selaaam ben geldiim, bu diğer bölümün devamı ve benim internet yasağım var cok hizli yazmak zorundaydim o yüzden bayagi kisa bir bölüm oldu neyse daha fazla uzatmadan direk bölüme geçiyorum
keyifli okumalaaar ^^
*******
"ya babaanne yeter yedim o dolmalardan ben oy şiştim"
selam millet babaannem yarım tencere yediğim dolmalardan bana yedirip yedirip duruyor Hayır dolma sevmediğimden değil. ama çok yedim.
ben her yemeği severim.
"alsana çocuğum bak bu dolmayi bir ben bir de bizim yan komşunun güzeller güzeli kızı kezban yapar. geçenlerde seni görmüş pek beğenmiş"
kezban kim lan? isimden kaybetti babaaannecigim kusura galma.
annem hemen atlıyor tabii.
"kim bu kezban anne? nereli? anası babası ne iş yaparlar?"
sinirleniyorum ama 18'ime girer girmez everecekler beni aq.
"sanane be anne ya kimse kim isme bak, kezban. benimde bir gururum var yani"
annem bana 'sus' adlı sikici bakışını atıyor. susuyorum tabii yerse susmayayim. karı normal değil ki amk. çarpacak bi tarafıma. kafamı elektrik prizine sokar valla.
babaannem girişiyor.
"ay kızım Trakyali görsen varya su gibi, esmer böyle yemyeşil gözleri var Zümrüt gibi"
"aman be anne çingene mi buldun bula bula istemem ben öyle gelin eksik kalsın"
hop hop hop! ne gelini ya?
"anne ben 30 olmadan evlenmem unutun bunu. evliliğe karşıyım ben"
annem ayağındaki terligi çıkartınca ben dönüp direk söze giriyorum
"ya 30 mu dedim ben? 19 dicektim everin beni anneeaaaghhhh"
"anirmasana oğlum aa... hep böyle midir kızım bu?"
annem başını evet anlamında sallıyor bende disari çıkıyorum. bu nedir ya kadın muhabbeti sıktı beni arkadaş! şansım varsa kız doğardim diyorum ya hep, heeh unutun bunu. şansı olan erkek doğar. sırf bu muhabbetlere maruz kalmamak için dönmüştür rüzgar kardeşim. eh , taş gibi hatundu ama. neyse konu dağıldı yine.
kapının önüne çıkıp saga sola bakiniyorum. babam ortalıkta görünmüyor. kaçacagini biliyordum aslinda babaannemin kocasını hiç sevmez. neyse bende bir sigara istiyorum. gidip içeyim arabamda. arabam. benim güzel arabam. arabami seviyorum. neyse. arabama oturup sigarami içerken bir kızın beni izlediğini goruyorum. kapalı ama çok tatlı bir kız ama küçük be tüh. kiza doğru dönüp başımı iki yana sallayarak konuşuyorum
"ne bakiyon? ayi mi oynuyor?"
"sey ben.."
"hadi abicim yolu kapatıyorsun millet de yanlış anlayacak Adımız subyanciya çıkacak"
kiz arkadasini dönüp gidiyor. hay allam. triplere gel. görende bişey sanacak. bacak kadar boyuyla milletin yakışıklı oğullarını kesiyor bacaksiz.
sigarami ictikten sonra eve gidecekken babam karşımda dikiliyor.
"baba valla arada bir içiyorum."
"ne içiyorsun? eroinman mi oldun lan başıma sen benim!"
oh.. he?!
"evet baba narkotik peşimde ne yapacam bilmiyorum. ne sacmaliyon baba ya ne eroini ben gidiyorum. "
"eve gidiyoruz eve hin arabaya eşek sipasi"
annem de arkadan gelince huriye halamlara gitmek üzere aeabaya biniyoruz. bana şans dileyin iki kere cavv... gecen bölümün cavini da yaptım eehheh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR ERGENİN GUNLUGU
Dla nastolatkówBir ergenin günlüğü sadece eglenme amaçlı yazılmış bir hikaye. Olay veya bir kurgu yok, tamamen kafamıza gore. Samet insanların sevdiği, eglenceli bir karakterdir. Samet'in eğlenceli ve bir o kadar ekşinli lise hayatini umarım sizde eğlenerek okursu...