Aurora's POV
Sõitsin tagasi koju ning viskusin voodisse pikali. Ohkasin. Tundsin kuidas mu telefon mu jaki taskus vibreeris. Nägin, et sain sõnumi Maxilt.
Maxu: ole seitsmeks valmis. Võtan su maja eest peale.💋
mina: kuhu me lähme?
Maxu: minu poole.
mina: ja mida me seal teeme??
Maxu: seda, mis ennem tegemata jäi ;)
mina: seda me veel vaatame ;))
Muigasin endamisi... kuna mul oli vahepeal kõht tühjaks läinud siis võtsin ma kapist mahla ja pehmeid vahvleid, need on imelised lihtsalt...
Pärast söömist läksin suurde tuppa telekat vaatama, emps on ilmselt jälle poodides kolamas... ma loodan, et ta mulle järjekordselt mingeid riideid ei osta, mitte, et mulle ei meeldiks, et ta ostab aga ta valib liiga lapsikuid riideid mulle.
Mind ajas mu mõtetest välja auto signaal, ohsaa kurat Max pidi mind peale võtma, mul jõudis see juba meelest minna. Krabasin endale jälle oma jaki peale... kui te mõtlete mis mul seljas on siis, panin ma ennem selga helesinised teksad ja camo mustriga särgi. Jalga suskasin valged vansid, kuna need on mu kõige mugavad kossid.
"Heii" avasin auto ukse ja hüppasin sisse.
"Hei, ennem ei jõudnud sulle öelda, aga sa oled imeilus... nagu alati" sõnas ta ja vaatas mind imetledes.
Mina muidugi punastasin selle peale ja Max omakorda muigas minu reaktsiooni peale... tema pole ainus kes siin kiusata oskab... Max alustas sõitu ja ma panin oma käe ta reiele, ning liigutasin seda aeglaselt ülesse, kuid siis võtsin selle ära ja vahetasin hoopis raadiokanalit.
Te oleks pidanud Maxi nägu nägema, oh god see oli parim asi üldse. Naeratasin talle kavalalt otsa. Ta lihtsalt raputas naeratades oma pead.
"Kohal" ütles Max ja astusime autost välja.
Läksime korterisse sisse ja siis istusime laua äärde, vaibale maha.
"Kuna sa oma vennast mulle rääkida kavatsesid?" küsisin talt.
"Ausalt öeldes, ma ei tea isegi..." sõnas ta kukalt kratsides.
"Selles mõttes, et me ei saa just kõige paremini läbi ja ta tuli üle kolme aasta jälle Eestisse. Ta elab LAs muidu..." ütles ta kukalt kratsides ja minu pilku vältides.
"Pole midagi Max, lihtsalt ma mõtlesin, et miks sa teda kunagi maininud ei ole. Ja mulle tundub, et teie vahel juhtus midagi, ning kui sa sellest hetkel rääkida ei taha siis ma saan sinust täiesti aru..." sõnasin ja naeratasin talle soojalt.
"Sa tead, et sa oled imeline" ütles ta muiates.
Mul tuli tuju teda jälle kiusata, seega tegin ma väikse võrgutava liigutuse.
YOU ARE READING
Klassireis✔
Teen FictionAurora ja tema klass lähevad nädalaks lõpureisile Pariisi. Ühel õhtul otsustatakse minna kohalikule peole. Peol kohtab Aurora üht poissi Maxi. Nad said kohe jube hästi läbi, või oli see sellepärast, et Aurora ei olnud just kõige kainem igastahes peo...