🌕
Probudil jsem se vedle Chanyeola, který stále chrápal. Bylo by hezké pozorovat ho takhle každé ráno.
Vstal jsem, bez toho abych ho vzbudil, samozřejmě.
Hned jsem zamířil do koupelny, kde jsem si udělal hygienu a osprchl se. Voda hezky ohřála mé tělo a vymyla Chanyeolovy děti z mé pokožky. Musím uznat, včera byl jak zvíře - možná jeho pohár nadrženosti přesáhl a vypěnil. Vylezl jsem ze sprchy, otřel se a podíval se do zrcadla. Možná že nejsem ten nejkrásnější muž pod Sluncem, ale Chanyeol je. Byl jsem i po sexu s Luhanem tak odporný?
S ručníkem kolem pasu jsem vešel do mého pokoje, oblékl jsem se do černého trička a šedých tepláků. Na nějaké spodní prádlo kašlu, musím mého ChimChima provětrat.
Což mě napadá... Co kdyby jsem vytáhl Chanyeola ven?
Nevyšel ven minimálně dva měsíce. Musím ho vzít ven.
Sešel jsem do kuchyně, kde si všichni dávali snídani. Ladným, drzým a namyšleným krokem jsem si vzal skleničku a talíř a přisedl si. Všichni se na mě tak divně koukali, ale já myslel na jedno: co budu provádět s podívýnem, Yeolem? Tahat ho za uši, líbat se s ním a házat Vivi míček?
Vivi, můj imaginární pejsek.
,,Takže...ty a Chanyeol spolu spíte. Jaktože ti sakra ještě neroz-"
,,Baeku, klid. Ale nestačí ti ruka?"
Zeptal se Minnie-hyung nad čím jsem zvedl obočí.,,Nebo jenom být tišší?"
Tao se jen divně usmál. To si prostě nemůžu užít?,,Nechte ho. Promluvím s ním."
Odvědil nám všem Kyungsoo a plácl Junmyeona přes ramena.,,Tvoje prdel musí být kurva šťastná, že v sobě měla někoho tak úžasnýho jako Chanyeol. Nezasloužíš si ho."
Baekhyun se sebral. S bagetou v puse odešel to svého pokoje. Byl jsem trošku v šoku, ale to jen protože na mě zařval plus jeho jazyk? Jak může taková slova říct.No jo, honibrk.
,,Můj bože. Že já neumřel s Krisem."
Tao se následně zvedl a také odešel do svého pokoje. Nebo za Baekem, aby mu pomohl s jeho očividým problémem. Můj vztah s Parkem Chanyeolem.,,Kdo ještě?"
,,Hele, já vím, že to máš těžký, Sehune, ale proč Chanyeolův dick a né můj?"
Řekl rychle Kyungsoo. Prohrábl jsem si vlasy a zamyslel se: proč Chanyeolův penis je lepší než Kyungsův?,,Kyungsoo-hyung, miluju tě. Ale Chanyeola víc."
,,Jak-"
Řekl Junmyeon. Minseok ho pohladil po ramenou, odešli spolu do obýváku a já slyšel jenom vzlyky. Junmyeon plakal.
Nějak jsem nad tím nepřemýšlel a odešel do Chanyeolova pokoje.Pořád spal jako andílek. Pohladil jsem ho po jeho jemných vláskách, zátřásl se a otočil se na bok. Prstem jsem mu píchl do boku a jak vyskočil z postele!
,,Oh Sehune!"
Zaječel a šel do koupelny.Po dlouhých deseti minutáct čekání vyšel jen v ručníku, kapky vody kapaly na zem a z jeho krásných kadeří na ramena.