Sıça kalka yaşıyoruz.

6.7K 251 44
                                    

selaaaaam :3 lan siz varya dünyanın en tatlı şeylerisiniz <3 okunma hızına yetişemiyorum yaa.. sizleri çok ama çok seviyorum. bu bölüm @tom-and-jerry için gelsiiiin <3 iyi okumalar :3

*******

"Ya baba valla yok"

"kimi elledin lan doğru söyle hamile mi bıraktın birini yoksa"

"Eeehh...be baba ne hamilesi"

"Gay misin lan yoksa?"

ben kızlar tuvaletinde yakalanınca babamı okula çağırdılar. ben kızlar tuvaletinde kızlarla 'elleşiyor' muşum kızların 'namusunu' kirletmişim. ulan girmemle basılmam bir oldu zaten amacımda o değildi. biraz sessiz kalıyoruz. bence sorun yok. babam bana gay dedi ya teallam. eve vardığımızda annem kapıyı terlikle açıyor. annemin olan bitenden haberi nasıl oldu ya?

"Esek herif. coşkun mu oldun lan sen bizim başımıza. kızlar tuvaletine girmek ne demek"

annem terliği sallayınca korkudan götümün rengi değişti yemin ediyorum.

"Anne kavga vardı o yüzden şey ettiydim. valla bak"

annem eliyle arkamı dönmemi işaret ediyor. götüm tehlikede lan götüm. Allam sen koru beni dinimis amin. itaat edip kıçımı anneme dönüyorum ilk darbeyi alınca tepki klasik oluyor tabii.

"Yandım Allah!"

annemde az değil ha. gavura vurur gibi vuruyor şerefsiz. eheh. kapı dayağını yiyip salona geçiyorum. bitmedi tabii daha kendi kendine söylenme faslı var.

"gerizekalıya bak. Aklı nelere çalışıyor. Seni doğurcağıma osursaydım keşke en azından rahatlardım"

ne diyon mom?

takmayaraktan odama çıkıyorum. pek sevgili pilkisayar dostumun düğmesine basıyorum. biraz takılıp yatağıma giriyorum. biraz tavan aşkımlan bakışıyorum. telefonuma mesaj gelince bele bir cool tavırlar filan. görseniz götünüzle gülerdiniz düşünün ben bile güldüm kendime yani. mesaj bizim am biti mertten.

kimden: am biti

ulan dengesiz anan seni sıçarken mi doğurdu kızlar tuvaletine dört nala dalmak nedir? adamın semerine işerler böyle.

cevap  vermeyecem. adım sapığa çıktı yeminlen. Allam sen benle taşak geçip beni izleyip orda gülüyon falan mı hayırdır yani? bir gün yamulacam ben ciddi ciddi kafamla götüm yer değiştirecek bele. bir mesaj daha geliyor.hızını alamadı tabii pezevenk.

kimden: götü güzel

buluşalım. konuşmamız gerek

kesin aşkını itiraf edecek kessin. bana benden fazla aşık olamazsın güzelim. pardon yanii...

kime:götü güzel

taaam. geçenki kafeye git geliyom.

üstümü değiştirirken babam içeri giriyor.

"nereye lan?"

"baba kız mesaj atmış izin ver gideyim. valla bi haylazlık yok"

yalvarma qeyff

bir dakika gülüyor mu o?

"ah.. izin mi istiyosun bir de eşek sıpası. milli mi oldun lan sen? aslan oğlum benim"

kız olsam sikerdi ebemi. yanlış anlamayın bende ayrım yok ayrımcı olan babam.

"ne alakası var baba ya"

BİR ERGENİN GUNLUGUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin