arkadaslar vote'larla bir problemim var. ciddi ciddi moralim bozuluyor. okuyan herkes vote atmıyor. begenmiyorsaniz belirtin lütfen olmamış diyin. ozel mesajlara bir arkadasimiz 'yorum atsak cevap mi veriyosun' demiş. bende tık gibi bisey yorumlara cevap vermiyorum. ki sizde yorum atmiyorsunuz. sizden ricam sevmediğiniz şeyi yorumlar aracılığıyla belirtin. bende kendimi düzelteyim.
bu bölümü yeni karakterin agzindan yazicam arkadaslar gelecek bolum yine sametin agzindan olacak iyi okumalar :)
NAZLI HASBET
selam.. adımı okudunuz. 17 buçuk yaşındayım. evet buçuk. aranızdan bazılarının 'çingene misin gardaş?' dediğini duyar gibiyim. hayır değilim. öz be öz Türküm tamam göçmenin ama konumuz bu degil. herneyse. saate bakınca kendime yatakta oyalandigim icin küfür ettim. hazırlanmak icin yalnızca bir saatim var. lanet. olsun. evet canlarim bir saat az. antalyadan istanbula geldim. ve ilk günden okula embesil gibi gidemem güzel olmalıyım. güzelim zaten. taş gibiyim. tü nazar değmesin. sürünerek yataktan kalktım. "anaaneeee yeetiş ölüyoom!" anneannem kalkti mi ? hayır. annem ve babam serikten -antalyada bir semt- vaz gecemedikleri ve anneannem hasta ve yaşlı bir kadın olduğu icin ona bakmak bilin bakalım kime kaldı. evet tahmin ettiniz. loto bana çıktı. az önce ben ne dedim? uykuluyken böyle esprikler yapıyorum. evet espirik. ne var? hıh. banyoya gidip minnacık kalan göz bebeklerimi inceliyorum. kedi soyundan mi geliyorum acaba? zira gözlerim kedi gibi renk değiştiriyor. van kedisi eheh. sabah sacmalamami bitirdikten sonra suyu açıyorum. soğuk suyu yüzüme carptigim anda kolundan kıçıma ne kadar tüyüm varsa ürperiyor. diken diken oldu töbe bismillah. ustume okul formasini giyiyorum. ne iğrenç bişey bu ya? of. okul formasına okuduğum lanetleri de bitirip sacimi duzlestiriyorum. makyaj tabii ki hayır. mutfağa koşarak inince anneannem uyanıyor. "nazlı ne oluyor kuzum sabah sabah ne bu enerji?" "o kadar nutellayi boşuna yemiyoruz heralde anane sen uyu ben kahvaltimi edip cikicam yarim saatten az zamanım kaldı." bisey söylemeden odasına gidiyor. bende dolabı açıyorum. bisey bulamayıp daha doğrusu bisey begenemeyip anneannemin nutella zulasina bakıyorum. ben gelicem diye zula ediyor nutellalari. napim seviyorum allah allah. bi kavanoz bulup açıyorum. bunu yemisim bitmis. başka açıyorum bu da aynı.. bulamıyorum. yok. hepsi bitmiş. nedir bu çilem. neyse.. saate bakınca gözlerimi kelimenin tam anlamıyla pörtletiyorum. 2 dakika sonra servis gelecek ulan. çantamı alıp koşarak kapının önüne çıkıyorum. kapıda kulübesinin önünde bana koşarak gelen çok sevgili golden cinsi kopegim serafettinin başını oksuyorum "üzgünüm şerafettin geç kaldım geldigimizde oynarız" serafettini öpüp- evet öptüm hayır ne var yani? bahçe kapısına yürüyorum. kilitli. of. kilidi açmaya usenip bahçe duvarindan atlıyorum. her tarafim göründü lan inşallah biri gormemiştir. etrafı kontrol ediyorum. ohh.. kimse yok. derken servis geliyor. binip en arkaya oturuyorum. kulaklarımı takip müziğimi açıyorum. '3P - push' bayılıyorum ya. bu şarkıya. bi yarim saat sonra okula varıyorum. şoför amca da fena değil hani. fişşek gibi sürüyor şerefsiz. okula ağır adımlarla giriyorum. cool gozukmem gerek simdi eh ilk gün. saclarimi arkaya atıyorum. herkes bana bakıyor tabii. bakın ulan. güzelim ben. catlayin kızlar rakibiniz çok güçlü. duvar kenarındaki bi çocuğa müdürün odasini soruyorum. anam bu. cıcık çok tatlı lan.
"yeni misin?"
ama mal. yeni olmasam elbet beni fark ederdin. şu kasa göze endamima bak. göt. hafifçe sirittim.
"evet"
"seni müdürün odasına götüreyim istersen. bulamazsın filan.."
sırıttı. anam. gamzesi. var. lan. arkadan biri gelip çocuğun omzuna elini atıyor.
"mert nabiyon yarraam?"
bi dakika bu? anneannemin durakta 'bana dayadı' diyip ortalığı yıktığı abaza ergen değil mi? evet ona bu adi verdim eheh. çocuk bana baktı
"ben samet bu da mert sende bana iftira atan azgin teyzenin torunuydun dimi? adın ne?"
azgın teyze mi? hem anneanneme daya hemde azgın de pışıkk.
"ben nazlı. sende anneanneme yaslayan abaza ergensin değil mi?"
çocuğun suratindaki piç smile aniden silindi. yakışıklı olabilirsin. ama mertin gamzeleri var. mert-1 abaza-0 adgjdjsjdjs mert samete dönüp sırıtarak konuşuyor.
"olgun mu seviyon lan? yaşlılara yaslama olum ayıp."
mert kahkaha atınca bende atıyorum. samet de gülüyor tabii. bir mertle konuşuyoruz sen niye geldin ki ya?
"onun ananesi çok seksi ama bi görsen heryeri kırış kırış filan"
bu iş can sıkıcı bi hal almaya başlamıştı. anneannemi seviyorum ve bu sik kafalı onun hakkında böyle konuşamaz.
"sen onun hakkında düzgün konuş. seni mahfederim. o benim ailem. biraz terbiyeli ol. ona yasladin demiyorum sana ama adam akıllı konuş onun hakkında"
mertin omzundaki kolunu geri çekti ve ellerini iki yanında yumruk yaptı. sinirlendigini gerilen yüz hatlarından anlıyordum. siktigimin embesili. kendini bi bok sanıyor.
"senin ailene laf etmedim" ustume yürüdü. "güzelsin ama çok atarlisin." dudaklarını yalayıp devam etti "ama yanlış kişiye atarlaniyorsun. ben senin ailene terbiyesizlik etmedim." kaşlarini iyice catip yüzünü yüzüme yaklastirarak konuştu. açık soyliyim korktum. gerilen eklemleri korkmama sebep oldu. "mudurun odası bi üst katta" az. önce. beni. kovdu. piç herif. hiç bisey demeden hızlı hızlı yürüdüm bu bok suratli kendini ne sikim saniyor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR ERGENİN GUNLUGU
Dla nastolatkówBir ergenin günlüğü sadece eglenme amaçlı yazılmış bir hikaye. Olay veya bir kurgu yok, tamamen kafamıza gore. Samet insanların sevdiği, eglenceli bir karakterdir. Samet'in eğlenceli ve bir o kadar ekşinli lise hayatini umarım sizde eğlenerek okursu...