01

290 40 12
                                    

🌔

,,Sehune, přestaň si s ním hrát," řekl rázně Kyungsoo.

,,Asi nevíš, jak moc ho to bolí?"
řekl Junmyeon.

,,Sehune, zná tě, ale nepamatuje si nic. Ze včerejšek si nic nepamatuje, nevyužívej toho." naštvaným výrazem koukal Minseok.

,,Proč bych neměl?" pohoupl jsem se na nohách, samolibě jsem se usmál a odešel.

Šel jsem do Chanyeolova pokoje. Chanyeol seděl na posteli, hrál hru na mobilu.

,,Ahoj, Hunnie."
odtáhl oči od mobilu. Byl doopravdy nádherný.

,,Ahoj, Chanyeole."
sedl jsem si na jeho postel, vedle jeho ruky.

,,Co potřebuješ?"
Chanyeol se usmál. Oblízl jsem si rty a popřemýšlel jsem, co bych tak mohl udělat?

,,Channy, máš mě aspoň trochu rád? Aspoň ty..."
udělám ze sebe chudáčka. Budu plakat, on mě bude utěšovat. Nakonec z toho všeho vznikne vrznutí. Konečně si po těch pár letech zavrzám.

,,Stalo se něco? Jsem tu pro tebe."
Řekl velice jemným hlasem.
Lhaní mi doopravdy jde.

,,No, kluci mi řekli, že na vejšku ani chodit nemám. Prej jsem až moc blbej, abych šel na vejšku."
Přitáhl jsem k sobě kolena. Opřel jsem se o zeď, zavřel oči a spustil slzy.

,,Neměl bys takhle myslet. Jestli budeš myslet negativně, tak se tam doopravdy nedostaneš. Kašli na ně."
Kolena jsem spustil dolů. Vydal jsem jemný (a falešný) vzlyk. Jen, pláč musí vypadat doopravdově, i když je tak akorát falešný.

,,Musím se nějak odreagovat. Udělej mě šťastným, Channy."
Chanyeol nastavil šokovaný výraz. Ten chudák ani neví, co s ním chci dělat.

,,Jak?"
Zeptal se tak mile, tak sladce, že i cukr byl kyselejší. Popřemýšlel jsem nad tím, jak mu říct, aby mě ošukal, ale nebylo to hanlivé?

,,Nevím. Nejraději bych si... no. Mám větší problém než je vejška."

,,Jaký?"

,,Jsem nadrženější než králík."
Jeho ústa se ztvarovala do písmena 'o'.

,,Prosím. Od té doby, co Luhan umřel jsem to s nikým nedělal, víš jaká byla jeho poslední slova? Sehune, buď šťastný."
Chanyeol se zhluboka nadechl.

,,Jestli tě to udělá šťastným..."
Jeho celá postava se přemístila nad mé tělo. Fuck, on je tak zkurveně sexy.

,,Bude to jen jednou..."

🌑










Hned v první kapitole trochu smutu 😂😂 ale tak proč ne?

Only Once; ChanhunKde žijí příběhy. Začni objevovat