T R E T T I O S E X

1.3K 57 12
                                    

"Eeh, jag ska bara gå till mitt rum" säger jag när Marcus, Martinus och Simons förvånade blickar vänds till mig efter att jag ställt mig upp.

"Nehedu, det gör du då inte! Du har ju precis ätit middag med Marcus och Martinus Gunnarsen!" utbrister hon ivrigt och jag skrattar en aning.

"Ja du, det har jag gjort" svarar jag roat och Astrid skrattar.

"Hur vart det? Är de snälla?" frågar hon och jag nickar sättandes mig i sängen.

"Kan du se mig förresten? Och ja, de är snälla!" frågar jag och kollar mig omkring.

"Endast om du säger 'potet' och ler" säger Astrid och jag rynkar på ögonbrynen.

"Eeh, potet" säger jag med ett stort brett leende.

Astrid börjar skratta och jag kollar förvånat mig omkring.

"Vad?" frågar jag och Astrid börjar skratta ännu mer.

"Elva, jag kan se dig oavsett.. Jag ville bara se dig säga det! Och, du såg ut som en idiot" säger hon och jag ler slåendes för min panna.

"Skojar du?" frågar jag irriterat och skrattar.

"Elva, kan jag komma in?" frågar Simon samtidigt som han knackar löst på dörren.

"Aah, kom in du!" ropar jag och sätter mig bekvämare i sängen.

Handtaget åker snabbt ner och Simon kliver blygt in i rummet.

"Lycka till" säger Astrid ironiskt och jag kliar mig nervöst i nacken.

-*-*-

☺️☺️

Don't leave me alone | m.gDonde viven las historias. Descúbrelo ahora