt, kui ma teda kõditasin. Itsitasin vaid selle peale ja sammusin kapi poole ning otsisin endale riideid.
Panin jalga teksa lühkarid ja punase crop topi. Tegin ka paar pilti meie toas, senikaua kuni Max endale riideid otsis.
auroramets
Mulle meeldib see peegel.✌
Liked by bbyliane, carmellla and 201 others.
bbyliane ja mulle meeldid sina😘
auroramets @bbyliane kalla💋"Valmis?" küsisin.
"Jep, lähme." sõnas Max ja võttis kapilt võtmed ning oma telefoni.
Max ütles eile, et me lähme täna lõbustusparki. Mulle meeldivad lõbustuspargid niii väga.
Sõitsime umbes kaks tundi, sest see asus kuskil teises linnas mitte Pariisis ja see olevat Maxi jutu järgi Prantsusmaa kõige suurem lõbustuspark. Selle osas oli tal ilmselt õigus, sest pilt mu ees on imeline.
Esimese asjana läksime suhkruvatti ostma. See väljapanek nägi mega lahe välja.
Mina võtsin lillat värvi ja Max võttis rohelise. Kusjuures mu oma maitses isegi veidi nagu viinamarjad ja Maxi oma oli sada protsenti õuna maitsega.
Hiljem läksime õudustemajja. Ma ilmselt ei lähe kunagi uuesti sinna, sest ma ehmatasin nii kõvasti, et ma jooksin vastu mingit seina ja nüüd on mul peas muhk... Maxile tegi see muidugi ainult nalja, aga noh ega ta ise ka võpatas täitsa mitu korda.
Veel läksime me vaaterattale, see vaade oli täiesti kirjeldamatu... päike loojus vaikselt ja mõned üksikud pilved olid ka ümberringi.
Max vedas meid muidugi ka kummiparte laskma. Mis mul ebaõnnestus... jubedalt. See eest võitis Max suure karu, mille ma endale sain. Ostsime ka õhupalle, sest me tahtsime heeliumit sisse tõmmata. Istusime mingi sugusele pingile maha ja tegime oma õhupallidele augud sisse, et heelium välja tuleks.
"Tere mina olen Barni, saame sõpradeks?" küsisin ise irvates.
"Omg sa oled nagu minion!" vastas Max naerdes.
Nii me irvasime umbes pool tundi, kuni meie õhupallid tühjaks said.
Sõitsime peale lõbustuspargis käiku mäkki, sest mul tuli selline ilge burgeri isu peale.
~1 tund hiljem
"Mida?" küsisin Maxilt, kes mind imestunud pilguga vaatas.
"Ma ei teadnudki, et sa kolm BigMaci ära suudad süüa.."
"Noh, mul oli kõht väga tühi!" vastasin naeratades.
A/N Olen tegelikult ise ka päriselt, oli vist neli bigmaci ära söönud😂
Hotelli tagasi jõudes jäi Max kohe magama aga mina vaatasin netist pulmakleite ja Pinterestist otsisin huvitavaid ideid kuidas ise lahe pulmapidu korraldada. Vaatasin hetkeks Maxi ja naeratasin, mul on jubedalt vedanud...
Oleks keegi eelmine aasta mulle öelnud, et järgmine aasta oled sa kihlatud siis ma oleksin ilmselt ennast puruks naernud... aga kõik juhtubki tegelikult, täiesti ettearvamatult, kas see on hea või halb... mina ei tea.
Panin paar ideed kõrvale ja otsustasin, et näitan neid hiljem Maxile. Leidsin ka kaks kleiti, mis mulle meeldisid aga sellist klappi ei tekkinud mitte ühegagi... sulgesin oma läpaka ja läksin ka magama, sest homme ootab ees järjekordne pikk lend.
Hei!! (: Kui meeldis, ärge unustage vote'da.❤
xoxo Jen💋
BINABASA MO ANG
Klassireis✔
Teen FictionAurora ja tema klass lähevad nädalaks lõpureisile Pariisi. Ühel õhtul otsustatakse minna kohalikule peole. Peol kohtab Aurora üht poissi Maxi. Nad said kohe jube hästi läbi, või oli see sellepärast, et Aurora ei olnud just kõige kainem igastahes peo...