6. Neviskas būna rožėm klota.

73 8 5
                                    

- Atsiprašau, turiu greitai grįžti namo. - tariau ir greitai pabėgau nuo savo draugų.

Bėgau kiek įmanoma greičiau pamačiau globos namus greitai įlekiau į vidų kaip koks žaibas.
Bet greitai mane sustabdė ponia Melisa.
Išbaimės, net pašokau į aukštį ir vos nenugriuvau.

- Labas, Mere,- Tarė Melisa.

Vieną akimirką nesupratau kas vyksta, nes nuo greito bėgimo man aptemo akyse.

- Labas, Mere,- pakartojo ji.

- Laba diena ponia Melisa,- pagaliau ištariau.

-Gali mane vadinti tiesiog Melisa.

- Gerai Melisa,- tariau, - Ar galiu jūsų paklausti?

- Žinoma, kausk, bet ko.

- Kodėl jūs taip netikėtai prieš mane išlindote?

- Na, pamačiau kaip greitai bėgi ir pamaniau sustabdysiu, kad neparkristum ir nesusižeistum,- ramiai pasakė Melisa.

- Tai per tave aš vos nenukritau,- pagalvojau.

-Tai aš jau eisiu,- ramiai pasakiau.

Apsisukau ir jau ruošiausi eiti, bet ji greitai uždėjo ranką man ant peties ir tarė.

-Palauk, Mere.

Sustojau, apsisukau ir su netikra šypsena jai nusišipsojau.

-Mere, norėjau tavęs paklausti ar apsvarstei mūsų su mano vyru pasiūlimą apie atsikraustimą pas mus?

Nežinojau ką pasakyti.
Bet mane atitraukė tarpduryje stovintis šešėlis. Atsisukau ir išvydau Anastasiją ir Luisą stovinčius ir žiūrinčius tiesiai į mane.

Po kelių minučiu Anastasija greitai išbėgo į savo kambarį, o aš nenuleidau nuo jos savo mėlinų akių.

Išlėto pažvelgiau į Luisą jis stovėjo ir nežiūrėjo į mane lyg aš būčisu padariūsi didžiausią nusikaltimą.

Jis apsigrežė ir išėjo į lauką.

- Mere, ar viskas gerai?- paklausė manęs Melisa.

-Aš turiu eiti,- greitai sumaliau žodžius sau po nosimi ir greitai išbėgau pas Anastasiją.

Greitai pribėgau prie miegamojo durų ir norėjau jas atidaryti, bet jos buvo užrakintos iš vidaus.

- Kas čia?- išgirdau kaip mikčiodama ištarė Anastasija.

- Čia aš Mere.

- Ko tau reikia?

- Noriu su tavimi pasikalbėti. Prašau atidaryk duris.- Maldavau jos.

- Eik šalin.- Vis nesustodama verkti pasakė Anastasija.

-Atidaryk. Šiap jau čia ir mano kambarys.

-Bet aš noriu pabūti viena. Ir aš manau, kad greitai šis kambarys bus tik mano.

Niekada nenorėjau iskaudinti Anastadijos, nes ji mano geriausia draugė. O ir Luisą iskaudinau. Ką dabar darysiu?!

Gyvenimo ŽaidimasWhere stories live. Discover now