Bölüm 12 🔥 Vahşet

587 50 2
                                    


Keyifli ve iyi okumalar...

Eve varır varmaz sıcak bir duş aldım . Islanmış kıyafetlerimden kurtulup biraz dinlenmek için kendimi yatağa attım. Uykunun iyi geleceğini düşünüyordum. O sırada kapım  tıklandı .

Yataktan kendimi doğrulttum ve " Gir " dedim . İçeriye Brandon girdi . Kapıyı arkasından kapattı .

" Neredeydin ? Bütün gün seni sordular. " dedi . Sanırım azıcık gecikmiştim . Soğuk bir ifade ile " İşim vardı . " dedim .

" Pekala . Neyse hadi eğitim alanına kraliçe konuşma yapacakmış . " dedi ve çıktı . Zaten konuyu deşmeyeceğini biliyordum o yüzden daha rahat bir tavır sergilemiştim . Brandon çıktıktan sonra üzerime siyah bir kot , sporcu yarım atleti giydim . Saçımı da sıkıca at kuyruğu yaptım ve çıktım . Saraya doğru yürümeye başladım .

Saraya vardığımda neredeyse herkesin toplandığını gördüm . Grubu bulup yanlarına gittim . Diğerlerini izliyordum . Yüzlerinde ki o tuhaf hareketleri . Korku ve endişenin kokusu burnuma gelirken sinsi bir şekilde güldüm . Hepsi değişik canlılardı. Tek gözlüler , devler , küçük insanlar . Ama hepsinde tek bir ortak nokta var o da korkuları . Hepsine küçümseyen bakışlarımı yollarken kraliçe terasa çıkıp , tahtına oturdu . Yanında komutan Ariel 'da vardı.

Kraliçe tekrar ayağa kalktı ve havayı içine çekti . Bu sanki kötü bir şeyin habercisiydi .

" Benim sadık dostlarım ... " klasik bir giriş yapmıştı . Yıllardır bu sözü hep söylüyordu . Asıl konuya gelene kadar dinlemedim . Kraliçe tekrar havayı içine çektiğinde anlamıştım . Temiz havayı değil kanlı havayı istiyordu o . Bunun için de elinden geleni yapacaktı .

" Biliyorsunuz ki savaş çok yakında . Bu yüzden benim sağlam liderlere ihtiyacım var . Biliyorum hepiniz farklı özellikte harika liderlersiniz fakat benim en iyilerine ihtiyacım var . Bu sebeple liderler bugün birbirleriyle savaşacaklar . Hepinizi eşleştirdim . İsmi okunanlar birbirleri ile savaşacak . En iyilerini bu sayede seçmiş olacağım . Fakat üzücü bir haberim var sizlere... " dedi ve durdu .

Şimdiye kadar herşey normaldi . Biz bu eğitimi her savaştan önce yapar liderleri seçerdik . Ama kraliçe bu sefer bununla yetinmeyecekti biliyorum .

" Üzücü haberim şu ki . Bu savaş ölümüne olacak . Yani savaştığınız kişileri öldürmek zorundasınız . Her zaman dediğim gibi. Öldürürsen yaşarsın . Hepinize iyi şanslar. " dedi ve tahtına tekrar oturdu . İşte bu tam da demek istediğimde . Kraliçe gerçekten kan istiyordu . Liderler ortaya geçerken diğerleri yuvarlak oluşturup oturdu .

Uyarı ⚠️ : Bundan sonra şiddet içermektedir . Okuyup okumamak sizin tercihiniz .

Çıkacak yerin yok . Ve herkes seyrediyor ne harika ama . İlk Matthew ve Nick ortaya geldi. Matthew kuduz bir köpek gibi dişlerini çıkarıyordu . Nick ise elindeki kılıcı ona gösteriyordu . Matthew beklerken Nick saldırıya geçti . Matthew onun saldırısını boşa çıkardı . Kılıçlar büyük bir ses çıkarırken herkes nefesini tutmuştu . Matthew, Nick ' in kılıcını elinden düşürmeyi başardı . Matthew kılıcı kafasına indirdiği sırada Nick eliyle tuttu . Matthew hızlıca kılıcı geriye doğru çekti ve yere Nick ' in parmakları düştü . Nick acıyla yere düşerken Matthew kılıcı attı ve Nick ' e vurmaya başladı .

Nick kanlar içinde yerde kalırken Matthew kılıcını aldı ve Nick ' e sapladı, defalarca. En sonunda daha da ileri gidip deldiği yere elini soktu ve hızlıca çekti . Kan her yere ulaşırken Matthew çoktan bir canavara dönmüştü .

Bir sonra ki dövüş . Lucas ve Amanda idi .

Amanda Lucas 'ın her saldırısını engellerken çoktan Lucas ' ın ayağını kırmıştı . Diğerinide kırmak için uğraşıyordu . En sonunda ikisi de yere düştü . Amanda , Lucas ' dan hızlı bir şekilde kendisini toparladı ve diğer bacağını da kırdı. Acı içinde bir çığlık koparken Amanda sanki bunu her gün yapıyormuş gibi çok sakindi .

İBLİS AVCISI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin