Karnımdaki his.. Neydi o?

9.4K 240 11
                                    

bu bolumu en yakin kankim hasrete armagan ediyorum. seni seviyom karşimm agagaga

"bak emel afrika kutuplar degil tamam mi?"

"yaa samet ben kutuplarda diye biliyoduughm"

"allah senin belani vermis lan zaten vallaha bak bosuna yasiyosun bence."

selam kankiler. bakin hele suna afrika kutuplarda diye kendini yirtiyor. ulan gelde kufur etme. hayir kasten mi yapiyor anlamiyorum ki. kesin aptal gibi gozukmek istiyor diyicem yok lan kasten bile bu kadar aptal olamaz insan.

"saameettt"

"ne var anneeaaagghh"

"portakal suyu sıktım taze taze gel de al arkadasin da icsin"

"tamam anneaahhg"

normal anneler getirir dimi. benimkinin portakal suyunu sıkmış olması bile mucize. usengec kadin. asagi indim meyve sularini aldiktan sonra anneme mizmizlandim.

"anne ya bunun gidecegi yok biseyler yap gonder saat kac oldu"

"oglum kovayim mi kizi ? allah allah"

"valla ne yapiyosan yap gonder sunu. biktim vallahi biktim."

"gitmemi istiyosan bana soylemen yeterdi samet"

arkami donup emele bakiyorum. gozleri dolmus bize bakiyordu. bak iste karnimda olusan o his.. ne deniyordu ona..

"hoscakal samet"

"ya emel dur bi ya"

kapiyi carpip cikiyor. bi atarli ergen tavirlari filan. hayir simdi mi akillanacagi tuttu bununda.cokta sikimde amk. tepsiyi birakip odama ciktim. muzik dinlemeye basladim. 'rihanna - what now' en sevdigim sarkilardan. ama havasi kasinca merte mesaj atiyorum.

'nabiyon yarraam?'

cok gecmeden cevap yazdi.

'hic nabalim karşim. evdeyim internet filan hayirdir?"

'hic bizimkileri topla da bi taksim yapalim hava da guzel sıkıntıdan ölecem'

'yapalim kaadesim. hallediyorum hemen hazirlan sen'

telefonu firlatip dolaba yöneldim. ustumu dgistirip sacimi yaptim zuperim yine zuperim. bak iste karnimdaki o his.. adi neydi.. telefonum calinca irkildim.

-ne var lan

-kardesim kapidayim

-yuh isinlandinmi lan?

-hee cabul gel.

telefonu yuzume kapatti it herif. asagi indim. " ben cikiyorugghm anneeaaghhg" "nereye" "mert kankimle takilcaz biraz selin evden cikmasin ha" annem cevap vermeden ayakkabilarimi giyip ciktim. mert kapida dikiliyodu. "nerdesin lan sen kac saattir dikiliyorum burda" bide halleniyor. cibiliyetsiz. "ulan sen allien misin ? marstan dunya barisi icin mi geldin? semtlerimiz bile farkli lan. ne ara giyindin ne ara geldin teallam" pic smile yapiyor it herif doverim ben bunu. "meslek sirri kaarşim" fazla uzatmadan arabaya bindik. tabiki sofor benim. bu mal daha ehliyet alamadi pic smile sirasi bende ehehe "digerleri nerde lan?" "okan gelmiyor , gokan gelicek onu evinden alicaz bide murat gelicek" kaslarimi kaldirdim "bu kadar mi amina koyayim?" "heee" nasil da boguruyor hayvan herif. gokani alip muratin evine yoneldik. "selamun aleykum kankiler" "aleykum selam mumin gardasim" laaggnn bu benim esprimdi ulan mert. repligimi caldi pezevenk. muratin evine gidene kadar ikisi muhabbet etti bende sigara icip arabayi surdum. yanlis anlamayin sigaraya bagimli degilim ama aydaaa yildaa bir iciyorum. bak karnimdaki o his yine of. murat evden bi kizla cikiyor. esmer uzun siyah sacli hafif kilolu bi kiz. cok guzel lan. "bu kim lan?" mert sordugum soruya mal mal siritarak cevap veriyor. pis herif. "selam millet." murat hayvani andirircasina atliyor arabaya. "selam." oy nasilda siritiyor. minnak sey. ay yine karnim. bana rahat vermicekmi bu sey lan. iki capkinlik da yapamicakmiyim amina koyayim. "millet bu Hasret kuzenim olur kendisi" hemen atliyorum tabii "selam hasret ben samet" mert anlayip siritiyor. pic nasilda taniyor beni. napiyim analarinin sucu abi dogurup dogurup atmasinlar sokaga yavsamiyalim allah allah.. taksime gitmekten vaz gecip bogaz turuna karar veriyoruz. anam hasret beni kesiyor ya la. "ee hasret kac yasindasin kaca gidiyon anlatsana biraz." mert sordu bunu ben degil pic o da talip cikti kiza. olmaz abi benim kadar yakisikli degil ehehe zuperim. merte 'seni sikerim.' bakisimi atip onume donuyorum. yine guluyor serefsiz pezevenk. muzik aciyorum. sonuna kadar ses. hayat bu bogaz turu filan hikaye. arabanin ustunu de actim. ohh mis.. bak hele murat nasil da tepiniyor. bu arabanin daha taksidi bitmedi serefsiz pezevenk. aynadan arada bi hasreti kesiyorum bana bakiyormu? hayir. gokanla muhabbete oyle bir dalmislar ki kimseyi duymazlar. inadina muzigin sesini daha cok actim. onalr daha cok ic ice girdiler birbirlerini duymak icin muzigi kistim bu seferde. hayir burda benim gibi bi tas yavrusu varken sen o ezigi nabacan ha nabacan? neyse sakinim.

....

ben denizi izlerken bizimkiler kendi keyfine bakiyor. kimsenin beni taktigi yok. evet itiraf ediyorum. emeli kirdigim icin kendimi kotu hissediyorum. ama mesaj atmam aramam. yapima ters. omzumdaki elle ufaktan tirssamda belli etmiyorum. "iyi misin?" hasretin sorusu karsisinda sasirsamda belli etmiyorum. "iyiyim." mesafeni koy samet. az once gokanla fingirdiyodun kizim. "bana oyle gelmedi. konusmak ister misin? cok iyi dert dinlerim" sert bi bakis atiyorum. "bosalma sorunum var." kizin gozleri kocaman oluyor "dalga mi geciyosun?" 'sen hayirdir amk?' adli bakisimi atiyorum. "sence?" aha al iste gozlerini devirdi sinirlendim. bi cakacam agzina obur tarafa ucacan. "bak benim derdim beni ilgilendirir tamam mi?" kiz tam agzini acacakken gokan sesleniyor "hasreet! gelsene biseyler yiyelim" hasret bi bana bi gokana bakip gidiyor. kiza da sert yaptim. ama hak etti. gokanla muhabbeti kurup bana yanasamaz teallam. denize donuyorum. ve mesaj geliyor. denizin ortasinda bile rahat yok amk. mesaja bakiyorum. emelden evet dayanamaz atar tabii. iradesiz.

'bugun beni cok kirdin. bi ozur bile dilemedin. seni boyle bilmezdim. hic mi uzulmedin?'

al iste yine oldu. kendimi kotu hissettim. soyleyecek bisey bulamayinca telefonu cebime koyuyorum. ve denizin keyfini cikariyorum.

....

"peki kardesim gorusuruz."

merti de eve birakinca kendi evime gidiyorum. "ben hemen yaticam anneeaaggh" "tamam allahin cezasi zibar yat" bu evde 3 tane ergen var biri selin biri ben digeri de annem yemin ediyorum. o nasil bir tavirdir. odama cikip ustumu cikartiyorum. yataga girip uyumaya calisiyorum uyuyabiliyormuyum. hayir.

BİR ERGENİN GUNLUGUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin