Bugün erken kalıyoruz.

4.4K 225 24
                                    

eveet ben geldiiim arkadaşlar annemin yanından babamın yanına taşındığım için yb atmam daha da zorlaşıyor çünkü babamın evinde internet yok. evet böyle de sefil hir hayatım var. neys. işte o yüzden yb atamiyorum atmak ne kelime yazacak vakit bile bulamıyorum.

bayram bölümü olmadığından bu bölümü uzuun zamanda geçse aradan, bayram için yaziyorum.

bölümü yarıda kestim farkındayim gelecek bölüm kaldığı yerden devam edecek. yakın zamanda gelecek.

keyifli okumalaar

***********

"bugün bayraaaaamm erken kalkiiiin çocuklaaaaarr!"

eveet annem bizi her bayram böyle uyandırıyor. hala 5 yaşında bir çocuk zannediyor beni, bizi. anlatamıyorum diyorum 'anneeaagghh su sarkiyi soylediginde bayram zehir oluyor' diye yoh allahım bize bir ceza olarak bayramda olmasi gerektiğinden daha pozitif bir anne vermiş.

annem anamizi sikiyor.

cümlem reeel

"anneeaaagghh suss noluurggrr"

"giyeliiiiiimm en güzel giysileriiiii"

annem sussun diye terlik firlatasim var. ama sonra o terligi isabet ettiremem de, annem kafama bovling topu atar diye korkuyorum. beklerim ben annemden. bir defasında makas firlatmisti o gün bu gündür korkuyorum terlik zaten ebedii korkum onu saymıyorum bile.

"kalktık anneeaaahhhg sussanaaa"

yataktan kalkip banyoya zombiler gibi sendeleyerekten gidiyorum. valla bugün hiç züper günümde degilim. bayramlardan nefret ediyorum. hemde fazla fazla. para vermedigi halde elini opturup zorla alnıma götüren teyzelerden. 'amaaann ne kadar da büyümüş eşşek kadar olmuş maşallaaahh tuuuu' diye beni rezil eden diğer teyzelerimden ve diger bütün aile ferdlerimden nefret ediyorum. o kadar salak saçma bi ailemiz var ki amlattikca anlayacaksiniz.

elimi yüzümü yikayip annemin aldigi 'Bayramlık' şey sini giyiyorum. ulaan bu da ne çirkin birseydir. bayram alış verişlerinden de nefret ediyoru. bayramla ilgili herşeyden nefret ediyorum ben.

asagi inince annem pür neşe hazırladığı bol şeysilii kahvaltı masasına yönelirken babam enseme şılak diye bir koymuş allam o nasıl bir el baba kürek gibi parmaklari bütün boynumu sarıyor.

"nereye lan!"

"kahvalti yapacam baba garnım aç garnım"

"karnına sicarim eşek herif. yürü camiiye gidiyoruz. bayram namazına tabii sen iyice gavur oldugun için bilmezsin böyle seyleri pis kafir"

hasiktir. babamda kafayı yedi.

her ne kadar babam da ilgili dursa da babamsa Bayramları sevmez bu yüzden bayramlarda dünyanın en hasta, huysuz adamına dönüyor. allam neydi gunaammm!

"aman be baba müslümanız işte alla allaa.. iki lokma bişey yiyeydim iyiydi"

"bana bak senin kafanı tuvalete sokar seni kendi bokunda boğarım"

tatilden erken döndük diye sinirlerim asabiyetim tavanlarda. naleet ossuun bu hayaaatt nalet ossun bu sevgim diye ortalarda çırılçıplak dolanasim var. öyle bir psikoloji benimkisi. babamla istemeye istemeye de olsa da namaza gidiyoruz. imam bayramimizi kutluyor derken namaza başlıyoruz. t secdeye yatmış imam ederkene telefonumun melodisini duyuyorum.

-alaaahh belaniii versiiinnn allaaaahh seniii kaahreetsiiinn-

selin!

bana şaka yapıp telefon melodisi değiştirlir de bu mu yapılır tam da camiideyiz amk. adamlar dönüp bana bakınca bende kıpkırmızı oluyorum haliyle. telefonu almak için cebime elimi götürüyorum telefon titriyor ve bende panik halinde olunca elimden düşürüyorum. koskaca adamlar susmayan telefonu aramak için dolaşıyor namazi da yarım bırakmışlar tabii imam da bana sovuyor. ecdadimdan başlayip ne munafikligimi birakuyor ne de adiligimi. namaz maceramiz da böylece sona eriyor ve eve dönüyoruz. babamın kıpkırmızı olmuş suratını görünce annem meraktan deliriyor tabii hemen soruyor.

"ne oldu lan size böyle suratlar kıpkırmızı? "

babam sinirlendigini belli eden ses tonuylan konuşuyor.

"oğluna sor. koca camiiyi birbirine kattı. Bütün camii bunun telefonunun sesiyle yankilandi. eşek kafir munafik herif. imam efendi beni ikaz etti bir daha bu oğlanı getirme diye. rezil etti beni elin imamina"

babamda ne dolmuş be. şimdi bana bir tekme atacak duye beklerkene babam taktik değiştirip karnima öyle bir yumruk geçiriyor ki nefesim kesiliyor. böyle öteki tarafı görüp geri geliyorum. gözümden istemsizce akan bir damla göz yaşına annem kiyamayip aman oglum diye sarılıyor bana. hayir canim yandigindan aglamam da nefesim kesilince şey oldum. bir de vicdan azabi cektimdi. annemin bayram neşesi filan kalmayınca sessiz bir kahvaltı yaptık ben yine yussuzlugumlem ortami yumusatmaya calisiyorum tabii.

"selim gis bak annemin bayram yumurtalarinda senin suratin var. şu tel peynirleri de yumurtanın kafasina reçellen yapıştırdikmi aha sen"

hunharca bu berbat espriye gülen sadece ben ve serkan oluyoruz. annem ve babamın suratı taş gibi konuşmuyorlar bile. vicdan azabimlan bu harika kahvaltiyi birakip odama çıkıyorum. babamla daha önce de kavga etmiş olsak da bayram olduğu için annem bozuluyor ve kabak bana patlıyor. ne yani selin bana şaka yaptı?

odamin kapısından babam bağırıyor.

"sameet hadi babaannenlere gidiyoruz."

babaannem diyince içimden bir ürperti geçiyor. namussuz kari. 3 koca eskitip üstüne hepsini gömüp 4. kocasını suan evli olduğu adamla aldatmis yollu karı. babam 3. kocasındanmış. ben hiç gormedim filan.. yarimi gitmeden arayayim da bayramini sey edeyim diye düşündüm ama benim karı deist o yüzden bu saçma fikri merte mesaj atarak değişiyorum.

kime:am biti

laam yafffsaaaaahhh bayramlariin hayrolaaa

cohsel bi bayram mesaji attim. daha samimi olabilir miydim ki? tabiki hayir. peki daha züpeer olabilir miydim? hayir. neden çünkü yeterince züpeerim ben.

ayakkabılarımi giyerken mesaj geliyor.

kimden:am biti

senin ben götüne koyim. seninde bayramın mübarek olsun karşiim. camiyi birnirine katmışsin. her bayram bir olay seneye napcan acaba.

ulan. meeet senin ben ak. ceval vermeden telefonu cebime koyuyorum. serkan bağırıp duruyor.

"aneeaaaahhh elim ayakkabiya sıkıştı laaaan"

"onu nasıl becerdin güzel karşim"

gerçi bir insanın ellero kürek gibi olup ayakları minnacik olunca normal de. o elin ayakkabi da ne işi var?

ben honkurerek gulerken annem serkani kurtariyor.

hep birlikte arabaya binip babaannemlere gitmeye çalışıyoruz. neyse bana şans dileyin.

BİR ERGENİN GUNLUGUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin