Bölüm 6 🔥Savaş

971 66 4
                                    

Multimedia da Kraliçe var .

Keyifli ve iyi okumalar ...

Sabah geç kalkmıştım bu yüzden kahvaltıyı kaçırmıştım . Gerçi fazla da yemezdim ama olsun . Dün gece aklıma gelip duruyordu . Ashley 'den özür dilemem gerekiyordu .

İnsanlar zayıflıklarını söylerse kullanılırdı . Hem de büyük bir zevkle ama Ashley benim dostumdu. Benim geçmişim nasıl onu ilgilendirmiyorsa onunki de beni ilgilendirmemeliydi . Çok yanlış yerden vurmuştum . Ashley' in annesi bir fahişeymiş . Her gün başka biriyle birlikte olur ve bunu zevk için yaparmış.

Ashley ' de o kadının bir anlık hatası olmuş . Aslında hata denmemeli . Bir bebek nasıl hata olabilir ki . Annesi o gün bir adamdan hamile kalmış . Bir şekil değiştirenden .

İşte bu yüzden Ashley kamufle olmada bir numara . Onların yanında büyümüş. En azından bir süre . Annesi Ashley 'i doğurduktan sonra oraya bırakmış . Ara sıra gelip bakıyormuş Ashley' e . Ama her seferinde ondan nefret ettiğini söyleyip gidiyormuş . Ashley oraya gittiğinde babası bir savaşta ölmüş. Babasının yakınları ona bakmış .

Avcılarla eğitim için ormana gittiğimde görmüştüm. Ashley yanında bir şekil değiştirenle gelmişti . Onu buraya kadar getirmiş ve gitmişti . Nasıl bir şey olduğunu tam bilmiyorum aslında . Kısacık bir sohbet etmiştik . Ardından Ashley'i bırakıp gitmişti . Bende onu kraliçeye getirdim . Kraliçe ilk başta yaşı büyük diye kabul etmese de Ashley yeteneklerini sergilediğinde kabul etti .

O günden sonra hep Ashley ile gezmiş onla takılmıştım . Ve şimdi durum tam bir fiyaskoydu. Hızlıca üzerimi değiştirip Ashley' i aramaya çıktım . Sarayın hiçbir yerinde bulamadım. Galiba onu yanlış yerde arıyordum. O sakinleşmeye veya rahatlamaya en özgür olduğu kendini ait hissediği yere giderdi. Ormana. Ve elbette ki onu avlanırken buldum yavaşça yanına gittim .

"Daha fazla germelisin ki ok hızlı gitsin. " dedim . Ashley her ne kadar bana bakmasa da beni dinlemişti . Ve geyiğin tam karnından vurdu . Geyiği almaya gitti. Sırtına alıp onu taşıdı . Yardım etmek için ısrar etsem de her seferinde geri çevirdi . Saraya yaklaştığımızda Ashley 'in önüne geçtim. Onun gitmesine izin vermedim .

" Şey .. Dün gece olanlar için üzgünüm bir anda oldu . Korkmuştum sende üstüme gelince birden ağzımdan kaçtı . Ben öyle bir şey demek istememiştim . Ashley en iyi sen bilirsin beni . Gerçekten üzgünüm. Ben böyle olsun istemedim . "

Ashley olduğu yere çöktü. Ağlamaya başladı. " Üzgün olmana gerek yok çünkü haklısın . Ben bir fahişenin çocuğuyum ."  kelimeler ağzından dökülürken  sesi titriyordu . Sıkıca sarıldım . Göz yaşlarını sildim . " Ashley, senin ailenin kim olduğunun bir önemi yok artık. Önemli olan senin ne olmak istediğin . Sen benim için değerlisin . Şimdi kalk ayağa.  Şu geyiği pişirelim artık. Çünkü çok acıktım. " diyip gülümsedim. Ashley küçük bir çocuk gibi burnunu çekti ardından geyiği ikimizde alıp saraya götürdük .

Conan 'ın kolunu omzuma atmasıyla gerçek dünyaya nihayet dönmüştüm . Conan masmavi gözlerle bana bakıp yanağımdan küçük bir makas aldı .

Brandon küçük bir tebessüm etti . Ashley "Olivia şey ... şey sen kraliçe ile görüşmeyecek miydin ? Biz seni meşgul etmeyelim"dedi . Conan kolunu omzumdan çekti . " Ben de onun için gelmiştim . Kraliçe hepimizi istiyor . " dedi . Brandon, ben ve Ashley birbirimizin yüzüne baktık .

Sessiz ama büyükçe yutkundum. Gözlerim kocaman açılmıştı . Conan "Eeee hadi bütün gün bekleyemeyiz sizi . Ahhh! bu kadınları hiç anlayamıyorum . Bekletmeyi çok seviyorlar. " dedi . Conan ' ın bu kendini beğenmiş tavırlarını bir yana atarak yürümeye başladık .

İBLİS AVCISI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin