yeni bela.

9K 246 19
                                    

evet mira gitti okulum var seninle ugrasamam filan dedi atarli atarli. emel de sorup duruyor ayrildik dedim. senin yüzünden dedim vicdan yapsin diye yok banamisin demiyor. bir kalkip oynamadigi kaldi. evet derse giriyorum. bok var okulda zaten neden okula gidiyoruz ki biz? cahil kalmak istiyom ben belki teallam. en arkada atarli ergen modlarinda elimde kalem salliyorum. içeri bi adam girdi. yeni ogretmenmis de neymiş aman pek takmasamda sordum.

"hocaağğmm evli misiniz?"

"ne yapicaksin?"

"hiicc merak."

hoca bana 'seni sikerim çocuk' adli bir bakis atti sirayla akraba oldum yemin ediyorum.

"Samet Can Demir , mert okka , okan gümüş , gökhan balci , murat kadir Ariza. bu öğrenciler bi ayağa kalksin bakalim."

bi afallasam da bu aliskin olduğum biseydi.ayağa kalktik.mert dayanamayıp sordu.

"hayirdir hocam? gelen gecen bizi kaldiriyor. yine ne yapmisiz?"

hoca kaslarini catti. daha ne kadar catacaksa pis herif. hic sevemedim bu herifi.

"sizin adiniz okulu geçtim ilce genelinde geçiyor. öğretmenler bu okula atanmak istemiyor ben özellikle sectim. az değilsiniz ki çok ugrastim sizin gibilerle ben. sefil ergenler."

ana. orospu çocuğuna bak. tam agzimi acacaktim ki murat konuştu

"bundan önceki 34 edebiyatci da öyle demişti tekin hoca da birakmis sizde birakmayin sonra?"

agzimdan aldi lafi şerefsiz. hoca mosmor oldu yemin ediyorum korkuyom.

"hocam arkadaş şey için dedi.. sizde birakmayin aman filan."

düzeltmeye calisirken dahada sictim. bravo bana. hayir bu adam da bukelemun gibi renk değiştiriyor. mor oldu kirmizi oldu tovbeestafurullah. elindeki kagitlari bize doğru sallayarak konuştu

"dua edin okulda dayak yasak. yoksa essek sudan gelinceye kadar doverdim sizi. bilginiz olsun benim esegim yok sudan gelmez."

iyykk.. espri yaptı yarram. neyseki zil caldi ve yirttik. bizimkiler yanima damladi hemen.

"bu nasil bi karakter allasen."

"çizgi film karakteri gibi yeminle tip."

"kanka ben buna 3 ay omur biciyorum."

koşarak yanimiza 9'lardan bi çocuk geliyor.

"samet abi. samet abi"

"ne var len bicirik soyle bakalim."

"abi selin abla kavga ediyor."

hemen kalkip asagi indim. selin kizin birini tekmeliyordu. onlari ayirmaya calisan bi çocuk vardi.

"acilin ben abisiyim.!"

 

hep bunu söylemek istemisimdir. eheheh. bi dakika. o çocuk ? erkan ? akillanmadimi bu çocuk lan hala?

"Selin!?"

selin donup bi bana bi erkan'a bakti.

"erkan kaç!"

bak birde uyariyor. bunu sonra hallederiz.

"erkan gel oglum bisey yapmicam"

korka korka yanima geldi. ani bi hareket yapsam kaçacak yani.

"niye kavga ediyonuz lan?"

yerde yatan kiz kafasini kaldirdi.

"kardeşin sevgilimle arama girdi."

"bu yüzden mi kavga ediyorsunuz şimdi siz?"

"abi ben sadece kendimi korudum."

"kizi sikmisin ne korumasi daha."

derken enseye bir saplak yedim.

"arkadasim, niye kavga ediyorsunuz ? selin kardeşim bu isler boyle cozulmez.."

"sus ! eşek sipasi. kizlar idareye samet sen ve saz arkadaşların sinifa hadi."

pezevenk herif. tamam hocam diyerekten sinifa gittik. emeli cagirdim. hoplaya ziplaya geldi.

"aayyhhss samöött baristik miaağhh?"

"ses tellerini sikim ya. bak karnim ac al su parayi bana iki yarim döner yaptir iki de ayran al gel hadi bakalim."

"neeaağğhh? kantin miaeeğğhh?"

"agzini yamultma be. barismak istemiyon mu benle al sana firsat gitmiyon mu?"

"tamam gidiyorugğghmm"

salak amina koyayim. miraya yapistigindan beri kiza iyice bi sinir oldum. kostur kostur geri dondu.

"ne cabuk gittin lan aferin. emel sen bu etekle nasil rahat ediyon? gotun basin meydanda git duzelt sunu abaza saldirisina maruz kalacan."

"nolcak kiiiegğhh"

"senin ben agzini yüzünü sikim git tamam yok bisey"

.......

"ney?! hocam yapmayin nolur."

insafsiz. vicdonsiz. emel ve ben ayni projedeyiz. okulda zor tahammül ediyorum okuldan sonra nasil tahammül edicem? off boku yedim. ne kadar yalvarsamda yok hocamizin karari kesinmis değiştiremezmis of reva mi bu?

"cekmedigimmm derttleeğğrr çile galmadıığğhh"

"331 samet sesini kes!"

emel havalara uçtu tabi. of bu beni siker bile lan. gorkuyom. bu hoca da inadina soyluyo bence okul numarami. osbirci değilim ben. neyse

"samöött bugün buluşalım mııaaehgğh?"

"bakarik."

.......

"evin çok uzak miaaegğhh?"

"hayir."

evet emelle buluştuk.hakkinizi helal edin. bana sans dileyin sevgili bitches. çav.

BİR ERGENİN GUNLUGUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin