"Yalan atma lan."
Evet selam arkadaşlar. Okula geldim ve herkes suratıma ne olduğunu sordu. Anneme anlattığım yalanı yediler mi? Hayır.
"Tır çarptı kardeşim sonra beni otobanın ortasına yuvarladı. Bi sincap hayatımı kurtardı."
Inanmazlarsa inanmasınlar. Gelenlere cevap yetiştirirsen Emel damladı eksik kalmasın zaten başımda birsürü insan var bi de bununla uğraşmak ilgi alanıma girmiyor hatta yanından bile geçemiyor. Bakın daha küfür etmedim keyfim yok. Anladınız herhalde okulun maskarası oldum.
"Samöööö-- ay! Ne oldu sana?"
Sinirli bir bakış attım suratı bembeyaz oldu. Kalktım cevap vermeden sınıfa gittim. Mira benimle konuşmuyordu ve babamın bir arkadaşının oğlu bizi mira ve emel'i kavga ederken görmüş babama söylemiş. Çok sevgili video oyunlarımı alıp çöpe attı. Ilin kötü yanı eğer tek dersten bile kalırsam beni amele yapacak. Adalet mi bu? Bu yüzden sinirliyim gemde fazlasıyla. İspiyoncu pezevenk okula bile gelmiyor dövmeyeyim diye. Şerefsiz. Sıramda bi lavuk oturuyordu.
"Hayırdır bilader? Orası benim yerim. En arka hadi ufaktan uzaklaş yorma beni sinirliyim."
Çocuk mal mal suratıma bakınca istemsizce sırıttım. Çocuk bana bakıp sırıtınca sinirlerim daha da bir bozuldu. Tam çocuğa kafayı ayacağım sırada selin geldi.
"Abi?!" Telaşla seslendi. Benimde elim ayağıma dolaştı. Yanına gittim. "Ne var lan?" Eliyle gel işareti yaptı. Emrivaki yapınca sinirleniyorum anına koyim. Yanına gittim.
"Ne var?"
"Abi bi kere hayvanlığından ödün ver. Insan olmaya karar ver. Lütfen."
"Bak selin! Cidden sinirliyim. Eğer dayak yemek istemiyorsan sadede gel ve git."
"Abi senden bişey istiycem ben. Daha doğrusu bi şikayet." Mahçup sesi beni endişelendirmişti. Söylemesini istediğim anlamında başımı salladım. "Abi senden daha önce böyle bişey istemedim biliyorum ama Çok rahatsız oluyorum. Biri var bizim yan sınıftan beni çok rahatsız ediyor. Beni sevdiğini filan söylüyor ama ben ondan nefret ediyorum. Vazgeçer sandım öyle olmadı en son dün beni kızlar tuvaletinde sıkıştırdı ve öpmeye kalktı. Korkuyorum cidden. Sinirli misin?" Sakin sakin dinlemiştim. Olan biteni kafamda canlandırıyorum. Ve sinirlendim. Evet çok. "Bana onun adını ve Şubesini ver. Hemen." Söyledi Onur koçak tanıdık geliyordu. Sinirden gözüm döndü bi anda hiç düşünmeden o sınıfa çıktım. Sınıfa girince herkes bana baktı zil çalmıştı ve öğretmenlerini bekliyorlardı. "Onur koçak kim lan?!" Sesimi olabildiğince yükseltmiştim. Arkadan esmer uzun zayıf tam bir ergen diyebilirim kesinlikle kelimenin tam anlamıyla Türk ergeni "benim noooğlldu? Sen kkkimsin bilaadeeğr?" Ağzı yamulta yamulta konuşmuştu adi pezevenk "selinin Abisiyim" diiyor sırıttım. "Gelde tanışalım." "Abi şey ben.." Korktuğu her halinden belliydi koşarak ağzına yüzüne Allah ne verdiyse giriştim. Bütün sinirimi atmak istiyordum. Gözlerim kararmıştı. En son öğretmenin sandalyesini büyük bir kalabalığa fırlattığını ve çocuğun yüzündeki kanları hatırlıyorum..
