08

112 23 7
                                    

🌕

Byla poklidná noc, nic jsem nedělal, jen jsem byl na telefonu.

,,Sehune, proč má Chanyeol po celým obličeji modřiny?"

,,Jak to mám vědět?"
Řekl jsem agresivně. Nějak mě nikdo nezajímal, ani já jsem se nezajímal. Nejlepší by bylo, kdybych se zabij - jednoduše bych se pořezal nebo si vzal přášky a zapil alkoholem. Minseok z mého pokoje odešel.

Položil jsem se na postel, přemýšlel jsem o Luhanovi, jak moc by bylo hezké umřít s ním.  To je přesně to co jsem si přál. Přijít na jiné místo, přesněji někam do rakve nebo urny, a být mrtev. Přesně tohle chci.

Podřezat se a umřít, ale raději si vezmu přášky.

Přesně v deset hodin večer jsem přešel z mého pokoje do kuchyně, jen s tužkou a papírem.  Sedl jsem si na židly. Rozhlédl jsem se po kuchyni, porozhlédl jsem se po alkoholu a po nějakých přáškách. Alkohol jsem našel hned - na horní poličce u oleje. Dává je tam Kyungsoo, i když je nejmenší, schovává to před Minseokem, alkoholikem. Vytáhl jsem pár vlašek s průhlednou tekutinou - nejspíš vodka. Z druhé poličky jsem sebral nějaké prášky, hledal jsem přášky, co bral Junmyeon. Jsou to hrozně silné, uspí tě tvrdě.

Prášky a alkohol jsem dal na linku a sedl si znova na židly. Do ruku jsem vzal tužky a začal něco psát.

"Moji drazí,
rozhodl jsem se zabít. Nevím, co se se mnou stalo, ale všechno mě bolí, všechno to bolí. Moje srdce, moje hruď, všechno. Tím bych vám chtěl říct díky, díky za to, že jste mě přijali, jako rodinu, ne jako bezdomovce, nebo gaye, co byl vyhozen z domova. Popravdě doufám, že moji rodiče zhořeli v pekle. Taky bych vám chtěl říct omlouvám se. Byl jsem blb, debil, kretén, kokos, co já vím. Miluju vás tak moc. Děkuju. Miluju vás.
-Sehun"

S posledním výdechem jsem papíř přehl a položil ho doprostřed stolu.

S lahvemi a přášky jsem vyšel do pokoje. Vešel jsem tam a rozsvítil. Položil jsem to všechno na zem a pomalu rozbaloval. Napil jsem se první kapky vodky a znechuceně se otřásl. Další dávka alkoholu přístála do mého krku a rozplynula se v krvi. Bylo to nechutné.

Po nějaké dávce alkoholu jsem rozbalil první prášek, dal jsem ho před sebe a usmál se.

,,Ty taková malá pilulka a zabiješ mě."
usmál jsem se znovu a hodil jí do pusy s následným zapitím alkoholem. Mňamka.

Dal jsem si další dva a pomyslel si, že to stačí. Vypil jsem flašku na ex a odpodil ji. Rozbila se. Vzal jsem střípek a tvrdě  jsem jel po ruce. Jak hezké. Krvavá čara a co dokáže udělat.

Odpodil jsem to a zalehl do postele. Ani jsem nevěděl, že jsem usl nebo zemřel?

🌑






Ahoooj
No co. Miluju vás až moc.
Love y'all 💞💫

Only Once; ChanhunKde žijí příběhy. Začni objevovat