görücü fail

3.6K 222 48
                                    

Heyooooo ben geldiiim kepelek sürüsü, bu bölüm daha uzun hehe uzatmadan bölüme geçiyorum hadi öpt.

keyifli okumalaar ^^

******

Selam! Cidden 'selaaaağğmm' diye girmek isterdim emme ölüyom! annem şu kezban ve anasını davet etmiş. babaanemde gelecekmiş. Nazlı yarim de bana görücü gelecek diye sinirden deli gibi dolanıp duruyor evimin yakınlarında. bizde meetimlen saf, salak tavırla evde kezbanı bekliyoruz. derdim merti kezbana ayarlamak. Mira bunu duyunca bir sinirlenmiş fiyuuuu akıllara zarar. gelip kızı dövmezler inşallah. sictiq. gelen mesajlan böyle bir titriyorum. mertte bende korkudan bokumuzu yicez yani o derece. yalnız mertin surat ifadesi coh fena. beni benden aldı sehsi şeytan. yavşayacam şimdi.

*kimden: yeşilim

bana bak o kıza pas verirsen, bende sana şut çekerim. bilmem anlatabildim mi?*

kısacası o güzel popocuguma tekmeyi basacak. kapı çalınca aşağı iniyoruz. mert durur mu dalga geçecek tabii.

"kahve yapacan dimi lan? ben orta şekerli severim. kezbanınkine tuz koymayı unutma he"

gülüşünü siktiminin çocuuuuuu!

mertin karnına içimden uçan tekme atmak gelse de yapamıyorum neden diceksiniz ben uçamam agsfgsgsah şaka lan. yani ucamiyorum sa annem bakıyor ondan şey edemem.

"hadi oğlum aç kapıyı"

"neden benden nefret ediyorsunuz anne?"

annem siklemeyip salona geçtiğinde kapıyı açıyorum.

babaannem, tanımadığım bi kadınla içeri giriyor.

"sameet oğlum kezban dışarda git de yardım et kizcagiza çantalar vae al elinden"

çanta mı?

buraya yerleşin amina koyim. anneme bakiyorum. annem gözleriyle bana 'siktir git yardım et yoksa aklını bambuylan sikerim' bakışı atıyor. onu nasıl attı diye sormayın benim annemin normal olmadığını az çok anlamış olmanız lazım şu zamana kadar. Kadın bana görücü getirdi lan! tamam Nazlıyi sevmiyon da beni niye sevmiyon? evladınım lan ben senin, sen fırlattın beni! dışarı çıkıp Kezbani arıyorum. ee, burda şu taştan başka kimse yok. yoksa? OMG! böyle kezban mı olur lan? bu bildiğin adana limanı!-adriana limanın çakmasi yani adfg- vay anasını gül dikeni! yanına gidip usulca soruyorum.

"kezban sen misin?"

kız gülüp başını sallıyor "Hayır ben Fulya, Kezban benim ablam olur." kardeşi böyleyse kendi nasıldır allah bilir. Fulyanin elindekileri alıp eve yürürken arkadan biri cirliyor "semeaaaahhhğtt" "efendim" diyerek arkami dönü- euzu billahiminnesseytanireacim töbesteysin aman allam çok töbe. bu ne lan! kezban bu mu diyerekten Fulyaya bakıyorum. omuz silkerek gülümsuyor. Allam bi insan ismiyle bu akdar özdeşleşir. kezban basma eteğini.. evet basma etek! sallaya sallaya yanıma geliyor. Fulya bu kadar şirin bi kızken kezban neden bu kadar kezban? kezban koluma girerken konuşuyor

"sameeeet ben kejbaaan"

"ilk görüşte anladım onu zaten"

gülüyor. evin kapısında merti görüyorum. kezban merte de selam veriyor. hangimizi tutturursa artık.

"merraabaaa ben kejbaaan"

"hadi ya hiç çaktırmıyorsun he"

mertin diline de düştük oohh.. mert Fulyanin yanina gidip elindeki diğer çantaları alıyor. muhabbet ede ede geliyorlar. kezban da benim sol kolumla sevisiyor. hay allam! bana insan denk gelmez ki, yaratiklar gelir. valla ben dış görünüşe önem veririm kardeşim. yani benim gibi bi taşın yanında böyle bir insan azmani durması ne kadar mantıklı? al kezban ya al kolum senin olsun da beni rahat bırak be glw.

***

"lan neden kovdun milleti gerizekalı! "

"ya anne ne mal insanlar ya, neymiş koluma girmiş hamile olabilirmiş. anları öğretmedimi buna hamile kalması için benim ona girmem gerekiyor onun bana değil! "

annem sinirleniyor

"seni doğururken osurdum galiba ben. evet evet beynin gaz doldu o yüzden kan gitmiyor. ters otur lan kan gitsin biraz"

allam gurtaq biniiiii

mert içeri dalıyor.

"kanka konuşmamız lazım"

annem sonra gorusecegimizi belli eden bakışlarıyla odadan çıkıyor.

bakışlarıyla sikti beni.

"he mertim söyle ne oldu?"

"kanka senin selinin zibidi bi sevgilisi vardı ya o eroinmanmis işte"

"gebersin pezevenk banane? ee"

"selinde kullanıyor diyorlar."

selinin çığlığıyla odasına koşuyoruz. selini yerde yatarken görünce annem ağlamaya başlıyor. bende kucaklayip arabaya götürüyorum. size cav :/ geçmiş olsun dileklerinizi verin ha

BİR ERGENİN GUNLUGUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin