Eiffeli Torn

2.3K 164 5
                                    

Aurora's POV

"Uuu, Aurora ärka ülesse!" kuulsin kuidas keegi midagi ütles.

"Aurora Mets, kui sa kohe sealt poti pealt ülesse ei tule siis ma lasen end täis ja sina pesed mu riided puhtaks!" ütles vist... Liane

Avasin silmad ja ehmusin kui nägin, et Liane nägu oli nii lähedal. Siis avastasin, et olen vetsupotile magama jäänud.

"Oihh, sorri, ma lähen tuppa nüüd" ütlesin ma ja kõndisin vetsust minema, haarates maast samal ajal ka oma telefoni.

Läksin voodisse pikali ja surfasin netis veidi. Veidike aega hiljem vaatasin kella ja kell oli juba 12:50.

"Liane! Kaua sa seal vetsus oled, ma tahaks ka duši all enne minekut ära käia"

"Kohe saan valmis" ütles ta ja astus juba uksest välja.

Võtsin kapist uue rätiku ja asusin vannitoa poole.

~20 minutit hiljem

Nii duši all käidud, hambad pestud. Astusin vannitoast välja ja te ei kujuta ette mida ma nägin...
Liane suudles selle sama poisiga kellega peolgi.

"Hkmhh" segasin vahele neile. Liane nägu sel hetkel oli priceless. Liigutasin vaikselt suud "sul on palju seletada".

"Arru, see on Nick" näitas ta käega poisi poole.

"Nick see on Aurora, mu parim sõbranna" nüüd näidates näpuga minu poole.

"Sa oled ju see chick kellega Max eile oli!" ütles Nick.

Muutusin sel hetkel näost punaseks ja mul tuli kõik mis ma eile tegin meelde. Selle peale pilgutasid nad mõlemad silma. Oota kuidas Nick Maxi teab?!?

"Te olete ikka paras paar" sõnasin ja läksin meie riidekapi juurde. Nüüd oli Liane tomatike.

"Ma näen, et Maxi särk sulle meeldib" sõnas ta mingi imeliku irvega. Vaikisin lihtsalt.

"Okei, Nick sa pead nüüd kahjuks ära minema, me peame ennast valmis sättima" ütles Liane tehes Nickile veel kerge musi suu peale.

"Head aega tüdrukud!" sõnas ta ja kõndis meie toast minema.

Hakkasime Lianega riideid valima.

~30 minutit hiljem

"Tule Liane lähme alla ära juba"

"Okei, oota ma võtan meile nahktagid ka kaasa, äkki hakkab külm" sõnas ta ja läks kapi juurde. Noogutasin lihtsalt.

Läksime lifti ja sõitsime esimesele korrusele. Läksime fuajeesse ja istusime toolidele. Olime esimesed kes kohal olid.
Veidikese aja pärast olid kõik kohal ja klassijuhataja hakkas rääkima.

"Nii, meie buss peaks kohe jõudma. Kui kohale jõuame on teil 30 minutit aega pilte ja näppe teha" sõnas ta. Kõik hakkasid naerma "näppide" peale. Kaasaarvatud meie Lianega.

"Mis te naerate lapsed, minge bussile muidu jääte maha" ütles ta nüüd veidi rangemalt.

Asusime hotellist välja kõndima aga vaatasin korraks taha ja nägin seal Maxi ühe tüdrukuga suudlemas. Meil oli korraks silmside, aga ma pöörasin pea kähku ära. Et, ta on siis selline poiss.. kahjuks. Kuulsin kuidas ta mu nime hüüdis aga ei teinud sellest välja ja haarasin Lianelt käest, ning juhatasin meid kähku välja.

"Kes see oli?" küsis Liane.

"Max" sosistasin vaikselt.

"Kas ta meeldib sulle?" küsis ta.

Klassireis✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz