(Hør sangen imens du læser)
'Hey I'm Hanna, Hanna Baker'
Ja som du måske kan gætte er jeg ved at se 13 reasons Why. Det er min yndlings serie. Det ene problem er bare at det er Mandag... Mandag D 5 juni, jeg er igang med at finde mit tøj frem i skabet, jeg tager et par sorte hullede bukser på, en hvid og sort T-shift og et par sorte sko.Jeg smutter ned i køkkenet og tager et æble i hånden og smutter op på mit værelse igen. Jeg spiser mit æble, går ud og børster tænder. Kl er 07.45, jeg går nedenunder og tager min sorte bomber jakke på.
"Farvel" råber jeg gennem huset
"Husk nu Ida" råber mor fra køkkenet, når ja det havde jeg glemt.
"Kommer du Ida?" Spørg jeg sødt
"Ja jeg kommer nu" hun kom løbende ned af trappen og tog min hånd. Vi gik stille mod skolen. Ida fortalte at hun skulle have Emma med hjem idag, hun er mega sød Emma, det eneste problem er bare at det er Marcus & Martinus lillesøster...
vi når hen til skolen og vi skilles,
Jeg går igennem skolegården og ser at drengene fra 9. Klasse kigger på mig. Jeg lader som ingen ting, men det er lidt svært når de hele tiden pifter af mig...
jeg mærker en hånd på min skulder, det er Marcus, typisk.
"Hvad!" Siger hårdt , han svare ikke og rækker mig bare en seddel. Jeg går ind i klassen og sætter mig på min plads. Jeg finder sedlen frem og kigger på den, det er en liste typisk drenge, jeg begynder at lede efter min navn. Jeg skimter det tre gange.
Fedest tøjstil: Laura 7
Fuckgirl: Laura 7
Og den jeg allerede havde gættede, grunden til drengene pifter af mig.
Bedste røv: Laura 7
Det er typisk drenge. Jeg har altid ligget under den bedst røv. Klokken ringer og vores lære kommer ind.
"Hej elever, har i haft en god weekend?" Spørg vores læger Hans
"Jaa" siger vi alle mega trætte.
"Nå men idag og hele denne uge skal vi lave et projekt, men ikke kun syvende. I skal i grupper med ottende og niende. 2 fra hver klasse, jeg siger lige jeres grupper og så kommer ottende og niende ind om 10 minutter" siger han, vi sukker alle. Jeg hader projekt uger!
"Gruppe 1: Line og Alex fra syvende, Alma og Wiliam fra ottende, Marcus og Amanda fra niende." Okay godt, jeg kommer i det mindste ikke i gruppe med Marcus.
"Gruppe 2: Laura og Magnus fra syvende, Nikolai og Signe fra ottende, Sara og Martinus fra niende" nejjjj ikke Martinus, Fuck det! Martinus er bare en man ikke kan fordrage! Jeg lytter ikke efter ved de andre grupper da jeg kun tænker på at jeg skal være i gruppe med Martinus! Der er ca gået 10 minutter nu og nogen banker på vores dør, væres lærer går hen og åbner, det er ottende og niende. Vi sætter os ved mit bord, altså mig og Magnus sidder her så vi venter bare på de andre. Jeg får øjenkontakt med Martinus, han blinker til mig med det ene øje. Jeg laver en bevægelse som om jeg skal kaste op for at irretere ham.
"Hvad har vi om?" Spørg Magnus, da hverken mig eller Magnus ved det.
"Kærlighed" svare Martinus og kigger på mig
"Typisk" kommer det fra mig.
"Okay, hvad er kærlighed for jer?" Spørg Sara
"Kærlighed for mig er når man virkelig føler at personen er speciel, når man har en følelse i maven som man ikke kan beskrive, men kærlighed er også noget som skal gengældes fra den person man er forelsket i" siger Martinus mens han hele tiden kigger på mig, det var sødt sagt, men det ændre intet!
"Kærlighed for mig er når man kan mærke at der er noget specielt, det skal føles rigtigt når man er forelsket eller i et forhold og så skal man ikke bare have en kæreste for at man kan blære sig" siger jeg mens jeg kigger på min MacBook. Jeg kigger hurtigt op, de andre sidder bare og kigger på mig.
"Hvad?" Spørg jeg forvirret
"Ikke noget" siger Magnus
"Jeg har en idé" kommer det fra Nikolai
"Og det er?" Spørg jeg
"Vi sætter os sammen dreng pige fra forskellige årgange" siger Nikolai
"Okay" kom det hurtigt fra Martinus
"Så mig og Signe, Nikolai og Sara, Laura og Martinus" spørg Magnus
"Fint" siger de andre, men det er ikke fint for mig.
"Så Laura og Martinus i tager første forelskelse, Magnus og Signe tager første kæreste og vi tager kærestesorg" siger Nikolai, wow dagen er virkelig imod mig! Mig og Martinus sætter os ud på gangen. Jeg holder mig et godt stykke væk fra ham. Han begynder så småt at sige en masse ting om forelskelse mens jeg skriver det ned.
Der er nu gået 2 lektioner, mig og Martinus er blevet færdig med vores opgave, jeg ved godt det her lyder ret så underligt, men jeg hader ikke Martinus lige så meget som før? Hvad sker der for mig!?
Vi går ind til de andre, de er også blevet færdige med deres. Vi sætter alle vores opgaver sammen og begynder at øvr det. Hvad skal vi egenligt bruge en hel uge på når vi er færdige?Vi har fået fri fra skole, jeg skynder mig hjem. Jeg skal bare have noget at spise haha, jeg sidder faktisk bare og ser en serie. Klokken bliver sent hehe og jeg ligger mig til at sove.
Dette var første afsnit håber i kan lide den, ved godt at den gik hurtigt her til sidst, men syntes selv at de er lidt kedelige at læse når det er aften og der intet sker. Nå men i må meget gerne vote og kommentere hvis i kan lide den.
Næsten 1000 ord hehe syntes det er meget godt gået (988) ord.
Kh Laura
VOUS LISEZ
~I Need You~
FanfictionHej, jeg hedder Laura. Jeg er 12 år gammel, jeg bor i Norge, i en lille by som hedder Trofors, og nu tænker du sikkert Woaw hun går på skole med Marcus & Martinus, ja det gør jeg. Det er bare ikke så fedt som du måske tror. Mildt sagt kan jeg ikke f...