🌕
Stál jsem na pláni plných sněhově bílích kopretin. Všechno se zdálo nádherné, až na jednu osobu, která stála několik set medrů ode mne. Byl oblečen jen v černé barvě, jeho vlasy byly taktéž černé, z očí mu padaly černo-černé slzy. Přiblížil jsem se k němu, ale nešlo to. Začal foukat silný vítr, odfoukl květiny a začal padat sníh. Sněhu napadlo dost, ale ten chlapec z něj úplně vyplýval. Byl mezi nimi jako Eminem mezi ostatními rapery. Sníh se zbarvil do černa, cítil jsem z něho tu ledovou sílu. Zavřel jsem oči a přesunul se k tomu divnému chlapcovi. Zatřásl jsem s ním, podíval se na mne a bezzeslov se postavil.
,,Channy,"
Začal se usmívat, vypadal psychopaticky. Koukl se dolů a v tu ránu, když jsem se podíval dolů se stromy a všechno okolo taky obarvilo na černo, jen obloha zůstávala šedá. Z jeho rukou kapaly proudy černé krve, padaly do sněhu a dělaly sníh černějším.,,Políbíš mě naposledy? Prosím."
,,Ne."
Chanyeol se ke mně přiblížil, jeho ruce obepnul okolo mých ramen a přitáhl si mě.,,Prosím, Channy."
Koukl se mi do očí. Cítil jsem z něho divnou lásku, ale bylo to hrozně divné. Nevěděl jsem, kam se podívat, protože on byl všechno, co jsem viděl - čokoládové oči zalité černotou, tvář skleslá, ústa se mu lechci třásla.,,Bude to jen jednou. Pak odejdu. Přísahám."
,,Nevěřím."
,,Prosím, Channy."
,,No tak dobře."
Nahl jsem se k jeho rtům, zavřel oči a nechával se unést jeho rty. Byly doopravdy jemné.
Nenávidím ho.
Cítil jsem jak se mnou něco třese a náhle otevřel oči.
,,Ah!"
Zaječel jsem nad menším chlapcem, který mi hned zacpal pusu jeho dlaní. On mi tam fakt nacpal celou dlaň!,,Drž hubu, obleč se, vem si telefon a pak běž do auta. Jsem Baekhyun a ty Chanyeol a právě jdeme podpálit dorm!"
Udělal jsem v šoku přesně to co mi řekl.
Nasedl jsem do modrého auta a zapl telefon.
3:15 am.
Zpráva od oznámení.
Jsi Park Chan Yeol a máš anterográdní amnézii. Je ti 24 let a jsi gay. Máš svůj deník, do kterého si každý den píšeš zápisky. Bydlíš s náma v dormu, takže ti představím členy.
Kim Min Seok - ten s černými kudrnatými vlasy. Je mu 27 let a našel tě jako ztracené opuštěné dítě, když ti bylo šestnáct.
Kim Jun Myeon - ten s hnědými vlasy.
Je to něco jako tvoje matka a v podstatě tě vychoval.Zhang Yi Xing - ten, co má blond melír. 26 let.
Huang Zi Tao - Blond, roztomilý, pandí oči. 23 let.
Byun Baek Hyun - vypadá jako šťěně. 25 let. Tvůj přítel.