.......
"Hadi ordan! Okuldan atsınlar ? Normal insanlara bunu yapıyorlar bana neden psikolog? Kim olsa aynısını yapardı." "Ama normal bi insan önüne gelen herkesin -öğretmende dahil- ağzını burnunu kırmıyor! Onur hastanedeymiş bikaç gün çıkmayacak mutlu oldun mu?!" Annem ağzıma sıçıyor gördüğünüz gibi. Onur bana atarlı atarlı cevap verince sinir krizi geçirmişim. Yok öfke kontrol problemim varmış da Allah Allah ya. Öğretmeninin burnunu kıran ilk ergen ben değilim herhalde? Psikoloğa gitmem gerekiyormuş. Süper dimi. "Banane anne ya. Ben gitmem pisikoloğa filan vallaha bak yemin ediyom gaçar giderim bi daha da yüzümü göremesin!" "Nereye gidicen? Orospu çocuğuna bak. Terliği yersin ağzının ortasına" ellerimi havada kaldırıp atarlı atarlı cevap verdim " valla anne bu sefer terlik de kesmez zaten yüzüme kum torpası çarpmış gibi. Kıyamicanı biliyom" odada kavga ederken kapı çaldı. Annem kapıyı açmak için aşağı indi bende eşofmanlarımı giyip aşağı indim. Anam o ne? "Baba?" Ağzımdan şaşkın olduğumdan sadece bu kelimeler çıktı. He size söyledim mi babam işi gereği hep seyahattedir arada bir eve gelir. Seyahate gitmişti dün gece biz uyurken. Yoksa öldü de dirilmedi Türk filmi gibi teallam. "Samet ? Ne bu hal? Kimden dayak yedin eşşek herif?" Evet eşek değil eşşek babam öyle söylediğinden siz hiç eşek diyonuss mu allasen? Ben demiyom diyeni de görmedim."geleceğinden haberim yoktu." Anneme baktım o da şaşkın gibiydi merdivenlerden gelen sesle içime bişey doğdu hemen oraya döndüm çiçek mirayı merdivenlerden indirmeye çalışıyordu. Tam önüme 'döndüm ki annem 'yardım et sikerim' adlı öldürücü bakışını attı bende biçare gittim omzuma aldım "mira gıs sende iyi alıştın oraya he. Bidaya popumu ısırırsan yeminle döverim seni." Ses Seda çıkarmadı onu sandaleye oturtup belimi tuttum "az ye az of hayvan gibisin amına koyayım." Son kısmı sesi söyledim tabi mira bana cevap bile vermedi ne oluyo bu kıza sanki? "Hepiniz çok iyisiniz." Sonra bana döndü yüzünde bi tiksinmiş gibi ifadeyle "yani çoğunuz." Bak bak çoğunuzmuş sen hiç yarrak yediiinn? "Ama ben ve çiçek yarın dönüyoruz. O yüzden bir veda edeyim dedim. Bu akşam bişey yemeyeceğim çiçek de üstünü değiştirmek için yukarı çıktı neyse hoşcakalın bende yukarı çıkıcam" yüzündeki gülümseme o kadar sahteydi ki yemin ediyorum eğer gerçekten gitmek istiyorsa ben bi bol bilmiyorum. Kalmaya çalışırken yardım etmek istedim elimi itti. Kesim bana kızgın artık ne yaptım bilmiyorum ki. Acilen gönlünü almam lazım bari küs gitmesin lan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR ERGENİN GUNLUGU
أدب المراهقينBir ergenin günlüğü sadece eglenme amaçlı yazılmış bir hikaye. Olay veya bir kurgu yok, tamamen kafamıza gore. Samet insanların sevdiği, eglenceli bir karakterdir. Samet'in eğlenceli ve bir o kadar ekşinli lise hayatini umarım sizde eğlenerek okursu...