Part 17

17 1 0
                                    

Changkyun terkejut. Dia ketawa terbahak - bahak.

"Jinjja? Wah pandai kau rasuah doktor tu dengan jjampong . HAHAHAHAHA "

"Heh. Aku tak sangka doktor - doktor kat sini senang nak rasuah. HAHAHA"

***

"Birthday omma saya dah nak dekat. So, saya saja nak prank dia yang saya keracunan makanan. Nanti doktor tolong lah cakap kat family saya yang saya keracunan makanan sehingga kemungkinan saya akan mati. "

"Ouhh. Pandai eh nak prank orang hehe" komen doktor.

"Heh mestilah. Hm, doktor boleh tolong saya kan?"

"Hm.."

"Nanti saya belanja doktor jjampong selama seminggu. " potong ChaeHee.

Bersinar - sinar mata doktor tu mendengar perkataan jjampong. Haaa

"Ma-mana cik tau makanan favourite saya jjampong?"

"Alaa tengok muka pun dah tau. Muka macam haiwan laut. Confirm eh doktor boleh tolong saya?"

"Err- ah, boleh - boleh "

Mereka berjabat tangan.


***


"Eh jap jap. Habistu jjampong tu semua siapa nak bayar?"  soal Changkyun.

"Kau la"

"Apesal aku pulak"

"Kau punya idea kan semua ni"

"Ahh takde takde. Kau yang deal ngan doktor, kau bayar k"

"Hm yela yela. Kita kongsi duit. Boleh?"

tik tok tik tok..

3 minit berlalu

Aduh lamanya fikir.

"Boleh ke tak" Chaehee menyergah.

"Ha boleh la boleh laa" jawab Changkyun.

"Em weh.." 

"Hm?" Changkyun mengangkat kening kirinya. 

Mashaallah handsomenya. Chaehee, kalau kau taknak, bagi aku jela mamat ni huhu.

"Aku lapar do"

"Ouh"

"'Ouh' je kau jawab?"

"Dahtu kau nak suruh aku gelabah?"

Pang!! 

Chaehee memukul bahu Changkyun. "Tak guna. Blah la kau! Pergi keluar sana!"

"Sakit bangang! Okay! Aku keluar! Ish!" Changkyun pun keluar dari wad ChaeHee. Family diorang? Semua dah balik dahhh and macam biasa laa, diorang saje nak biarkan Changkyun ngan Chaehee berdua.


--


"Ish pompuan ni! Aku pulak kena! Betul apa aku cakap. Kalau dia lapar aku kena gelabah ke? Macam la aku kesah dia kebulur ke apa ke lepastu suka suka hati pukul orang. Dahla sakit! Tak guna! Aku benci kau Kim Chaehee! Ugh! Aku akan pastikan kau takkan kahwin dengan aku! Kalau appa kau nak kau kahwin, kau pergi jela kahwin dengan Hyungwon kau tu. Haih, pompuan tu dah ada namchin kan. Aku bukan hamak sangat pun dengan dia. Lagipun Hyungw--"

[ONGOING] Saranghae 💘Where stories live. Discover now