selaaaam yine ben yine ben :D arkadaşlar bu ara çok aralıklarla bölüm atıyorum farkındayıım ama inanıın ki fırsatıım olmuyor.s isyan etmenize gerek yok elimden geldiğiince atıyorum zaten .s
mutimedia : Ediz
***
''anaam burası çok sıcak ya la''
bunu söyleyen ilk kez ben değilim. yarim dedi. o da benim gibi konuşmaya başladı iyice. diyorum yarim sus benim gibi konuşma, kendim gibi birini istesem kendimlen çıkardım zaten.
cool bir şekilde otele giriş yapıyorum. arkadan biri omzumu tutunca dönüyorum.
''sen kimsin la?''
adam bana bakıp sırıtıyor.
varoş olduğumu heryerde belli ediyorum amk
''beyefendi arabanızı otelin girişine park ettiniz. otopark yan tarafta dilerseniz ben park edeyim zira benim işim bu.''
kaçlı yıllardan kaldın beleder
anahtarı adama veri- laan! bunlar beni beklememişler amk. sevilmiyorum ben.
yanlarına koşardım ama, karizmayı çizdiremem.
biraz hızlanıp tam arkalarındayken birine çarpıyorum.
''yavaş!''
tepkine sokayım
''önüne bak lan''
''sen önüne bak asıl. dağdan mı geldin?''
pis sosytk zngin pijii..
sesli harflere param yetmedi.
''neyse senle mi uğ-''
'' Ediz?''
''nazlı?''
BUNU DA MI TANIYON AMK YUH!
''yarim sen bu lavuğu nereden tanıyorsun?''
''düzgün konuş sıçarım götüne.''
götüme mi sıçacan ilgnç.
''yarim nerden tanıyorsun bu..şeyii..çocuğu?''
''kuzenim olur kendileri, ayy.. ne işin var senin burda ya çok özlemişiiiiim!''
fucq!
''tatile geldim herkes gibi ?''
ukalaya bak. tamam yakışıklısın falansın filansın ama, olmuyor yani.ukalalık falan. ne diyorum lan ben. çirkinsin çirkin. bok gibisin. sıçmıksın. sıçırıksın.
adam beni bile etkiledi aq
''yarim biz çıkalım hadi mert de resepsiyonla konuşup gelecek ''
Nazlı, Ediz'in koluna girip bişeyler anlatıyor. kuzeni olmasa, kıskanacam da. kuzeni amk. ama durun bi.. nikah düşüyor ? dini yani. tamam kızmayın..
Mira ve ben öncen gidiyoruz.
''kıskanmıyor musun?''
mira naapmaya çalışıyon. illa ağzını yüzünü sikcem bu mavi gözlü devin.
ama harbiden dev ha. adam nerden baksan 1.90 var. beni sikebilir yani. her zaman züpper olacam diye bi kaide yok. kaide ne ya. töbe.. babaannem dirilse böyle konuşur aq.
''neyini kıskanıcam?''
çok cool bir cevap verdim yaşasun ben!
''yakışıklı çocuk, Nazlı da güzel.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR ERGENİN GUNLUGU
Novela JuvenilBir ergenin günlüğü sadece eglenme amaçlı yazılmış bir hikaye. Olay veya bir kurgu yok, tamamen kafamıza gore. Samet insanların sevdiği, eglenceli bir karakterdir. Samet'in eğlenceli ve bir o kadar ekşinli lise hayatini umarım sizde eğlenerek okursu...